וולקאם: הכירו את שני מותגי האיפור שעושים עלייה מרגשת

זירת הביוטי הישראלית שמחה וגאה לקבל לשורותיה שני שחקנים טריים ומבטיחים: מותג האיפור האיטלקי המקצועי Lord&Berry, וליין האיפור של חברת ד"ר האושקה המוערכת. אחד מתמקד במוצרים טבעיים ובמראה הטבעי האידאלי, השני שם דגש על הפן הטרנדי והדרמטי יותר. קבלו את המוצרים שכבר הפכו לתושבי קבע על המדף שלנו

מאת  | ‏ 30 ינואר 2018

100 % חומרים טבעיים. ד"ר האושקה (צילום: יח"צ)

100 % חומרים טבעיים. ד"ר האושקה (צילום: יח"צ)

אין ספק שזוהי שעתה היפה (תרתי משמע) של חובבת הביוטי הישראלית הממוצעת, שלנגד עיניה המאופרות למשעי מתחוללת לאחרונה אינפלציה מרגשת של מוצרי ומותגי קוסמטיקה שסוף סוף עושים עליה. במשך יותר מדי שנים סבלנו כאן מהיצע דל מדי ביחס לשוק העולמי ולאהבת התחום המקומית, עד שתהליכי הגלובליזציה למיניהם לא הותירו למשווקים הישראלים ברירה: הרי אם לא נמצא את מבוקשנו ברשת הפארם הקרובה לביתנו, פשוט נזמין אותו מרשת האינטרנט העוד יותר קרובה לביתנו, או שכבר נתרחק לגמרי ונרכוש אותו באחת מנסיעותינו הרבות לחו"ל.

בין השחקנים החדשים בזירה אפשר למצוא שניים מסקרנים במיוחד שהושקו חגיגית בשבוע האחרון. הראשון הוא ליין האיפור של ד"ר האושקה, שם שכבר מזמן הפך קדוש בפי כל חובבות המוצרים הטבעיים. המותג הגרמני המוערך אחראי לכמה מהפייבוריטים האולטימטיביים במדף הטיפוח שלנו, ונראה שהמצב עומד להיות כזה גם בגזרת שידת האיפור.

יש גם קוקלציית מברשות מסקרנת. ד"ר האושקה (צילוםף יחסי ציבור)

יש גם קוקלציית מברשות מסקרנת. ד"ר האושקה (צילוםף יחסי ציבור)

מילת המפתח כאן היא לגמרי "טבעי" – גם מבחינת הרכב המוצרים וגם מבחינת המראה האידאלי שהם מכוונים אליו. כל המוצרים מכילים 100% פיגמנטים מינרלים וחומרים טבעיים שהוכחו כמומלצים ביותר לעור הפנים, כמו צמחי מרפא ושמנים מסוג החוחובה, המקדמיה והשיאה, ופותחו כך שיאפשרו לעור לנשום מבלי לסגור את הנקבוביות.

אנחנו התאהבנו מיד בפלטות הסמקים, שהעניקו ללחיים ורדרדות טבעית וחיונית שהחזיקה לאורך כל היום, ואפילו נשאו את ריח הוורדים המשכר והאופייני של המותג. גם השפתונים הם בחירה מועדפת הודות לפיגמנט העשיר, שלל הגוונים המוצלחים והמרקם הנעים והעמיד. המסקרה מוצלחת במיוחד ותורמת גם היא למראה ריסים טבעי ואצילי, והמייקאפ הוא בכלל מוצר מסקרן ששווה לשלב ברוטינה.

רכש חדש ומעניין לא פחות הוא מותג האיפור המקצועי ממילאנו, Lord&Berry, שבו אולי כבר נתקלתם לאחרונה בסניפי סופר-פארם נבחרים. יותר ויותר צרכניות מפתחות בימים אלה את התחביב הפופולרי שהופך אותן למאפרות סמי-מקצועיות, ובדיוק על זה בונים בלורד&ברי: הם לא באו לגלות את אמריקה לאף אחת, אלא פשוט למלא את המשבצת ההכרחית של איפור מקצועי ואיכותי במחירי דראגסטור.

בניגוד לאידאל המראה הטבעי של ד"ר האושקה, המותג האיטלקי משחק דווקא בצד השני של מגרש הטרנדים ומתמקד יותר באיפור גרפי, דרמטי ומתקדם אופנתית, עם דגש על מוצרי עיניים ושפתיים יותר מעל מוצרי כיסוי למיניהם. אימצנו בהתלהבות את ההיילייטר סטיק המושלם, הסומק הקרמי ועיפרון הגבות האפקטיבי, ובעיקר התמכרנו מיד לשמן השפתיים שלא ידענו כמה היינו זקוקות לו. בטווח מחירים שנע בין 79 – 169 שקלים, אין ספק שהעמדה של לורד&ברי תהפוך מהיום לתחנת חובה בכל ביקור בסופר-פארם.

מקצועי, טרנדי, דרמטי. Lord&Berry (צילום: יח"צ)

מקצועי, טרנדי, דרמטי. Lord&Berry (צילום: יח"צ)

 

השאירו תגובה