ועד שהוא יבוא: מבול אירועי אופנה שוטף את הסופ"ש

השבוע, עלמה חולמת על בירות אירופאיות קרירות ומתנחמת במטריות המעוצבות של רוני קנטור, בקולקציית החורף של "מונה" ובמכירה ביתית בנס ציונה | ואין כמו יריד מעצבים חדש בשביל להיפרד מהחמסין

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2012

רוני קנטור משיקה את קולקציית החורף עם 10 אחוזי הנחה ומטריות במתנה | צילום:

שלום עלמות יקרות,

מאז פגישתנו האחרונה הספקתי לא מעט, בלשון המעטה. בין השאר, לארוז את מעט פריטי החורף בארוני ולטוס לבירה אירופית קפואה במיוחד (לא, לא פריז), שם למדתי להעריך היטב את הסיילים המוקדמים של ארצנו הקטנטונת ואת מגוון הבוטיקים והמכירות הביתיות כאן. עם שובי חיכו לי בתיבה המון אירועים מסקרנים לשבוע הקרוב, שחיממו והפשירו אותי לא פחות ממזג האוויר הטרופי של תל אביב.

FASHIONABLY LATE: יריד מעצבים לילי חדש בכיכר דיזנגוף

לא קל להיות מעצב בתחילת הדרך, שמנסה להשיג מקום בשווקי מעצבים ומכירות אופנה ברחבי הארץ. התחרות קשה גם בין המותגים הוותיקים יותר, בטח ובטח עבור צעירים שמנסים לפרוץ בתחום. יוזמה חדשה של עיריית תל אביב ו"דיזנגוף יוצר" מציעה פלטפורמה חדשה ומגניבה במיוחד לכל אותם סטודנטים ובוגרי מוסדות הלימוד לעיצוב, שרק רוצים לחשוף את הקולקציות שלהם לקהל הרחב.

תכירו את יריד המעצבים החדש "FASHIONABLY LATE" (אחלה שם!) שייערך בכיכר דיזנגוף בכל יום חמישי החל מהשבוע, בין השעות 16:00 ל-23:00 בלילה. לא רק מעצבי אופנה ואקססוריז יהיו שם, אלא גם מעצבים גרפיים, אמנים פלסטיים ומעצבים מכל קצוות היצירה שיציגו את יצירותיהם להתרשמות ולמכירה. כרגיל, לא מדובר רק בהזדמנות עבורם, אלא גם עבורינו – להכיר את המעצבים החדשים של מחר ואולי לרכוש פריט שלהם בזול, רגע לפני שהם הופכים לשם דבר.

וגם אלמביקה תהיה שם! יריד FASHIONABLY LATE | צילום: ינאי יחיאל

"מונה" משיקה קולקציה במכירה מיוחדת

מונה הוא שם החיבה שהעניק בעלה של מוריה חמד לאשתו, וזה השם שבחרה להעניק למותג האופנה המתוק שלה. מהסטודיו שבקומה השנייה ברחוב הרצל 10 בתל אביב, היא משחררת השבוע קולקציית סתיו-חורף בניחוח רטרו נוסטלגי, ולכבוד המאורע היא עורכת, איך לא, מכירה מיוחדת במיוחד.

אז בשישי הקרוב, בין 11:00 ל-15:00, אתן מוזמנות לפגוש את מוריה ו"מונה" וליהנות מ-15 אחוזי הנחה על הקולקציה החדשה. גם פריטים מקולקציות קודמות יוצגו על סטנד מיוחד במחירים של 69-295 ש"ח, ואם לשפוט על פי נובמבר החמים עד כה – הם בטח יהיו שימושיים מאוד גם בתקופה הקרובה.

>> לאתר של מונה

15 אחוז הנחה על קולקציית הרטרו החדשה של "מונה" | צילום: יפעת ורצ'יק

רוני קנטור מתכוננת לעונה הגשומה

ולמקרה שבכל זאת ירד כאן איזה זרזיף בסופ"ש, לא כדאי שתיתפסו בלי מטריה מעוצבת של רוני קנטור. המטריות המהממות שלה קישטו את הדוכן ביריד "שופוני" לפני כשבועיים, אבל המחיר שלהן – 120 ש"ח – גרם לי לשקול פעמיים את העניין. אחרי הכל, מטריות אצלי לא ממש מאריכות ימים, וכל מטריה שמתפרקת בסופה גוררת כאב לב לא קטן. לכן, התרגשתי לשמוע על המבצע החדש של רוני לכבוד השקת קולקציית החורף שלה: מטריה חינם בקניה מעל 300 ש"ח. שווה, לא?

השקת הקולקציה תיערך בחמישי, שישי ושבת הקרובים בסטודיו של רוני ברוטשילד, ושם גם יוענקו 10 אחוזי הנחה על הפריטים החדשים ויוצעו למכירה גם פריטים מקולקציות קודמות בהנחות מעולות. את קטלוג החורף החדש שלה, אגב, רוני צילמה בשיתוף עם אגודת "אס.או.אס חיות", ולמרות שכל הדוגמנים על ארבע כבר מצאו בית חם מאז הצילומים, הם בהחלט עשו לי חשק להכניס הביתה חבר חדש ומתוק רגע לפני שהגשם מגיע.

מטרייה מעוצבת במתנה בקנייה מעל 300 ש"ח. רוני קנטור | צילום: דרור בן נפתלי

ועוד טיפ טיפה ממני

אם הלחות התל אביבית נמאסה עליכן סופית, אתן מוזמנות להצטרף אליי ולהדרים קצת לכיוון נס ציונה בסוף השבוע הקרוב, אל הסטודיו של הסטייליסטית סיגלית וונש ברחוב זמל זוסיא 11. סיגלית אוספת פריטים חדשים בנסיעותיה לניו יורק ומביאה לארץ קולקציות ייחודיות שאי אפשר למצוא ברשתות הבינלאומיות.

מדי חודשיים בערך היא עורכת מכירה ביתית של הפריטים הללו, כמו גם אקססוריז של שלי דהרי, מיכל בן עמי, "בארוניקא", "מדאו" ו"מדוזה". הקולקציה החדשה תימכר ב-70-390 ש"ח, בעוד שפריטים מקולקציות קודמות יימכרו ב-50-100 ש"ח בלבד. מתי כל זה קורה? רשמו ביומן: חמישי בין 18:30 ל-23:00, שישי 15:00–9:00, שבת 11:00-17:00 ובראשון בין 10:00 ל-13:00 ובין 18:00 ל-22:00. לכל אורחת מובטח גם ייעוץ סטיילינג של סיגלית, וכמובן כיבוד ומוזיקה משובחת באווירה מפנקת, כזו שאפשר למצוא רק בנס ציונה.

>> לאתר של סיגלית

ואי אפשר בלי מכירה ביתית, הפעם אצל סיגלית | צילום: יח"צ

עורכות מכירה ביתית מגניבה ורוצות להזמין אותי? ביקרתן בחנות שווה שאסור לפספס? שלחו לי מייל עם הפרטים ל-fforwardpr@gmail.com ואני כבר אצור איתכן קשר!

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה