עד הגשם הבא: אירועי אופנה שאסור להחמיץ

הגשם האחרון תפס את עלמה לא מוכנה | לכן השבוע, היא מתכוונת לרענן את מלתחת החורף שלה | ברשימת הקניות: שמלה ב"דרס קוד", חולצה מהפופ-אפ של "Muslin Brothers" ותיק וינטג' במסיבת היומולדת ל"תיאודורה" | נראה אותו בפעם הבאה

מאת  | ‏ 30 אוקטובר 2012

ושוב איתכן. יריד הדרס קוד | צילום מיכאל טופיול

שלום עלמות יקרות,

אני לא יודעת מה איתכן, אבל הספק-סערה שהיתה כאן בשבוע שעבר הספיקה בשביל להחריד אותי מהשאננות הקיצית בה שקעתי, והריצה אותי לבדוק מיד מה מצב בגדי החורף בארון שלי. המסקנה: גרוע מאוד. אז אחרי שמיינתי את כל הפריטים שיילכו לצדקה ולחברות, הבנתי שאין מנוס אלא להתחיל לבחון את היצע פריטי החורף בעיר. בינתיים שוב נחת כאן השרב ואני שקעתי לי בפנטזיות על אופנה עילית ופריטי וינטג' יוקרתיים, לפחות עד הגשם הבא.

יריד "דרס קוד" חוזר

אמרתי אופנה עילית, ותראו מה זה – יריד "דרס קוד" חוזר השבוע לגלריית מאירהוף (דובנוב 8 תל אביב). זו כבר שנה שלישית ברציפות שמעצבים ומותגים ישראלים מכל רחבי הארץ מגיעים להציג את הקולקציות החדשות שלהם בהנחות של עד 30 אחוזים, וכרגיל – זו הזדמנות מעולה להתוודע לכמה מהמעצבים הטובים ביותר בארצנו.

ביריד, שיתקיים בשישי ובשבת הקרובים, יציגו בין השאר יוסף, אביבה זילברמן, אווה מנדלבאום, אלף אלף, פאולה ביאנקו, מאיה בש ועוד המון אחרים וטובים. עלות הכניסה היא 15 ש"ח, ובמקום יוצגו קולקציות חדשות של בגדי נשים וגברים, אקססוריז ונעליים. שעות פתיחה – שישי בין 10:00-17:00 ובשבת מ-10:00 עד 20:00.

מותג התכשיטים פאולה ביאנקו מחכה לכם בדרס קוד | צילום: רון קדמי

מניו יורק לתל אביב: TLV FASHION NIGHT

שבועות האופנה התל אביביים אמנם לא מתחילים בבוקר שאחרי, ובכל זאת, ביום חמישי הקרוב בין השעות 18:00-23:00 ייערך בפעם הראשונה ה-TLV FASHION NIGHT, הפנינג אופנה בכיכר המדינה שמגיע אלינו מניו יורק, לונדון, פריז וטוקיו.

אני יודעת מה אתן חושבות – מה לי ולכיכר המדינה? אז זהו, שמדובר באירוע בינלאומי עם ניחוח חו"לי שבואו נודה בזה, מתאים במיוחד לכיכר היוקרתית במדינה. לכבוד המאורע יעוצבו חלונות הראווה של הבוטיקים השונים בכיכר, שטיחים אדומים ייפרשו, מוזיקה תתנגן וגם השמפניה תישפך כמים.

אבל זה לא הכל – עמדות איפור של "איב סן לורן" יוקמו שם לטובת הקונות, בגלריית זימאק בכיכר תושק תערוכת אופנה לכבוד המעצבת רוז'י בן יוסף, וכן תערוכת ציורי שמלות של יגאל עוזרי ועבודות של הצלמת לי ינור, שמדביקה את יצירותיה על בדי שיפון ומשי. אז אולי לא נוכל להרשות לעצמנו תיק של "לואי ויטון", אבל בשביל כוסית שמפניה וים אווירה – שווה לכתת רגליים.

באווירת חו"ל. בוטיק דניאלה בכיכר המדינה | צילום: יח"צ

מסיבת תיקי וינטג': "תיאדורה" חוגגת שנתיים

יומולדת זה תמיד תיק רציני, ואולי בגלל זה החליטה יערה לבני מבוטיק אביזרי הווינטג' הנפלא "תיאודורה" (הירקון 59 פינת טרומפלדור 6, ת"א) לחגוג את יום ההולדת השני של המקום במסיבת תיקים מטורפת. אוסף התכשיטים והאקססוריז שלה יפנה את מקומו לתיקים ישנים-חדשים שמצאה ברחבי ארה"ב בשיטוטיה, ביניהם תיקי וינטג' מקוריים משנות החמישים, השישים, השבעים והשמונים. התיקים הייחודיים ייחשפו לראשונה, ובנוסף יימכרו שם גם תיקי הקיץ בהנחות של 10-30 אחוזים. יכולות לנחש על איזה תיק כבר שמתי עין? יום שישי, 2 בנובמבר, החל מ-12:00 ועד 16:00.

יום הולדת לתיאודורה זה תיק | צילום: יח"צ

ולכן הוא ראוי להיחגג מסיבת תיקים מטורפת | צילום: יח"צ

חנות הפופ-אפ של אדם גפן והאחים מוסלין

טרנד חנויות הפופ-אפ המבורך מכניס לחיינו לא מעט מעצבים שמשתלטים על חנויות ותופסים חללים מגניבים לתקופה מוגבלת, כדי שנוכל להכיר אותם לעומק ולבחון את הקולקציות שלהם מקרוב ובקצב שלנו.

בראשון הקרוב תיפתח חנות נוספת כזו – הפעם, המעצבים אדם גפן והאחים מוסלין מגיעים לחנות המגזינים והספרים "אלשיך" בנחלת בנימין 55 תל אביב, ויתארחו שם עד לשישי ה-9.11, יחד עם אורחים נוספים. בשני תתארח שם מעצבת התכשיטים הילה הראל, ובחמישי ובשישי יתארח מעצב הנעליים עודד ארמה. מסיבת ההשקה תתקיים ביום שני ה-5.11 בין 19:30 ל-22:00, אז אל תהססו לקפוץ.

תנו קפיצה. פופ אפ של האחים מוסלין ואורחים אחרים | צילום: יח"צ

ועוד טיפ טיפה ממני

חובבות המכירות הביתיות בטח כבר שמעו על יערה מה-יפית והמיזם שלה, My Home Sale. יערה הפכה את אחד החדרים בדירתה לבוטיק לכל דבר, שבו היא מוכרת פריטים אותם היא מלקטת בייבוא אישי, במחירים של עד 250 ש"ח. כחולת אופנה אמיתית יערה משקיעה לא מעט בסטיילינג של הפריטים הייחודיים שהיא מביאה ויוצרת גם קולאז'ים מגניבים ושילובים מעוררי השראה לעמוד הפייסבוק שלה.

המכירה הבאה שלה, למקרה שתהיתן, מתרחשת בשישי הקרוב בין 10:00 ל-18:00 בסטודיו שבזמנהוף 25 תל אביב, דירה 2. אפשר יהיה למצוא בה לא מעט פריטי חורף מגניבים במחירים שפויים – מה שאולי ינער אותי מהפנטזיות על ארון מלא פריטי קוטור, ויחזיר אותי לארון הריק והמשווע לבגדים חדשים ומשמחים.

כוכבת חדשה בזירת המכירות הביתיות. My Home Sale | צילום: יח"צ

עורכות מכירה ביתית מגניבה ורוצות להזמין אותי? ביקרתן בחנות שווה שאסור לפספס? שלחו לי מייל עם הפרטים ל-fforwardpr@gmail.com ואני כבר אצור איתכן קשר!

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה