להסתדר בזוגות: נעליים ביריד 'שופוני', יומיים של הנחות בגן החשמל

עלמה פותחת את הסופ"ש עם גן העדן של הנעליים "שופוני", קופצת למסיבת החלפת בגדים בשינקין ומקנחת במתחם החשמל עם דפנה לוסטיג וחברות | ומה איתכן?

מאת  | ‏ 23 אוקטובר 2012

יומיים של אופנה בגן החשמל, תל אביב | צילום: רוני כנעני

שלום עלמות יקרות,

השבוע התחלתי, לאט אבל בטוח, לקיים לעצמי כמה הבטחות של שנה חדשה – נרשמתי, בפעם המי יודע כמה, למכון כושר, פתחתי חיסכון לחופשה בקיץ ואפילו קבעתי דייט עם בחור חמוד. עם קצת אמונה והתמדה יש סיכוי שניסע ביחד בקיץ לאיזה יעד חלומי, ואני כמובן אהיה רזה וחטובה אחרי כל שיעורי השעות האלה בחד"כ, שאסתובב לי כל היום בביקיני. בינתיים, בין הבטחה לחלום, אני מתנחמת בקצת מציאות אופטימית עם קמצוץ של גלאם.

יריד הנעליים "שופוני" לסתיו חורף 2012/13

עונת ירידי האופנה כבר כאן, ואחרי הטי מרקט מגיע גם תורו של שופוני הוותיק. כ-35 מותגי נעליים יציגו את קולקציות הסתיו-חורף שלהם בנמל יפו ויעניקו 20 אחוזי הנחה על הדגמים, ועד 70 אחוזים על פריטים מקולקציות קודמות. כמיטב המסורת יימכרו שם גם אקססוריז נלווים כמו תיקים וגרביונים, נעלי גברים ונעלי ילדים. בין המותגים החביבים עליי אפשר למצוא את קאלה, קאפל אוף, שני בר, שומייקר, אוליב תומאס ועוד ועוד.

ביריד, שיתקיים בחמישי-שבת הקרובים, אפשר יהיה למצוא דוכן המוקדש לפרויקט המיוחד "רימייק" של חברת "האנטר" ושופוני, ובו יוצגו דגמי מגפיים שעברו עיצוב מחדש על ידי סטודנטים ובוגרים מבצלאל, שנקר והדסה. כל הרווחים ממכירת הדגמים הייחודיים יועברו לעמותת "פתחון לב", שלא לדבר על האפשרות לשים יד על דגם חד פעמי של מעצב מבטיח בתחילת דרכו. עשרה שקלים בכניסה, ואתן בגן עדן של נעליים.

גן עדן של נעליים. נעליים של מיכל מילר, להשיג בשופוני| צילום: דרור בן נפתלי

אופנה בשכונה: יומיים של אופנה ברחוב החשמל

מתחם גן החשמל הפך בשנים האחרונות לאחד האזורים האהובים עליי בעיר. אחרי סיור של בוקר שישי בחנויות השונות, אני נפגשת לקפה עם חברה ואז אנחנו עושות סיבוב קטן ב"אבגד", כי אין כמו אקססוריז שיצרת בעצמך. אם עדיין לא גיליתן את הקסם של הרחוב המתחדש הזה, אתן מוזמנות ל"אופנה בשכונה" בחמישי ושישי הקרובים.

במהלך היומיים הללו יציעו החנויות השונות במתחם, כמו נופר גלפז, כיסים, Anjaly, נונה אלגה, בוטיק קרן ומיכל, מאיה בש וגם חנות הספרים הסופר-שווה המגדלור, 15 אחוזי הנחה על כל רכישה. אבל זה לא הכל – בשישי ב-11:00 אתן מוזמנות למפגש עם חמש נשים מרתקות בלבונטין 7. דפנה לוסטיג, דליה קפוזה, רויטל מדר, נילי לנדסמן ורוני כנעני ידברו על הקשר בין מסלולי התצוגות ועולם האופנה לחיי היומיום ולרחוב מנקודת מבטן הייחודית. נשמע מעניין, והכי חשוב – הכניסה חופשית!

15 אחוז הנחה על החנויות במתחם החשמל | צילום: רוני כנעני

אולינקה מחסלת את הסטודיו

לצד מתחמים מתפתחים כמו רחוב החשמל, אנחנו עדיין שומעות על מעצבים ומותגים שמחליטים לסגור את העסק ולפרוש לתחומים אחרים. אורטל גוסב, בעלת המותג אולינקה, עושה את המעבר לתיירות אחרי שמונה שנים בתחום, ולכבוד המאורע מחסלת את הסטודיו שלה ברחוב בר כוכבא 51, דירה 16.

במכירת החיסול, שתתקיים בשישי ושבת הקרובים בין השעות 12:00-17:00, אורטל תציע את כל תכולת הסטודיו במחירים של 20-100 ש"ח. חדשות טובות, ויש עוד כמה – בסטודיו תוכלו למצוא פריטים ממידה 36 עד 44, ואפילו פריטים לנשים בהריון. אם התברכתן בחמוקיים נדיבים וביקרתן אי פעם במכירה ביתית של מותג מעצבים, אתן יודעות עד כמה זה נדיר.

20-100 ש"ח על כל החנות. אולינקה | צילום: יח"צ

מכירת יד שנייה ופריטי וינטג' בבר "הגאולה"

רגע לפני שהחורף באמת מגיע לכאן – למישהו יש מושג מתי זה אמור לקרות באמת? – אפשר עוד ליהנות ממכירות אופנה שמשתלטות על ברים תל אביבים חשוכים בשעות היום והופכות אותם למוקדי עלייה לרגל לפאשניסטות חובבות מציאות כמונו.

גם השבוע תתקיים מכירה שווה כזו בבר הגאולה ברחוב גאולה 51 בתל אביב, ובה תוכלו למצוא שלל פריטים לבנות ובנים, אקססוריז ונעליים שאספו והביאו קטי גנאה ותרצה שץ, שתי חובבות אופנה ואספניות. השתיים מציעות את כל הפריטים בטווח מחירים של 5-120 ש"ח, מה שמבטיח הרבה מציאות למי שתדע לחפש.

ומה עוד? במקום יימכרו גם תכשיטיה של ענבר שפירא מהמותג Amber, מיכל לויט תתקלט וכל האלכוהול יוצע במחירי 1+1. המכירה תתקיים בין 12:00 ל-18:00 בשישי הקרוב, ואני ממליצה מניסיון – קודם תקנו, אחר כך תשתו.

בגדים זולים, מוזיקה ואלכוהול בבר הגאולה | צילום: יח"צ

ועוד טיפ טיפה ממני

אם יש משהו שאני אוהבת יותר ממכירות וינטג' ויד שנייה, זה מסיבות החלפת בגדים. לכל אחת מאיתנו יש פריט או שמונה בארון שהיא לא לובשת, ועבור אחרת מדובר באוצר של ממש. מסיבת החלפת בגדים היא הזדמנות מעולה לפנות את הארון ולהיפרד מפריטים מיותרים, ובמקביל להתחדש בכאלה שלא היינו מוצאות לעולם – חוץ מבארונה של חובבת אופנה אחרת.

הקואוצ'ריות לי-אור סלע ועדי קמחי חושבות בדיוק כמוני, ומדי פעם הן עורכות ב"נקודותיים: תהליכי זוגיות", הסטודיו שלהן בשינקין 38, אירועי אופנה משמחים שכאלה. בשישי הקרוב בין 11:00-15:00 תתקיים שם עוד מסיבת החלפת בגדים ואקססוריז שכזו, אליה אתן מוזמנות להביא כמה פריטים שתרצו ולצאת עם כמה פריטים שתמצאו. וכדי שלא תצאו בידיים ריקות התגייסה הסטייליסטית שיר פלד, שתייעץ, תמליץ ותעזור למתלבטות.

שיר, שאוהבת לשדרג פריטים ישנים ולהעניק להם טאץ' חדש ומגניב, תסביר לכן איך לעשות את זה על קאווה צוננת ונשנושים מפנקים. העלות היא 20 ש"ח לכיסוי ההוצאות, וכל הפריטים שיישארו ייתרמו למקלט לנשים מוכות.

במקום הזה תיערך מסיבת החלפת בגדים. כיף! סטודיו נקודותיים, שינקין 38 | צילום: יח"צ

עורכות מכירה ביתית מגניבה ורוצות להזמין אותי? ביקרתן בחנות שווה שאסור לפספס? שלחו לי מייל עם הפרטים ל-fforwardpr@gmail.com ואני כבר אצור איתכן קשר!

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה

 

  •  איפה אפשר לראות דגמים או דברים שיופיעו במכירת וינטג' הביתית?
    כי הלכתי למכירה שאת סיפרת עליה בחנות- "מרלין אהובתי" והיה פשוט זוועה!!! שום דבר לא היה נראה כמו משהו שסבתא שלי קונה ב5 שקלים מתחת לבית. יש הבדל בין פרטי אופנה ודברים מיוחדים לסתם דברים מלפני 20 שנה. בבקשה תני הכוונה :)

    מאת: בולי |‏ 24 באוקטובר 2012 | 07:41
  •  שופינג בכל סוג של מכירה, מומלץ מאוד ומייצר מלתחה מעניית עם טאץ' אישי ייחודי. בנוסף על הקניות בחנויות המוכרות והזמינות (במחירים סבירים), תמיד כדאי לגוון עם פריטים מעניינים שהיו יקרים בבסיסם ונמכרים בהנחות גדולות במכירות חיסול או בירידי מותגים. וכמובן שתוספות ממכירות יד שניה ומסיבות החלפת בגדים שמאפשרות לנו לשים יד על פריטים נדירים, יתקבלו למלתחה בברכה.
    בלוג אופנה – http://www.veredstyle.com/

    מאת: veredstyle בית לאופנה וסטיילינג |‏ 23 באוקטובר 2012 | 13:07
  •  

    מאת: אורית |‏ 23 באוקטובר 2012 | 11:48