אחרי החגים: אירועי האופנה שיוציאו אתכן מהשביזות

רגע לפני החזרה לשגרה, עלמה מנצלת את חלון ההזדמנויות כדי להמתיק את הגלולה | על הפרק: פופ אפ של דריה שועלי ב"בית בנמל", מכירת ביכורים של מיקי בן שושן, וסייל חיסול ב"מרילין אהובתי" | וגם: עונת המכירות הביתיות יצאה לדרך

מאת  | ‏ 10 אוקטובר 2012

חולצה של UYE SURANA במכירת הפופ אפ של דריה שועלי בקום איל פו | צילום: יח"צ

שלום עלמות יקרות,

למרות מזג האוויר ההפכפך, המעבר לשעון החורף והחגים המעייפים, חייבים להודות – קשה לחזור לשגרה. השבוע נותרו לנו עוד כמה ימי עבודה עד שנצא לסופ"ש אחרון לפני חודשים ארוכים ונטולי חופשה, אבל לי יש כבר כמה נקודות אור שבהן אני נאחזת.

נקודת אור אחת חשובה היא המיילים המקסימים שקיבלתי מכן, על חנויות, מעצבים ומכירות שוות שאסור לי לפספס. אתן מוזמנות ולהמשיך לשלוח לי כאלה למייל שבסוף הטור, ואני מבטיחה לעדכן על כל מה שמעניין. גם השבוע, למקרה שתהיתן, לא חסרים עדכונים שכאלה.

"לימקה" מארחת את MIKI B

אם יש משהו שאני אוהבת, זה מכירות ביכורים. מותגים ומעצבים חדשים בדרך כלל מציגים את מרכולתם בפעם הראשונה בשווקים ומכירות ביתיות, כך שבכל פעם שאני נתקלת במכירה מיוחדת כזו והזדמנות להתוודע לשם חדש, אני מתרגשת.

הפעם לא מדובר בשם חדש, אבל בהחלט מעניין: איש היח"צ מיקי בן שושן, שמייצג לא מעט מעצבים ומותגי אופנה, חצה את הקווים ומוציא בימים אלה קולקציה משלו תחת המותג MIKI B. מכירת הביכורים של המותג הצעיר הזה תתארח בחנות של "לימקה" בשלמה המלך 2 בתל אביב, בחמישי ובשישי הקרובים החל מעשר בבוקר.

הקו שלו, כפי שאתן יכולות לראות, הוא מאוד נשי, רטרואי ורומנטי, ומתאפיין בלא מעט גזרות פפלום, ניחוחות סיקסטיז ואייטיז עם נגיעות של גלאם וגם הדפסים שעושים פרפרים בבטן. מה דעתכן?

הדפסים שעושים נעים. מכירה לקולקציית הביכורים של מיקי B | צילום: יח"צ

חנות הפופ אפ של דריה שועלי ב"בית בנמל"

ואם כבר מדברים על אנשי תקשורת שחצו את הגבול, אי אפשר שלא להזכיר את העיתונאית והעורכת לשעבר, וגם מייסדת אתר האופנה "סנס אוף פאשן", שמתארחת ומארחת קולקציה שאצרה על פי טעמה האישי בשבועיים הקרובים בחנות "בית בנמל" של "קום איל פו" בנמל תל אביב.

במסגרת שיתוף הפעולה עם "קום איל פו", שועלי ערכה קניינות אורחת וריכזה מספר מצומצם של פריטים שנבחרו על ידה בקפידה מבתי אופנה ברחבי העולם. כל הפריטים מיוצרים ביד ובסדרות קטנות, ומתאימים מאוד למי שמתחברת לסגנון הקז'ואלי והנוח של "קום איל פו".

טווח המחירים במכירה רחב, מתחיל מ-390 ש"ח ומסתיים ב-4,400 ש"ח, ובין המותגים הנבחרים אפשר למצוא את "ORLY GENGER by JACLYN MAYER", "לה קסיטה דה וונדי", "STARSTYLING WORLDWIDE", "GESTUZ", "UYE SURANA" ואחרים. חנות הפופ אפ של שועלי תיפתח כבר בשישי הקרוב ותישאר פתוחה בנמל עד ה-26.10, אבל מניסיוני עם קולקציות קטנטנות כאלה – אל תחכו עד הרגע האחרון.

שמלת טוניקה של gestuz בפופ אפ של דריה שועלי בבית בנמל | צילום: יח"צ

מכירת חיסול ב"מרילין אהובתי"

חדשות בטעם חמוץ-מתוק לחובבות "מרילין אהובתי" בוטיק הוינטג' מרחוב בעלי מלאכה 3 בתל אביב: החנות עצמה תפסיק לתפקד בקרוב כחנות יד שנייה ותהפוך לגמרי לסטודיו של מעצב התכשיטים גיא גיל. "התכשיטים הלכו והשתלטו על החנות, עד שלא היה לי זמן להתפנות לבגדים", הסביר לי גיא את ההחלטה. אז למרות הסגירה, אפשר להתנחם בכך שבחלל תוכלו למצוא עכשיו את התכשיטים הגדולים והצבעוניים של גיא, שיהפכו כל אאוטפיט משמים ליציאה חד פעמית.

ואם זה לא מספיק, לקראת הסגירה תיערך בחנות מכירת חיסול כללית של כל הפריטים, שיימכרו ב-10-30 ש"ח. כן, קראתן נכון. המכירה תסתיים בשישי הבא, ה-19 באוקטובר, ככה שיש לכן חלון הזדמנויות קצר להיפרד.

10-30 ש"ח על כל פריטי הוינטג'. מכירת חיסול במרילין אהובתי | צילום: יח"צ

ועוד טיפ טיפה ממני

הגשם הראשון הביא איתו גם גל של מכירות ביתיות מסקרנות, ויש להניח שהוא רק יילך ויגדל. אני כבר שמתי עין על מכירת הוינטג' והיד השנייה שתתקיים בשישי הקרוב מ-10:00 ועד 18:00 ברחוב סירקין 9 בתל אביב (קומה שנייה).

המארגנות המקסימות הבטיחו המון פריטים משלל מעצבים ורשתות, כולל One Piece של "שוגרדדי", רוני קנטור, "פיו פיו", "קאלה" ועוד. הפריטים יימכרו במחירים שווים, החל מ-10 ש"ח ועד 100 ש"ח (למעט פריטים יוצאים מן הכלל), ויוצעו גם פריטים למסירה ברוח הטרנד הירוק שאני תמיד שמחה לפרגן לו.

הכל ב-10-100 ש"ח. מכירה ביתית ברחוב סירקין ת"א | צילום: יח"צ

עורכות מכירה ביתית מגניבה ורוצות להזמין אותי? ביקרתן בחנות שווה שאסור לפספס? שלחו לי מייל עם הפרטים ל-fforwardpr@gmail.com, ואני כבר אצור איתכן קשר!

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: MIKI B |‏ 10 באוקטובר 2012 | 13:57
  • תמיד כיף לקרוא את המדור ולהתעדכן במכירות הכי שוות!
    הפעם קורצת לי במיוחד המכירה של גיא גיל. גם המחירים הסופר שווים לפריטים האטרקטיביים וגם הידיעה שבזכות המכירה הזו החנות תהפוך למתחם אקססוריז לוהט!
    שווה ביקור…
    בין מכירה אחת לאחרת, אתן מוזמנות להפיג את השביזות של אחרי החגים בבלוג האופנה שלי. תבואו אני מחכה לכן שם :-)
    http://www.veredstyle.com/

    מאת: ורד |‏ 10 באוקטובר 2012 | 11:26