זוהר קייצי: 3 המלצות לסופ"ש צונן

השבוע, עלמה נלחמת בשרב עם 3 מכירות מצננות לסופ"ש | שופליפטרס בצהלה, דפנה לוינסון על הגג ומכירה מיוחדת למידות 42 ומעלה בדיזינגוף סנטר | חם, חם, חם

מאת  | ‏ 19 יוני 2012

הוט! | המותג One tea spoon מחכה לכן בפופ-אפ של שופליפטרס

שלום עלמות יקרות,

השבוע היה כל כך חם. כמה חם היה? כל כך חם עד שאפסנתי בצער רב את המניפה היפה שלי בבוידעם והתחלתי לשקול ברצינות מעבר ללונדון. אבל עד שקולין פירת' יופיע על סף ביתי עם כרטיס טיסה, אני נאלצת להסתפק במזגן אחד כוח סוס ובלימונענע תוצרת בית כדי לאזור מספיק אנרגיות למכירות סוף השבוע. תאמינו לי, יהיה לוהט.

פופ-אפ "Summer Glow" של "שופליפטרס"

מסתבר שלא רק אני הלומת קיץ, אלא גם הבנות של "שופליפטרס", שקראו לחנות הפופ-אפ שלהן על שמו וגם עיצבו אותה בגופי תאורה מיוחדים של האמנית נעמה הופמן. אם זה לא מספיק כדי לצנן אתכן, תשמחו לגלות שבאירוע יוגשו מי "פרייה" ובירה "באדווייזר" לאורחים.

החנות, שתיפתח ב-20.6 באבנר 38 בשכונת צהלה בתל אביב, תמכור דגמים של מעצבים ישראלים כמו דורית בר אור, יעל מניה, קארן אוברזון, גרטרוד וגם בינלאומיים כגון אלכסנדר וונג ו"אנטיק באטיק". בנוסף, אפשר יהיה למצוא שם גם אקססוריז כמו משקפי שמש של "דז'ה וו" ותכשיטים של "מוטרה דיזיין". האירוע יתקיים עד ה-24.6 בלבד, ואם אתן חכמות בשמש, כנראה שלא תפספסו אותו.

מעצבים ישראליים ומותגים בינלאומיים בחנות הפופ-אפ של שופליפטרס | צילום: יח"צ

מסיבת החלפת בגדים אצל דפנה לוינסון

אני אמנם לא לקוחה קבועה של "דפנה לוינסון HDL", אבל שימח אותי לשמוע שגם היא מצטרפת לטרנד האקולוגי שאימצו כמה וכמה מותגים נוספים, ומארגנת "מסיבת החלפת בגדים" המונית על הגג של הסטודיו שלה באלפסי 1 בתל אביב. יש משהו מעודד בידיעה שגם מעצבי האופנה רוצים למצוא לבגדים הישנים שלנו בית חם, בין אם בארונה של פאשניסטה אחרת ובין אם אצל נשים מעוטות יכולת.

כל מי שתגיע למסיבה תתבקש לתרום 15 שקלים בכניסה לעמותת נשים, וכולן מוזמנות להביא איתן פריטי לבוש ואקססוריז במצב מצוין שמהן הן ירצו להיפטר. הבגדים שלא ימצאו בית חם במסיבה ייתרמו אף הם לעמותות, ובקומה התחתונה יימכרו בגדים מהקולקציה החדשה של המותג במכירה מיוחדת.

בפינת המצננים הרשמיים תמצאו פה גם פינוקים כמו שייקים, קפה קר, חטיפי בריאות וארטיקים שיחולקו לאורחות, וגם טיפים לוהטים מטעם סטייליסט הבית שיסביר לכן איך לשלב פריטים ישנים עם חדשים ולבנות מלתחה ממה שאפשר למצוא בארון. וכמובן – בריזה דרום תל אביבית אותנטית, שאפשר למצוא רק על גגות של בניינים מפעם.

דפנה לוינסון מצטרפת לטרנד האקולוגי עם מסיבת החלפת בגדים | צילום: גורן ליובונציץ, דגנית פרץ

ועוד טיפ טיפה ממני

מי מכן שעברה בדיזנגוף סנטר בשבועות האחרונים בטח נתקלה כבר בתערוכת "Beautiful 42&up" שמוצגת בקומה התחתונה, ממש בין שני החלקים של הקניון. זו הפקת אופנה ייחודית של הצלמת סיון שוב עמי, שצילמה בנות צעירות ויפיפיות במידות 42 ומעלה, בבגדים משמחים שכל אחת היתה רוצה ללבוש.

אלא שלמצוא בגדים יפים לצעירות במידות הללו זה לא קל, ותעיד על כך כל פאשניסטה עסיסית שהכרתי. במיוחד בשבילן נערכת בסוף השבוע הקרוב (חמישי ושישי) מכירה מיוחדת למידות 42 ומעלה בשוק המעצבים שבדיזנגוף סנטר.

הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' ומותג שמלות הערב שלה "SAY" מתארחים לצד מותגים ומעצבים כמו Honey B, איגור, Scelle, Feyge, נועה רובין ואחרים, שיציעו פריטים במידות נדיבות בהנחות של עד 50 אחוז. אפשר יהיה למצוא שם גם אקססוריז במחירים מפתיעים, וכן גרבונים במידות גדולות – שכנראה ייאלצו להמתין עד שהשרב יישבר.

מכירה מיוחדת לפאשניסטות עסיסיות בבוטיק המעצבים | צילום: יח"צ

נשיקות,

עלמה

השאירו תגובה