יום הולדת תוסס: מודעות הרטרו של קוקה קולה שהפכו לאגדה
לא בטוח שג'ון פמברטון, הרוקח שישב לפני 125 שנה באטלנטה ג'ורג'יה, היה נבחר לככב באחת הכרזות המיתולוגיות של קוקה קולה. הוא בעיקר חיפש תרופה מרגיעה שתקל על כאביו, ועל הדרך פיתח את אחת ההתמכרויות הגדולות של אנשי המאה העשרים.
אבל בזכות אותו מר פמברטון, כבר מעל 100 שנה שבקוקה קולה מסבירים לנו שלחיים אין טעם ללא "טעם החיים". עזבו אתכם מהשמנה או נזקים לשיניים, העולם המופלא של המשקה השחור התוסס נוצר בעבודת פרסום מבריקה. כולם יפים, כולם מחייכים ובעיקר כולם כל כך מלאי סטייל.
גברות לבושות בצעקה האחרונה הופיעו במודעות המותג כבר ב-1895. ואם רוצים לעקוב אחרי טרנדים לאורך השנים, המודעות של חברת המשקאות האמריקנית הן אופציה לא רעה בכלל. זאת כמובן בגבולות המיינסטרים הייצוגי. מה עוד אפשר לצפות ממותג שמנסה לנכס לעצמו את הסיבה שסנטה קלאוס לובש אדום לבן.
[ffgallery id=7395]
השאירו תגובה