הכי חשקנו ב- 2013: סוויטשירט של ז'יבנשי, אספדרילים של שאנל
אז מה הכי רצינו לקנות השנה? קבלו את הרשימה של הפריטים שכל חובבי האופנה חלמו עליהם, הסלבס קיבלו אותם, והבלוגריות הצטלמו איתם | וכן, הסווישרט של קנזו והנעליים של ולנטינו בפנים
כל שנה זה קורה, יש רשימה לא פורמלית של פריטי אופנה שנראו במגזינים ובבלוגספריה במהלך השנה שהופכים להיות הדבר נחשק ומסוקר. שנת 2013 לא הייתה שונה, גם השנה היו כמה פריטים שחזרו על עצמם בהמון הפקות ובכמעט בכל בלוג אופנה, מה שהפך אותם להכי נחשקים והכי מסוקרים.
אז מה יש לנו ברשימה: נתחיל במעיל ורוד שנראה כמו ענן ומרגיש כמו צמר גפן מתוק. המעיל הוורוד של בית האופנה קארבן, הוא דפנטלי הפריט הכי אופטימי שכולם רצו השנה. אי אפשר לדבר על הדברים הכי מדוברים השנה בלי להזכיר את הסוויטשירט של קנזו עם הנמר. מדובר בפריט שנחטף מהחנויות כמו לחמניות חמות וגרם לקנזו להיות מותג אופנה נחשק כמו שלא היה בחיים.
גם המגפונים עם חיתוך הקאט אאוט של בית האופנה בלנסיאגה היו להיט היסטרי. אין כמעט בלוגרית אופנה שלא הצטלמה איתם (והעלתה לאינסטוש כמובן). עשרות חיקויים נוצרו בעקבותם והם הפכו להיות להיט המגפונים של החורף.
עוד סוויטשירט שכיכב בכל מקום הוא הבמבי של בית האופנה ז'יבנשי. שלל כוכבות מלילי קולינס ועד אייקון האופנה אנה דל רוסו, לבשו אותו. אפילו נורת' ווסט הקטנה, הבת של קים קרדישיאן וקנייה ווסט, קיבלה כזה מתנה ממעצב הבית, ריקרדו טישי. היש יותר יחסי ציבור מזה?
בקיץ החם כיכבו נעלי האספרדיל של שאנל מעל הכל. בכל זאת, פאשניסטיות אמיתיות לא ממש הולכות עם כפכפים והאספדלים היו מענה מדויק להתמודדות עם הלחות. הן קלות, מגניבות ובעיקר שיקיות.
עוד תופעה חזקה ומעניינת שקרתה השנה היא הליין הבגדים של בריאן לוכטנברג. למי שלא מכיר את השם, מדובר בליין טי שרטים וסוויטשרטים עם הכיתובים המשעשעים כטייק אוף של בתי האופנה הגדולים. הכיתוב הכי מדובר הוא ה- Homiès, שכאמור הוא טייק אוף על בית האופנה Hermès. לוכטנברג קיבל את ההכרה מכל הסלבס הכי חמים כמו ריהאנה ומיילי סיירוס שלבשו את הכיתובים המצחיקים שלו ובכך הפכו את הבדיחה למכרה זהב.
ולנטינו היה ללא ספק בית האופנה שסיפק את נעלי העקב שכולם דיברו עליהם השנה. הנעליים הגיעו או עם עקב סטליטו או בלי עקב בכלל. מה שבולט בהם בעיקר זה כמות האינסופית של ניטים. הנעליים כיכבו בכל המגזינים ואצל כל בלוגרית אופנה שרצתה להראות שהיא מבינה מה נכון לעונה. הן קצת קלאסיות, קצת רוקנרול ובעיקר אי אפשר שלא לזהות שאלה הנעליים של ולנטינו.
מכירים את זה שיש תיק שהוא כל כך יפה שהוא פשוט סולד אאוט? כזה הוא תיק הבאקט של מותג שנקרא מנסור גבריאל. מדובר בתיק עור מושלם שאין ספק שכל אחת הייתה רוצה כזה בארון שלה. המותג לא היה מוכר מאד עד שהוציאו את התיק המדובר. פלוריאנה גבריאל וריצ'ל מנסור פתחו את המותג שלהן רק ב- 2011 ועכשיו, בזכות התיק הנמכר, הפכו להיות שם דבר. ובצדק.
הקולקציה של איזבל מארה ל- H&M הייתה מאד מסוקרת ואין כלי תקשורת שמתעסק באופנה שלא כתב, סיקר, מדד, קנה, לבש את פירטי הקולקציה. נדמה כי הז'קט הזה בלט יותר מכולם. קשה היה לשים עליו את היד לא משנה באיזה חנות מחנויות הרשת בעולם ניסית.
טרנד האוריגמי היה חזק מאד הקיץ. שמלות, תיקים, חולצות ואפילו נעליים נחתכו בעקבות הטרנד, אבל הייתה זו חצאית שחורה של זארה שבלטה בכל מקום. אולי בגלל הפשטות המדוייקת שענתה על הצורך של הבנות ללבוש את הטרנד.
הקרדיגן עטור הכוכבים של בית האופנה "סאן לורן" הפך ברגע שיצא לאוויר ללהיט גדול. אי אפשר היה להשיג את הסוודר בחנויות המותג וגם לא בחנויות האון ליין. למרות המחיר הלא קטן (כ-4,700 ₪) הוא היה סולד אאוט באופן קבוע. אנחנו עדיין חולמים עליו בלילות עם הרבה כוכבים.
מגפוני הניטים של סן לורן
מאת: יעלי | 30 בדצמבר 2013 | 09:31וסווטשרט creme de la creme של זואי קרסן
אבל הנעליים של ולנטינו לוקחות כאן כל פריט ופריט.
יום יבוא והן יהיו שלי ;)
http://piece-of-air.blogspot.co.il/
מאת: yarden | 29 בדצמבר 2013 | 15:58https://www.facebook.com/pieceofair