באתי, ראיתי, קניתי: חנות נעליים חדשה, קולקציה בניחוח של חופש

קפצנו לחנות הראשונה של מעצב הנעליים עודד ארמה, התרפקנו על קטלוג הקיץ של אביבה זילברמן ופלירטטנו עם הבושם החדש של פרנץ' קונקשן | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 20 יוני 2013

עשו לנו את השבוע: עודד ארמה, אביבה זילברמן ופרנץ' קונקשן | צילום: יח"צ

באתי >>
החנות הראשונה של עודד ארמה

החנות הראשונה של עודד ארמה | צילום: יח"צ

בחלל ברחוב מסריק 19 שאכלס עד לאחרונה את פועלו של מעצב שמלות הכלה יואב ריש, שנדד למורד המתחם, נפתחה לפני פחות משבועיים חנות הבכורה של מעצב הנעליים הכי מוכשר בעיר, עודד ארמה.

בגלגולו הנוכחי של החלל, את אבני הסרבוסקי, יריעות התחרה וסרטי הסאטן החליפו ארמה וידידו האדריכל באווירה גולמית ומינימליסטית שמבהירה מייד עבור מה נתכנסו כאן. השניים פירקו את הגלריה, חשפו את רצפת הבטון ושפך עליה סיד, העמידו במרכז אי תנועה עשוי קורות עץ וסידרו מעליו זוגות-זוגות של נעליים יפיפיות, מעליהן תלויים זרקורים שמטילים עליהן אור בהיר. מאחור – קופסאות נעליים מקיר לקיר, סולם צהוב וזהו.

עכשיו גם נעלי נשים. עודד ארמה | צילום: יח"צ

מאז שייסד את המותג שלו, לפני כשלוש שנים, ארמה התמקד בנעלי גברים צבעוניות ומקוריות שקרצו גם לנשים קנאיות. השפה העיצובית שלו מערבבת אלגנטיות עם הומור פופי, והדגמים שלו תובעים נוכחות במרחב אך נעדרים גרוטסקיות. פריט הדגל שלו, גם להפתעתו, הוא נעלי עור בצבע צהוב חלמון ביצת חופש בוהק, בעלות חרטום צר. בשנה האחרונה הוא שולח ידיים גם לרגלי הנשים, וכעת בין נעלי הסניקרס והאוקספורד אפשר למצוא גם מוקסינים בובתיים מחודדים ומקסימים שנקשרים בסרט צבעוני לצד קולקציית סנדלים סרוגים בעבודת יד בת 4 דגמים שעוצבה בשיתוף פעולה עם מעצבת האופנה אדווה ברונר (דואנדה).

בסוף השבוע הקרוב יתקיים במתחם מסריק פסטיבל בשם "דאבל סקוור", כך ששווה במיוחד לבוא לבקר. מיטב החנויות במפגש הרחובות פרישמן-מסריק (אוליב תומס, גרטרוד, עידו רקאנטי, גברת לוין, פרשס, אורלי ירון, אנטי תזה, סטלה ולורי ואאוט טו פליי) יעניקו עד 30% הנחה על קולקציית הקיץ, ילבישו מוזיקה טובה על הרמקולים וישקו אתכם בקאווה כאוות נפשכם.

טווח מחירים לפני הנחה: 550-880 ש"ח.
עודד ארמה, מסריק 19, תל אביב.

ראיתי >>
קולקציית הקיץ של אביבה זילברמן

הקולקציה החדשה של אביבה זילברמן | צילום: רוני כנעני

הקטלוג החדש של אביבה זילברמן, עושה חשק להיות צעירה צרפתיה בת שש עשרה ולשוטט חסרת מעש על החול בסמוך לבית החוף המשפחתי, מדי פעם לפרוק אשכול ענבים מתיק הבד ולבהות בים, לקוות שמשהו מעניין יפלט משם.

על הצילומים אמונה רוני כנעני, שנותרה נאמנה לסגנון הישיר, הטבעי והמדוייק שלה, ועל ההשראה – כל מה שבין החוף למצולות, בגדול, אחראית כמובן זילברמן עצמה. את היופי הלא נגוע ומבטי הנימפה הנוגים סיפקה הדוגמנית ורוניקה קיזלו, שצולמה בחוף ינאי ביום עגמומי ומעורר הרהורים.

קולקצייה בהשראת הים. אביבה זילברמן | צילום: רוני כנעני

הקולקציה קרויה Aquarius ושואבת את ההשראה שלה מן החיים במים. העומקים האפלים, קרני האור שנשברות במים לכדי ברק מסנוור, הרגע בו אחרי צלילה פוקחים את העיניים ומגלים עולם בצבעים של קשת. זילברמן מספרת שניסתה למתוח את ההקשרים בין סיפור המסגרת שבנתה לבין הדגמים בקולקציה, החל מבחירת הבדים שמתאפיינים בשקיפות או בטקסטורות רטובות ומבריקות ועד לתנועה ולנפילה שלהם על הגוף, שמדמה שצף גלים.

כיאה למחשבות על חוף הים, לעור יש הפעם תפקיד חשוב בקולקציה, והוא חשוף עד כדי כך שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מהצבעוניות. משלימים אותו שחור מן המעמקים, ירוק אצות וגוונים הפסטליים של החיים מעל המים – פנינה, אקווה, פודרה ולבנבנים. הבדים מהלכים בין כותנה, ויסקוזה ומשי, שהולמים את האקלים המקומי.

עושה חשק להסתובב כנערות צרפתיות על החוף, בבדים מתנופפים. קולקציית הקיץ אביבה זילברמן | צילום: רוני כנעני

טווח מחירים: גופיות וחולצות – 230-650 ש"ח, שמלות – 620-780 ש"ח, שורטים וחצאיות – 520–680 ש"ח, מכנסיים – 620 – 780 ש"ח.
אביבה זילברמן. מלצ'ט 23 ,תל אביב. לפרטים נוספים: 052-2799379

קניתי >>
Fcuk Late Night

FCUK late night | צילום: יח"צ

לבושם החדש של פרנץ' קונקשן, מותג הלבשה עם בגדים סולידיים ויקרים ולוגו חצוף, יש ריח פלרטטני שאפשר להסניף עד אור הבוקר. המתכון כולל הדרים, ורדים, פרח יסמין הלילה, וניל ומאסק – קצת חמוץ, טיפה מתוק, מאוד עמוק. למדור הוא הזכיר מאוד ניחוח של המותג "קנזו" שיצא במהדורה מוגבלת לפני כמה שנים בבקבוק סגול ונטול שם שהוטבע עליו סמל השלום. מאז שהוא אזל, החיים הפכו מסריחים. בהתגלמות הנוכחית שלו הוא נתון בבקבוק כעור למדי ולא לגמרי נוח, ששואב את ההשראה שלו ממועדוני לילה באלנבי, אבל מה לנו כי נלין? בקבוק של 100 מ"ל מתומחר רק ב-149 שקלים.
להשיג בסניפי סופר פארם וניו פארם.

השאירו תגובה