אוקי, כבר הרבה זמן לא ראינו את קים קרדשיאן כל כך לוהטת
מותג ההלבשה התחתונה של קימי חובר לדולצ'ה וגאבנה במהדורה מיוחדת ואולטרה סקסית, ולא תאמינו מי הפרנזטורית. אבל זה רחוק מלהיות הקמפיין המסעיר היחיד של השבוע: תקופת החגים מוציאה מהמותגים את התותחים הכבדים, מצ'ארלי XCX עד מייק טייסון. וגם: פרידה מהפאשניסטה הכי מפוארת על המסך, ומה הקטע של פדרו פסקל עם ציפורניים? חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בזמן שאצלנו, סחרור הרגשות המעורבים שמכונה "החגים" כבר נראה כמו זיכרון רחוק על מרתון ארוחות משפחתיות ותווי שי שבוזבזו על שטויות, בחו"ל הגדול שמעבר לים רק מעלים הילוך עם החגיגיות – כלומר עם הביטוי הטהור ביותר שלה: קניות אובססיביות.
זה כמובן מלווה בעומס קמפיינים, שהופכים לסשן "ווינדואו-שופינג" אינסטגרמי מנחם למדי. ואם חשבנו שסקימס שלפו תותחים כבדים עם הליהוק המשפחתי של גולדי הון, קייט הדסון ושאר צאצאים בלונדיניים בפיג'מות כריסמס, פתאום נחת לנו בפיד שיתוף הפעולה בין מותג ההלבשה התחתונה של קים קרדשיאן לבין צמד מעצבי העל שבלעדיה כבר היו עלולים לשקוע לתהום הנשייה של תרבות הביטול – דולצ'ה וגאבנה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
קולקציית הקפסולה הזאת כוללת שורת פריטים משגעים למדי במחירים של 50 עד 700 דולר, ואת הקמפיין חולקת קים עם אחותה קורטני – במהלך שמוגדר כסולחה רשמית אחרי סכסוך הדולצ'ה וגאבנה בין השתיים. גם הצלמת והארט-דירקטורית המהוללת נדיה לי כהן נקראה לדגל, והרימה חזון של סקס-אפיל איטלקי מצועצע וקלישאתי. התוצאה, מה לעשות, איקונית באופן מיידי.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
גם ברברי, בית האופנה שהוגדר לאחרונה ככושל מבחינת אסטרטגיה שיווקית, דווקא מדייק עם שלושה צמדים של פרזנטורים תחת הסלוגן "עטופים בברברי". בעוד הליהוק של הזוג הרשל ולילי סטולר (לקוחות ותיקים, נאמנים ומתוקים במיוחד של המותג הבריטי) מחמם את הלב, זה של דיוויד טננט ואלכס האסל, חברים חמודים במציאות ויריבים מרים על המסך של "יריבים", מחמם גם דברים אחרים.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
אבל אמרנו קמפיין חגים – אמרנו ז'קמוס. אנחנו אפילו לא בטוחות מה אלכס קונסני עושה כאן ולמה, אבל כל הדבר הזה דובר ז'קמוסית שוטפת, וזו תמיד מוזיקה לאוזנינו.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
השבוע, על רקע חגיגות העשרים למסורת שיתופי הפעולה המהפכנית של H&M, פורסם רשמית שהבא בתור לחבור לרשת השוודית הוא גלן מרטנס הגאון, שעומד בראש דיזל ו-Yproject ולא מפסיק לעשות שם קסמים. בינתיים, קולקציית הקפסולה שעיצב לדיזל בשיתוף דמיאנו דויד, סולן מנסקין ואייקון של גבריות איטלקית מודרנית במיטבה, רק מגבירה את הסקרנות והחשק.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
לא יהיה מופרך לקבוע שהיא הפרזנטורית הנחשקת בעולם כרגע, ואקנה סטודיוס הם בני המזל שנעלו אותה: כאילו שלא רצינו את התיקים והבגדים שלהם מספיק, עכשיו הם גם משווקים לנו על ידי צ'ארלי XCX.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
אבל סמכו על מותג אופנת הגברים KITH שיביא, כרגיל, את בשורות הפרזנטורים המפתיעות והמעניינות ביותר בסביבה, וקבלו את הדוגמן הענוג מייק טייסון, רגע לפני קרב האגרוף המדובר שלו מול ג'ייק פול.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
כעת אנחנו נאלצות להודיע על עיכוב קל בהתקדמות המחשבה הפמיניסטית: עד להודעה חדשה, אתן כבר לא עושות ציפורניים בשביל עצמכן, אלא אך ורק בשביל פדרו פסקל – מתוך פנטזיה מגוחכת לחלוטין שמתישהו הוא יעבור לידכן, ייקח את ידכן בידו ויעוף לכן על המניקור, כפי שהוא נוטה לעשות לאחרונה באובססיביות מתוקה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
השבוע שודר הפרק האחרון של "הפינגווין" המעולה, וזו הזדמנות ראויה לחלוק כבוד הכרחי לאחת מגיבורות האופנה הכי מפוארות שנראו על המסך לאחרונה – הגנגסטרית והמאלט, סופיה פלקונה (בגילומה של כריסטין מיליוטי המדהימה). היא החליפה לפחות שלושה לוקים בפרק, עוברת מלנוון לוינטג' פראדה לוויויאן ווסטווד, באופן שגם שיקף היטב את התפתחותה הכאוטית של הדמות. מאמא מיה, איזו גרדרובה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
זה שעוד לא ראינו את סופיה במשקפי המטפחת של פראדה, למשל, זה בזיון – אבל לפחות יש לנו את איזיפופי שתדגים את גרסת ה"עשי זאת בעצמך" המתבקשת שלהם.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
השאירו תגובה