זה קרה: הדר שירי קטפה קמפיין הלבשה תחתונה לוהט
כבר ברור שהיא מסוג פליטות הריאליטי שבאו כדי להישאר, והדר שירי אכן מצליחה לשמור את העניין סביבה על אש גבוהה - כשעכשיו היא מגבירה את הלהבות למקסימום עם קמפיין למותג הלנז'רי טריומף ומפגינה ביטחון פוטוגני בסטים של תחתונים וחזייה
אפקט הדומינו כנראה מסביר פניו לכוכבת "האח הגדול" הדר שירי, והנה הקמפיינים נופלים לחיקה (ולחשבון הבנק שלה) בזה אחר זה. אחרי הידיעות שלפיהן היא לוהקה לקמפיין של חברת האיפור הבינלאומית "רבלון", שירי עושה זאת שוב בקמפיין דיגיטלי לטריומף.
שירי מצליחה לשמור את העניין סביבה על אש גבוהה, הרבה בזכות הפיכתה לאושיית רשת מובילה. כבר חקרנו כאן לעומק את הסגנון האופנתי שלה, ואין ספק שמדובר בכישרון טבעי וגם בדרך מרשימה שעשתה בשיוף ודיוק הסגנון שלה, עוד בטרם נרשמה לאודישנים של התוכנית.
עכשיו היא מתייצבת לצילומים מסוג אחר לגמרי – הפעם למותג הלבשה תחתונה. גם הפעם שירי מכוונת ופוגעת גבוה מאוד, וחוברת לשיתוף פעולה סקסי ולוהט עם חברת ההלבשה התחתונה "טריומף".
היא כבר העלתה טעימות יפות מהצילומים לחשבון האינסטגרם שלה ושיתפה שהקמפיין החדש עם מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי הוותיק הוא באמת ציון דרך מרגש ומרשים עבורה. נאחל לה שאפקט הדומינו רק ימשיך, עם עוד קמפיינים שיפלו לזרועותיה בסדר מושלם ומופתי.
השאירו תגובה