בשמלה ממזרית במיוחד: אמלי קופר גנבה את ההצגה

אין ספק שאמלי קופר יודעת שדקות התהילה שלה קריטיות והיא לגמרי מיישמת את חוקי המשחק. להרמת כוסית לשנה החדשה, הגיעה קופר בשמלה ערב שחורה רק עם מחשוף חדש שכמוהו עוד לא ראינו. מדובר במחשוף בטן נדיב במיוחד ובמפתח צוואר עמוק במיוחד, מה שיוצר רצועת חזייה מינימליסטית עד מאד

מאת  | ‏ 20 אוקטובר 2024

אמילי קופר בהרמת כוסית לשנה החדשה (צילום: אור גפו)

אמילי קופר בהרמת כוסית לשנה החדשה (צילום: אור גפו)

נדמה שאמילי קופר, משתתפת העונה האחרונה של "האח גדול", לא פוסחת על אף שלב במדריך יחסי הציבור ליוצא הראליטי הטרי. אנחנו לא נעסוק כאן בשמועות על כן התחלה של קשר זוגי, או הכחשה שלה, אלא בלוק שתואם כמו כפפה את הסטטוס התקשורתי של קופר.

כמו רבים ממיוצגי סוכנות הטאלנטים יולי, גם אמילי הגיעה לאירוע הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. רבים מהמיוצגים השקיעו בלוקים שימשכו אליהם את עדשות הצלמים- וזה בדיוק מה שעשתה קופר.

אמילי ואחותה טלי לבית קופר (צילום: אור גפן)

אמילי ואחותה טלי לבית קופר (צילום: אור גפן)

קופר שמה מבטחה בשמלת פאייטים שחורה של נוי אליהו. לכאורה מדובר בעוד שמלת ערב קטנה ושחורה, רק שהפעם מדובר באחת ממזרית במיוחד. השמלה מתייחדת במחשוף בטן נדיב במיוחד ובמפתח צוואר עמוק במיוחד, מה שיוצר רצועת חזייה מינימליסטית עד מאד.

קופר העלתה את מפלס הגלאם עם תסרוקת אסופה ברישול ואיפור מחמיא. נקווה שבשנה החדשה ידבק אפילו קמצוץ קטן של גליטר מהלוק הזה.

אין מה לומר - שמלה שתופסת תשומת לב (צילום: אור גפן)

אין מה לומר – שמלה שתופסת תשומת לב (צילום: אור גפן)

משפחת קופר לא בהרכב מלא (צילום: אור גפן)

משפחת קופר לא בהרכב מלא (צילום: אור גפן)

 

השאירו תגובה