הלוק של עינב בובליל מעולה, אבל הנעליים הן השיחוק האמיתי

בובליל מדגימה היטב איך ללבוש את טרנד מכנסי הברמודה המחויטים, ומציגה לוק חליפה שמצליח להיות אלגנטי וקליל בו זמנית. את כל חלקי החליפה אפשר כמובן לרכוש דרך הסטורי שלה, אבל את מה שבאמת מקפיץ את האאוטפיט תמצאו במקומות קצת אחרים

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2024

עינב בובליל

לוק סוף הברך (צילום: einavbooblil_benisti)

המשפיעניות החזקות מכולן, אלה שמחויבות למותגים שהן משתפות איתם פעולה אבל מקפידות גם לשמור על ערך מוסף מעבר להיבט המסחרי, כבר מכירות היטב את הנוסחה: הנגישי לעוקבות טוטאל-לוק מהמותג שאת מקדמת, כזה שיוכלו וירצו לרכוש ולשחזר בעצמן, אבל לווי את המראה בנגיעות סטיילינג שמדגישות את האקסקלוסיביות שלך.

עינב בובליל היא המומחית מספר אחת לשיטה הזאת, והלוק האחרון שלה ממחיש זאת היטב. בובליל העלתה פוסט ובו סדרת תמונות זוגיות עם בעלה אלי, כשהיא לובשת חליפת שלושה חלקים מוצלחת לכל הדעות: בלייזר, וסט ומכנסי ברמודה מחויטים וסופר טרנדיים. אין ספק שמדובר בדוגמה מצוינת למראה מחויט ואלגנטי שמצליח להיות גם קליל ונונשלנטי.

בסטורי של עינב כבר מופיע המדריך השלם ללוק, כולל הלינקים לשלושת חלקי החליפה באתר addict. אלא ששני פריטים נוספים, אלה שמספקים לאאוטפיט את האקס-פקטור ההכרחי, לא מגיעים עם לינק. הלוגו לא משאיר מקום לבלבול: בובליל אבזרה את הלוק עם תיק פאוץ' שחור ועקבי סלינגבק אדומים של פראדה. הנעליים הן אמנם מהסוג שמומלץ לכל פאשניסטה להשקיע בו בשלב מסוים, אבל יש לכם את האישור המלא שלנו ליישם את הלוק גם עם "סתם" נעלי עקב אדומות.

עינב בובליל

שוז מנצחות ונצחיות (צילום: einavbooblil_benisti)

 

השאירו תגובה