לכל אירוע: אגם רודברג מצאה שמלה שחורה קטנה ומעולה

איתי תורג'מן ובת זוגו, טליה מזוז, נישאו אמש, והחברים מהתעשייה באו לחגוג. האם הטרייה גל מלכה הייתה מלאת סטייל בחליפה ממותגת, מגי אזרזר בחרה במיני עם קצת בלינג ודודו בר אור שיגררה את המותג של עצמה – בשמלה ממחלקת הסייל. כל הפרטים

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2024

אגם רודברג, שמלה שחורה, אופנה, חתונה, שמלת ערב, סטייל, איתי תורג'מן

אגם רודברג (צילום: אור גפן)

בדרך כלל עונת החתונות מגיעה לשיאה בחודשי הקיץ, אבל עכשיו שוטף אותנו גל גדול ומשמח שכזה. אתמול היה זה השחקן והרווק הנצחי איתי תורג'מן שעמד מתחת לחופה לצד בת זוגו, טליה מזוז, במתחם האירועים טרמינל. המעמד המרגש משך רבים מהתעשייה, שהגיעו לראות את השניים אומרים "כן" כדת משה וישראל.

למרות שלא הוגדר מראש קוד לבוש, נראה שהיה כאן מקרה קלאסי של Great minds think alike – והצבע השחור היה הבחירה של לא מעט מהמוזמנים.

גל מלכה (צילום: אור גפן)

גל מלכה (צילום: אור גפן)

גל מלכה, שילדה לפני כחודש את בתה הבכורה, הייתה מלאת סטייל בחליפה שחורה של לקוסט לצד חגורה ותיק עם הלוגו הזהוב של סן לורן – כולם מ-Factory54. היא אספה את השיער באמצעות גומייה גדולה ונראתה רעננה על אף המחסור בשינה. אגם רודברג הלכה על שמלה שחורה קטנה בגזרה קלאסית נקייה, אבל עם טוויסט – פפיונים לבנים שעיטרו את הכתפיות והוסיפו טאץ' רומנטי מתקתק למראה. השמלה שלה הגיעה מסטודיו Aikoni הישראלי, ואליה היא צירפה גרביונים שחורים וסנדלי עקבים.

גם מגי אזרזר הלכה על מיני שחורה, עם קצת בלינג בקצוות, בשמלה של המעצב דיוויד קומה מבוטיק Ayuchka. דודו בר אור, נסיכת הדיסטנס, הצטיידה במשקפי שמש למרות החשכה. היא לבשה שמלה שקופה רקומה חרוזים ממותג הבית שלה – דגם שנמכר ב-50% הנחה ומחירו כעת 1,800 שקלים.

מגי אזרזר (צילום: אור גפן)

מגי אזרזר (צילום: אור גפן)

דודו בר אור (צילום: אור גפן)

דודו בר אור (צילום: אור גפן)

השאירו תגובה