שמלת הכלה השלישית של אן זיוי כבשה אותנו (ולא רק בגלל הקוקו)

אחרי שנאלצה להידחות ברגע האחרון, אתמול התקיימה חתונת הפאר של אן זיוי במועד החלופי - ואיתה נחשפו במלואם גם שלוש שמלות הכלה המרשימות שלה: הראשונה כללה מחשוף סוויטהארט מושלם, השנייה הביאה את הבלינג למקסימום והשלישית הפגינה טרנדיות מדויקת ולוהטת

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2024

דנה הראל, אן זיוי

מופת כלולות קלאסי בעיצוב דנה הראל (צילום: עידן חסון)

אחרי שנאלצה לבטל את האירוע בתאריך המקורי בעקבות המתקפה האיראנית, אן זיוי התייצבה אמש תחת החופה בחוות רונית. הלוקים שנחשפו לרגע בערב הביטול קיבלו את הבמה הראויה להם, כשהכלה מחליפה בין שלוש שמלות מרשימות, כמיטב מסורת חתונות הפאר.

הראשונה היתה מופת כלולות קלאסי: שמלת סטרפלס עם מחשוף סוויטהארט מבית דנה הראל. השמלה מאופיינת בגזרת מחוך ונפח מרשים ופיסולי באזור החצאית. המאפרת דנה כפיר ומעצב השיער אדיר יעקב היו אחראים על טרנספורמציות הביוטי המוצלחות.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hair By Adir Jacob‎‏ (@‏‎adirjacob‎‏)‎‏

השמלה השנייה היא עיצוב של ליז מרטינז: שמלת מקסי עם מחשוף סטרפלס ישר, רקומה באבנים מנצנצות. מראה הביוטי היה טבעי, נתן לכל הגליטר לדבר בעד עצמו, כשהשיער של אושיית הביוטי ואשת העסקים מעוצב ברכות באופן פזור.

גם השמלה השלישית נבחרה אצל מרטינז. הפעם, הכלה נצצה בשמלת מיני עם כתפיות דקיקות וחצאית במראה בלון טרנדי. הפעם כיכב בגזרת השיער "קוקו אן זיוי" מתוח ומוקפד, הומאז' מדויק לחימר השיער "קלייזי" המזוהה כל כך עם היזמית. שיהיה באושר, גלאם ומזל.

אן זיוי בשמלה של ליז מרטינז

השמלה השלישית בעיצוב ליז מרטינז (צילום: עומרי לוי)


 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Anne Zivi‎‏ (@‏‎annezivi‎‏)‎‏

אן זיוי בשמלה של ליז מרטינז

השמלה השנייה בעיצוב ליז מרטינז (צילום: עומרי לוי)

אן זיוי

אי אפשר בלי קוקו אן זיוי (צילום: עומרי לוי)

דנה הראל, אן זיוי

מזל טוב! (צילום: עידן חסון)

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hair By Adir Jacob‎‏ (@‏‎adirjacob‎‏)‎‏

השאירו תגובה