כאילו שהשמלה של עדן גולן לא מספיק מטורפת – חכו שתראו אותה מאחור

נציגתנו לאירוויזיון במיל' היא ללא ספק אחת הכוכבות הכי נוצצות שצמחו כאן לאחרונה, והיא מקפידה לספק רגעי סטייל בלתי נשכחים בהתאם: הפעם השתגענו משמלת ערב אקסטרה-מתוכשטת, שהמחשוף הקדמי שלה מתחרה רק במחשוף האחורי שלה (בעזרת טאצ' קטן וחצוף במיוחד של עדן)

מאת  | ‏ 13 אוקטובר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎EDEN GOLAN‎‏ (@‏‎golaneden‎‏)‎‏

כמעט חצי שנה אחרי האירוויזון, עדן גולן היא עדיין פרצוף שהתגובה האינסטינקטיבית אליו היא פרץ גאווה לאומית מרגשת. כשזה גם מלווה בסטייל נוצץ ומלוטש – וזה לרוב המצב איתה – בכלל מדובר בתענוג לעיניים וללב.

אז זה בדיוק מה שקרה כשראינו את הלוק האחרון והמחרפן לכל הדעות שלה: שמלת ערב משוגעת בגזרת קולר, שבחזיתה מתפתלת רצועה מתוכשטת, עמוסת אבנים נוצצות גדולות. התוצאה היא מחשוף עשיר ומתוחכם, שהבליט ופיאר את גזרתה השרירית של עדן. מבט אחורי גילה גם מחשוף גב עמוק במיוחד, ואקסטרה תעוזה בצורת פס שיזוף קטנטן ולוהט.

עדן גולן

קלטנו אותך ואהבנו מאוד (צילום: אינסטגרם, golaneden)

את הלוק, שלבשה עדן להופעה פרטית, רקחה הסטייליסטית דניאלה קפלוטו והוא מגיע מבוטיק ההשכרה של סונדרין מרטינז ומהלייבל The New Arrivals של המעצבת הטורקיה אילקיאז אוזל. אם השם הייחודי הזה מצלצל מוכר, זה אולי בגלל שכבר התלהבנו כאן קשות משמלה בלתי נשכחת נוספת שלה, שלבשה אנה ארונוב. 

השאירו תגובה