הטרנד הבא? קייטי הולמס בג'ינס שקשה להכיל

קל להתרשם ולהתפעל מהלוקים הקלאסיים של קייטי הולמס. היא יודעת ללבוש בגדים שמתכתבים ברגישות עם הטרנדים הלוהטים, אבל מדי פעם מגיע לו לוק שגורם לעצור, להרהר, להשתהות. הפעם מדובר בסקיני ג'ינס מטולאים שצורה צבעונית והרפתקנית ועם תג מחיר מוגזם לכל הדעות. האם היא צריכה לכפר על כך או שאנחנו צריכים פשוט להתרגל?

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes.ny)


כפי שכבר העדנו השבוע, אנחנו באמת נהנות לעסוק ב"אפקט קייטי הולמס", אוסף תמונות הפפראצי של השחקנית המהלכת לה ברחובות ניו יורק ומניעה את גלגלי האופנה המסחריים. האם מדובר במלאכת אוצרות מחושבת? או סתם בכישרון-על אקלקטי ומהפנט?

עד שנגיע לשלב המסקנות החותכות, נמשיך להסתקרן מהתמונות הללו, ובעיקר להתעכב על אלה שחותרות תחת גבולות המיינסטרים של הטעם הטוב. קל להתרשם ולהתפעל מהלוקים הקלאסיים שלה, או מאלה שמתכתבים ברגישות עם הטרנדים הלוהטים- אבל מדי פעם מגיע לו לוק שגורם לעצור, להרהר, להשתהות.

אנחנו לא בטוחים איך אנחנו מרגישים לגביו (צילום: katieholmes.ny אינסטגרם)

אנחנו לא בטוחים איך אנחנו מרגישים לגביו (צילום: katieholmes.ny אינסטגרם)

במרכזו של הלוק האחרון מהז'אנר הזה ניצבים מכנסי ג'ינס מטולאים של Kapital- עיצוב הרפתקני וצבעוני למדי שמחירו מתקרב ל-8,900 שקלים. האנסמבל המדובר המשיך עם חולצה שחורה שקפקפה, תיק לבן של המותג Bevza, כובע מצחייה שהוא מרצ' מסחרי של דיינר ותיק ונעלי מרי-ג'יין מקטיפה כחולה.

"אלה כנראה מכנסי הג'ינס הכי כאוטיים שהולמס לבשה" הזדעקו הכותרות, ובצדק. הגזרה של המכנסיים מרמזת, שוב, על חיבתה לגזרות הסקיני מעוררות המחלוקת, והפאצ'ים הרבים והצבעוניים הם כמו ילד שמושך חזק חזק בצמות של היוקרה השקטה. האם מדובר ביציאה חד פעמית או בכזו שנשענת על מגמה מסחרית משמעותית? נאזר בסבלנות כדי לגלות את התשובות.  

רק שבוע שעבר לבשה ג'ינס פשוט מושלם (צילום:  Michael Simon לגטי אימג'ס)

רק שבוע שעבר לבשה ג'ינס פשוט מושלם (צילום: Michael Simon לגטי אימג'ס)

בגדול היא מלכת הג'ינסים (צילום: Raymond Hall לגטי אימג'ס)

בגדול היא מלכת הג'ינסים (צילום: Raymond Hall לגטי אימג'ס)

היינו מתים להיות לה בארון כרגע (צילום: Sara Jaye לגטי אימג'ס)

היינו מתים להיות לה בארון כרגע (צילום: Sara Jaye לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה