"משפיענית הרזון" התפארה בכך שהיא לובשת בגדי ילדים, ועצבנה את הגולשים

ליב שמידט כבר נחסמה מטיקטוק בגלל התוכן מעודד הפרעות האכילה שלה, אבל זה לא הפריע לה לפתוח עמוד חדש שבו היא "מצילה את אמריקה מהשמנת יתר", למשל על ידי חשיפת "טריק השופינג" המדהים שלה. התוצאה, אגב, היא לוק לא מלהיב במיוחד

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Liv Schmidt‎‏ (@‏‎livsschmidt‎‏)‎‏

"משפיענית הרזון" ליב שמידט כבר נחסמה מטיקטוק, לאחר שהסרטונים שלה, כפי שניתן להבין מהטייטל שמוצמד לה, הוגדרו כמעודדי הפרעות אכילה. באותם סרטונים היא שיתפה, למשל, "מה אני אוכלת ביום כדי להישאר רזה", כשהתשובה היא כמובן כמויות מזעריות למדי של אוכל.

בימים האחרונים היא פתחה עמוד חדש, לאחר שכאמור נחסמה, ולא נראה שהיא מתכוונת ללמוד לקח. "זה לא פשע לרצות להיות רזה", כתבה בביו שלה. "מצילה את אמריקה מהשמנת יתר". בסרטון שהעלתה אתמול (א') היא כבר הצליחה שוב לעורר סערה, כשדגמנה לוק של טישרט קטנה וחצאית קפלים וחשפה את "טריק השופינג" שלה: "איך אני מרגישה כשאני קונה חצאית של ילדות בזארה ב-20 דולר במקום גרסת הבוגרות ב-55 דולר".

ליב שמידט

מקסים תודה (צילום: טיקטוק)

בתיאור הסרטון נכתב: "הטריק הכי חוסך כסף בשופינג הן מחלקות הילדים. כאילו, למעצבים יש חולצות ילדים שעולות 200 דולר במקום 1,000 דולר". התגובות, כמובן, נחלקות בין מי שחושבים שמדובר ברעיון מצוין, לבין מי שמבקרים את שמידט על "מלכודות הזעם" הפרו-אנורקטיות שהיא מייצרת עבור טראפיק – תוך שהם כמובן נופלים בהן בעצמם. 

"מדובר באישה בוגרת בשנות העשרים שלה, שמפרגנת לעצמה על שהשיגה גוף במידה של ילדה, ומרוויחה מכך שהיא מעודדת נשים אחרות לעשות את אותו הדבר?", העלתה אחת הגולשות שאלה רטורית למדי. אנחנו כאן גם כדי לציין שהלוק עצמו משעמם וחסר מעוף לחלוטין.624

ליב שמידט

ביי בייסיקית (צילום: טיקטוק)

השאירו תגובה