לא ברור: ג'סטין ביבר חובש כאפייה על ראשו

תקופה לא פשוטה עוברת על ג'סטין ביבר שגם הפך לראשונה לאב וגם מתמודד עם לא מעט סיפורים עם התפוצצותה של פרשיית פי דידי. האם הבלבול והשוק משפיעים גם על בחירותיו האופנתיות? בסוף השבוע האחרון ביבר נצפה עוזב את מלון שאטו מרמונט המפורסם עם מה שנראה כמו כאפייה מלופפת סביב ראשו, בצבעי אדום ולבן

מאת  | ‏ 6 אוקטובר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by curators of pop culture (@deuxmoi)

אלה לא ימים קלים עבור ג'סטין ביבר. כמו רבים ומוכרים אחרים בתעשיית המוזיקה והבידור ההוליוודית ביבר מתקשה להתמודד עם התפוצצותה של פרשיית פי דידי. על פי הפרסומים, קרבתו לראפר ולאיש העסקים שעומד במרכז השערורייה וההכרות הקרובה איתו מגיל צעיר במיוחד, גרמו לו להלם ואף להסתגרות.

האם הבלבול והשוק משפיעים גם על בחירותיו האופנתיות? בסוף השבוע האחרון ביבר נצפה עוזב את מלון שאטו מרמונט המפורסם עם מה שנראה כמו כאפייה מלופפת סביב ראשו, בצבעי אדום ולבן.

הרשת לא נשארה אדישה לבחירה הזו (צילום מסך טוויטר)

הרשת לא נשארה אדישה לבחירה הזו (צילום מסך טוויטר)

מאז ה-7 באוקטובר הפריט הזה הפך לסטייטמנט מובהק של תמיכה פרו-פלסטינית, לעיתים אף של הזדהות עם אג'נדות אנטי-ישראליות ואנטישמיות. הבחירה של ג'סטין בהחלט הצליחה לעורר מיני סערה ברשתות החברתיות.

יש לציין שכבר בתחילת המלחמה ביבר התקשה להתמודד עם הלחץ העולמי להביע עמדה שלא תסבך אותו. הוא העלה סטורי מעורפל, מחק וניסח אותו מחדש, והצטרף לשורה ארוכה של אמנים שזהירות ושיקולים מסחריים מעצבים את פעילותם הוויראלית יותר מאמירה ברורה וחד משמעית. האם התמונות החדשות עם הכאפייה מסמנות תפנית? מוזמנים להביט בהן ולהחליט בעצמכם.

אימא היילי. רק הפכו להורים לראשונה (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)

אימא היילי. רק הפכו להורים לראשונה (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)

שרשרת היהלומים על שם התינוק -  ג׳ק בלוז ביבר (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)

שרשרת היהלומים על שם התינוק – ג׳ק בלוז ביבר (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber)

השאירו תגובה