התחלנו: פרידה הגיעה עם די ג'יי לאירוע נוצץ בלוק מחרפן

אפשר היה לנחש שלא רק אנחנו נדלקנו על וייב האיטגירל של פרידה עוזיאל, ואכן - עכשיו מתברר שהיא כבר סגרה קמפיין לרנואר, לצד הבויפרנד הלוהט די ג'יי שארפ. אתמול השניים כבר הגיעו לאירוע של הרשת, וגנבו את ההצגה בקלילות גם מהכוכבות הכי גדולות בסביבה. עם הלוק הזה, באמת שאי אפשר להאשים אותם

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2024

פרידה עוזיאל, די ג'יי שארפ

הרכש החדש. די ג'יי ופרידה (צילום: אינסטגרם, renuar)

סביר שמחלקות השיווק השונות התחילו לרחוש ולגעוש כבר לפני כמה שבועות לפחות. ההייפ זמזם, הפוטנציאל היה ברור. מי יהיו אלה שיצליחו להזדרז ולסגור את פרידה עוזיאל לקמפיין? אולי אפילו קמפיין זוגי עם די ג'יי? אתמול נחתה בפיד התשובה, והיא לא בלתי צפויה: הזוג המלכותי התורני עומד לככב אצל רנואר, לצד פרזנטוריות כמו אנה זק ויעל שלביה.

למעשה, הם כבר התחילו. אתמול נערכה במלון ג'אפה הפוטוגני הרמת הכוסית של הרשת לקראת השנה החדשה, והיוותה גם את ההשקה לקולקציית הג'ינסים של שלביה. כל שגרירות ושגרירי המותג הגיעו במיטב הלוקים מהקולקציה, אבל הזוג החדש בשכונה משך, כצפוי, את עיקר תשומת הלב.

פרידה עוזיאל

לוק שיתוק (צילום: אינסטגרם, friduchka)

זה קרה בין השאר בזכות לוק היסטרי למדי של פרידה, שהצליחה בקלילות להפוך אותו להכי שלה בעולם: ז'קט ג'ינס בגזרת קרופ קטנה נלבש מעל גופיית סבא גזורה, וחצאית מקסי תואמת ומתרחבת ישבה נמוך בהתאם לסטייל שהפך מזוהה איתה, כשמעליה נחשף הטורסו המקועקע שלה במלוא תפארתו. מלאכת הסטיילינג החכמה הזאת הושלמה עם מגפי עור חומים ונשרכים, ותיק וינטג' של פראדה בדוגמת זברה. מה עוד אפשר לבקש? 

פרידה עוזיאל, די ג'יי שארפ

גם אתה חתיך (צילום: אינסטגרם, renuar)

פרידה עוזיאל, יעל שלביה

עוד זוג פוטוגני. פרידה עוזיאל ויעל שלביה (צילום: אינסטגרם, renuar)

אנה זק

מושלמת כתמיד. אנה זק (צילום: אינסטגרם, renuar)

 

 

השאירו תגובה