הכי משלנו: ניקולה פלץ בקהאם מציגה שרשרת מגן דוד יפהפיה

למשפחת המלוכה של אנגליה - משפחת בקהאם כמובן - יש כמה קשרים יהודיים רופפים יותר ופחות, והם ממש לא מתכוונים להצניע אותם. אחרי שהארפר סבן, בתם של ויקטוריה ודיוויד, הפתיעה אותנו בשרשרת מגן דוד כפולה, עכשיו מגיע תורה של הכלה היהודייה המהממת

מאת  | ‏ 18 ספטמבר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎nicolaannepeltzbeckham‎‏)‎‏

ניקולה פלץ בקהאם היא נצר למשפחה יהודית גאה ומפורסמת. השחקנית והדוגמנית נישאה לפני כשנתיים וחצי לברוקלין בקהאם, נצר למשפחה מגה-מפורסמת אחרת, וכך התברך היקום הסלבריטאי בפאוור קאפל חלומי שמספק עניין מתמשך.

ניקולה לא מסתירה את שורשיה גם בזמנים קשים. אביה המיליארדר נחשב לנדבן מוכר בעולם היהודי וככל הנראה העביר את אהבתו למורשת גם לבתו היפיפייה. בפוסט שהעלתה אמש פלץ לחשבון האינסטגרם שלה, ניתן לראות שהיא עונדת בגאווה שרשרת מגן דויד משובצת יהלומים.

ניקולה פלץ בקהאם

היא משלנו (צילום: אינסטגרם, nicolaannepeltzbeckham)

גם לבן זוגה ברוקלין יש שורשים יהודיים, ולא מזמן סיקרנו כאן את בחירתה האופנתית של אחותו הקטנה, הארפר סבן, שענדה שרשרת מגן דויד כפולה בסרטון שהועלה לחשבון של אמה, ויקטוריה בקהאם.

אם נחזור רגע לסלפי של פלץ, אפשר להתרשם מכך ששרשרת היהלומים היא לא תכשיט היוקרה היחיד שהיא עונדת. טבעת היהלום הענקית שעל הזרת שלה זוהרת למרחקים, כמו גם שלל התכשיטים האחרים, שיוצרים מראה מיקס-אנד-מאטצ' מעודכן. לא נתעלם מהעובדה שהאלבום הועלה כדי להנציח את מראה האיפור המושקע של פלץ (האם תיחום של כל קו העין התחתון מסתמן כטרנד?), אבל נרשה לעצמנו הפעם להתמקד בפרט שמעניין אותנו, ולא בכוונת המפרסמת הכללית.  

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏ (@‏‎nicolaannepeltzbeckham‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה