בארמון זה לא היה קורה: מייגן מרקל בשמלת מיני קצרצרה

הדוכסית הלא רשמית, מייגן מרקל, הגיעה לטורניר טניס שכולו תרומה כשהיא לובשת שמלת מיני ללא שרוולים. מייגן נצמדה לקו המזוהה איתה- יוקרה שקטה. צמד המילים הזה אמנם שחוק במידה רבה, אך מספק למרקל בסיס יציב ואיכותי שקשה לטעות איתו. מדובר באסטרטגיה אופנתית שתואמת את אופייה והמעמד שלה

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2024

מייגן מרקל ושמלת המיני הקצרצרה (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

מייגן מרקל ושמלת המיני הקצרצרה (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

בתקופה האחרונה ניתנות לנו הזדמנויות מרובות יחסית להצצה למלתחה של מייגן מרקל. רגע אחרי שהתלהבנו מהשידוך של גופיית סבא ושרשרת שעולה מעל ל-100 אלף שקלים, אפשר להתפנות להתמקד בלוק יפה נוסף שלה, שנבחר לגיחה לטורניר טניס שהכנסותיו מיועדות לתמיכה בילדים שנמצאים במסגרות אומנה.

מייגן נצמדה לקו המזוהה איתה- יוקרה שקטה. צמד המילים הזה אמנם שחוק במידה רבה, אך מספק למרקל בסיס יציב ואיכותי שקשה לטעות איתו. לפעמים היא לוקחת סיכונים וסוטה ממנו, לפעמים קצת נצמדת אליו מדי ומורגש חוסר ריגוש מסוים, אבל בגדול מדובר באסטרטגיה אופנתית שתואמת את אופייה והמעמד שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghan.markle.official)

במרכז הלוק עומדת שמלת מיני ללא שרוולים של המותג האיטלקי Giuliva Heritage. זו שמלה במראה שאנלי-טווידי עם רכיסת כפתורים חזיתית שהדוכסית לובשת בפעם הראשונה. היא שידכה לשמלה חושפת הרגליים תיק חום של קרולינה הררה, נעלי עקב מזמש חום של אקווזורה ומשקפי טייסים קלאסיים של רייבאן.

גם הפעם לא נעדרו מהלוק תכשיטי יוקרה שמוסיפים למחירו של הטוטאל-לוק הזה כמה אפסים טובים. אפשר היה לאתר בקלות שעון זהב של קרטייה וגם את צמיד האהבה האייקוני של המותג שמייגן מרבה לענוד.  

שמלת מיני ללא שרוולים של המותג האיטלקי Giuliva Heritage  (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

שמלת מיני ללא שרוולים של המותג האיטלקי Giuliva Heritage (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

השמלה באורך של חצאית טניס   (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

השמלה באורך של חצאית טניס (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

לא מפספסת את האקססוריז השווים (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

לא מפספסת את האקססוריז השווים (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

השאירו תגובה