ברצינות?! קייטי הולמס מחזירה את טרנד הג'ינס הידוע לשמצה

האישה שגרמה לעולם להתאהב בשילוב של חזייה וקרדיגן סרוגים לפני כמה עונות נותנת עכשיו חיזוק לאחת הגזרות הכי שנויות במחלוקת: הסקיני. אם הייתן חכמות ושמרתן אותם בארון – יש מצב שזה ישתלם

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PETRA (@petra_magazin)

לקייטי הולמס יש לא מעט סופר-פאוורס אופנתיים. האישה שגרמה לנו להתאהב בשילוב של חזייה וקרדיגן מקשמיר, ואפילו החזירה לשנייה לתהילתם את תלתלי ה-Perm, נצפתה בימים האחרונים צועדת ברחובות ניו יורק לבושה ב…תחזיקו חזק: סקיני ג'ינס!

קשה להגיד שהולמס שכנעה אותנו לשקול חזרה לסקיני, אבל מדורי האופנה לא הצליחו להתעלם מהשגרירה הסתווית של הגזרה השנויה במחלוקת. הפאשניסטה שידכה למכנסיים בגזרה הצמודה חולצת תחרה בגוון ירקרק, שמתחתיה הציצה חזייה שחורה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes fan page (@luke_katiefan)

עוד נקודה למחשבה שהתעוררה בעקבות הלוק המדובר היא "נכונותו" של השילוב בין זהב לכסף. הולמס נעלה נעלי מרי ג'יין כסופות של פרנקו סרטו ונשאה תיק שחור עם רצועת שרשרת זהובה של המותג Strathberry. אנחנו בין המשכנעות העקביות לערבוב שכזה, אבל הדעות בעניין עדיין לא אחידות, וחלק מהתגובות המסויגות התייחסו גם לבחירה הזו.

קשה להגיד שההופעה האחרונה היא מהמצוינות של השחקנית האהובה, אבל גם כשהיא לא במיטבה, ניכרת הרגישות האופנתית הגבוהה שלה. האם היינו מעדיפות לראות את הטופ הזה עם ג'ינס רחב ורופף? כנראה שכן. האם סביר להניח שנראה בקרוב עוד כוכבות חמושות בסקיני חובק היטב? התשובה גם כאן היא לגמרי כן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jennyluvsmi (@katieholmesmagazines)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmesfans)

השאירו תגובה