אולי לא כדאי להתרגש מדי מהפרזנטור המפתיע של המותג הנחשק

מרטין סקורסזה אמנם גורם לגיל 81 להיראות כמו מפגן כוח מסחרר, אבל לא מומלץ ליפול בפח הזה שעולם האופנה טומן מדי פעם. לפח של ליאם גלאגר והמעיל האיקוני שלו, לעומת זאת, אנחנו בהחלט מתכוונות לקפוץ ראש. וגם: מופע הנעליים הקיצוני של רוסליה, והמתלבשת הכי מטורפת בפסטיבל ונציה. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎COMPLEX 中文‎‏ (@‏‎complexchinese‎‏)‎‏

אופנה מטבעה, ובמיטבה, היא זירה של מאבק בין כוחות מנוגדים. חומר ואנטי-חומר, טרנד ואנטי-טרנד. זה קורה בניואנסים של גזרות ג'ינס (הוא חוזר, והוא כועס: נקמת הסקיני – בקרוב), וזה קורה במגמות רחבות יותר, כמו משחק המשוך בחבל שמתנהל, לכאורה, בין התשוקה המתמדת לנעורים לבין ההיקסמות הנרגשת מהזקנה. 

זה אפילו כבר לא מהלך חתרני, ללהק פרזנטורים "בוגרים". כולם עושים את זה בשלב כזה או אחר, בהיקף כזה או אחר. אבל מותג אופנת הגברים Kith הצליח להפוך את זה לא רק לאסטרטגיית הדגל שלו, אלא גם לסמל סטטוס נחשק. אחרי ג'רי סיינפלד, בריאן קרנסטון, סטיב בושמי, ווסלי סנייפס ושאר גברים מטופחים מהגוורדיה ההוליוודית, השבוע הושק שיתוף הפעולה של המותג עם ג'ורג'יו ארמני, בכיכובו של מרטין סקורסזה בן ה-81. הבמאי האיקוני, כסוף השיער והגבות, בהחלט נראה במיטבו בקמפיין הזה, שמסגנן אותו במין הילת לוגן רוי מ"יורשים": יוקרה עוצמתית, כמעט מפחידה. בגרות שהיא אך ורק כוח, לרגע לא חולשה. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎GQ‎‏ (@‏‎gq‎‏)‎‏

זוכרים את "סבא אקלקטי"? אסתטיקת הטיקטוק שכבשה לרגע את הפאשן גירלז אנד בויז, ואמורה להתבסס על מלתחות ותיקות ומגוונות? היא נדרסה די מהר תחת גלגלי הביקורת שקלעה בול, והאשימה את דור הטיקטוק בניסיון חיקוי חלול של ניסיון חיים וטעם אישי שנצבר והתעצב במשך שנים. זו המלכודת שצריך להיזהר ממנה כשנותנים לעולם האופנה יותר מדי קרדיט על "והדרת פני זקן". הרי בקצה של כל קמט סקורסזאי אותנטי ומקסים יש איזה פילר קרדשיאני נפוח ועיקש, שמדי פעם מעלה מופע קטן של קבלה עצמית. ושלא נתחיל בכלל לדבר על ההבדל בין הסקס-אפיל שהחברה מייחסת לגברים בוגרים לעומת החסד המינימלי ששמור לנשים בוגרות.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kith‎‏ (@‏‎kith‎‏)‎‏

אבל אם כבר גברים בוגרים (בערך), האם אי פעם היה ליהוק מדויק יותר מזה של ליאם גלאגר למותג Stone Island? ראו בכך אזעקת טרנד רשמית: החורף הזה שייך למעילי הפארקה גבוהי הצווארון.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Stone Island‎‏ (@‏‎stoneisland‎‏)‎‏

כרגיל אפשר לסמוך על מיסצ'יף שיזהו סנטימנט אופנתי, יהפכו אותו על הראש, יוציאו לו את המיץ ויפיקו ממנו אמירה קולחת יותר ממה שאנחנו מסוגלות לנסח כאן: להלן "נעלי הנוחות" של המותג שמתחילות לצבור תאוצה אינסטגרמית, ומשלבות בין כפכפי סלייד לבין סד אורטופדי, על עקב מפותל. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MSCHF‎‏ (@‏‎mschf‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Garbo Zhu‎‏ (@‏‎garbo.zhu‎‏)‎‏

גם רוסליה מציגה השבוע את אחד מדגמי הנעליים הקיצוניים והמדוברים של התקופה, ומדגמנת את המגפיים המתנפחים של ריק אוונס על שער מגזין Highsnobiety. מה הסיכוי שזה ממש נוח?

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HIGHSNOBIETY‎‏ (@‏‎highsnobiety‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HIGHSNOBIETY‎‏ (@‏‎highsnobiety‎‏)‎‏

נפח הוא גם האלמנט המרכזי בלוק המנצח של פסטיבל ונציה מבחינתנו. עם כל הכבוד לכל היפות, הנוצצות והישראליות, את התואר הזה לוקחת בריחוף הבלוגרית הברזילאית ליביה נונייז, בשמלה מטורפת של מותג הקוטור ZHAOYI YU.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎livia‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ZHAOYI YU‎‏ (@‏‎zhaoyi.official‎‏)‎‏

השאירו תגובה