לוהטת מסביב לעולם: שי זנקו שוב מטריפה בשמלה שקופה

מדרום איטליה דרך פריז ועד בודפשט: הפיד של הדוגמנית הישראלית שי זנקו מאכלס את כל היעדים האלה בהפרש של ימים בודדים, וכולל לפחות לוק משגע אחד מכל לוקיישן פוטוגני. את התותחית הכי כבדה היא שלפה לערב במסעדה - שמלת רשת משגעת של ז'אן פול גוטייה

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shay‎‏ (@‏‎shayzanco_‎‏)‎‏

בשלב מסוים הבנו שלא באמת נבין את שי זנקו. את הלו"ז שלה, את סדר היום שלה, את הנחישות, החריצות והאטרקטיביות שמאפשרים לה לחיות במסע בלתי נגמר, נוצץ ועמוס סטייל בין יעדים מגוונים ברחבי העולם. 

בארבעת הימים האחרונים, למשל, היא העלתה פוסטים ולוקים מפוליה שבאיטליה, מפריז ומבודפשט. לא לגמרי ברור איפה בדיוק היא הייתה ומתי, אבל ברור שהבחורה הזאת צוברת יותר נקודות טיסה משאנחנו צוברות שעות שינה. ולרגע אל תטעו: אין כאן טיפת מרמור או ביקורת. גם כי, כאמור, זה בכל זאת כבר נראה קצת מתיש, אבל בעיקר כי מסעות זנקו מסביב לעולם הם לגמרי אחד התכנים האהובים והמנחמים ביותר בפיד שלנו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shay‎‏ (@‏‎shayzanco_‎‏)‎‏

אז גם השבוע מגישה לנו הדוגמנית והאיטגירל העסוקה שלושה לוקים מעולים: הראשון, על רקע בתי הטרולי המפורסמים של פוליה, כולל שמלה מושלמת לחלוטין של ריק אוונס. המעצב הגאון מתמחה בגזרות שמשלבות תחכום, אדג' והתאמה מדויקת, וזנקו היא הדוגמנית האולטימטיבית של זה, בשמלת הוואן-שולדר הצמודה והמחמיאה עם אלמנט המחשוף המתקפל.

הלוק הבא, בפריז, מהווה הפוגה קז'ואלית: זנקו זורחת על רקע פטיסרי בשורטס ספורטיביים טרנדיים, מהמותג המגניב Adanola, עם קרופ טופ קטן, משקפי שמש שקופים והיסטריים, תיק כתף חמוד ואטיטיוד כללי שכולו קוליות חסרת מאמץ.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shay‎‏ (@‏‎shayzanco_‎‏)‎‏

הלוק הטרי ביותר בפיד שלה כבר ממוקם בבודפשט, ומהווה את התותח הכבד: זו לא הפעם הראשונה שהיא מהממת אותנו בז'אן פול גוטייה, ואין ספק שמדובר במוזה הולמת של המותג האיקוני – עכשיו בשמלת רשת שקופה עם פרינט אורבני, שמבעדה נחשפת חזיית תחרה שחורה. עגילי פרח גדולים ותיק אדום בוהק השלימו כאן עוד לוק לפנתאון, ולנו נותר רק לקוות שהיא תספיק לנוח קצת עד שתספק לנו את הבא בתור. 

שי זנקו

לא נחה (צילום: shayzanco_)

שי זנקו

האיטגירל שמגיעה לנו (צילום: shayzanco_)

שי זנקו

מושלמת בריק אוונס (צילום: shayzanco_)

שי זנקו

הלוק שתמיד בא לנו (צילום: shayzanco_)

 

 

השאירו תגובה