אלון ליבנה סירב לעצב שמלה לזמרת הפרו פלסטינית

הזמרת הידועה SZA ביקשה מהמעצב אלון ליבנה לעצב לה בגד לטקס פרסי המוזיקה האמריקאי VMA בו היא מועמדת ל 4 קטגוריות, אולם ליבנה דחה את בקשתה בגלל תמיכתה בפלסטין ואמירותיה האנטי ישראליות על הבמה וברשתות החברתיות. "הייתי חייב להיות נאמן לעצמי ולזהות שלי", הוא מסביר. "אני לא יכול להלביש מישהי שנגד המדינה שלי בצורה כל כך גלויה, מובהקת וחד צדדית"

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2024

SZA על הבמה לא בשמלה של אלון ליבנה (צילום: Harry Durrant לגטי אימג'ס)

SZA על הבמה לא בשמלה של אלון ליבנה (צילום: Harry Durrant לגטי אימג'ס)

הזמרת סזה (SZA) היא ללא ספק מהשמות הבולטים כיום בעולם המוסיקה, עם להיטי ענק כמו Kill Bill ן-Good Days. סזה היא גם מהקולות הפרו-פלסטינים הבולטים בתעשייה, היא מביעה את דעותיה בנחרצות ובעקביות ברשתות החברתיות, מפרסמת את תרומותיה לסיוע לילדים בעזה, לא מהססת לעלות לבמת הופעות ולנופף בדגל פלסטין, לקרוא לשחרורה ועוד.

לקראת טקס פרסי ה-VMA המתקרב הזמרת החלה לעמול על מלתחתה, ופנתה למעצב המקומי אלון ליבנה לעצב לה בגד. ליבנה, כידוע, הלביש אינספור כוכבות בינלאומיות כמו ביונסה וליידי גאגא.

SZA בגיוס כספים ברשתות החברתיות למען עזה (צילום: אינסטגרם)

SZA בגיוס כספים ברשתות החברתיות למען עזה (צילום: אינסטגרם)

למרות הפנייה המחמיאה של הזמרת המצליחה, המעצב סירב לבקשה. "כמובן שלהלביש את סזה, שמועמדת לארבע פרסים ומגישה גם בפרס בעצמה זאת חשיפה ענקית שתהייה מסוקרת בכל העולם", הוא אומר היום ל-FF, "אבל הייתי חייב להיות נאמן לעצמי ולזהות שלי ואני לא יכול להלביש מישהי שנגד המדינה שלי בצורה כל כך גלויה, מובהקת וחד צדדית. הלבשתי את מיטב הכוכבות בעולם מביונסה, ליידי גאגא, קים קרדשיאן, נעמי קמפבל ועוד ועוד, ואני בטוח שאמשיך להלביש כוכבות בעולם שדעותיהן ורגשותיהן הם לפחות דו צדדים ולא חד צדדים כלפי אויבינו".

עוד הוא מוסיף: "על אף הערכתי הגדולה לסזה כיוצרת, בימים אלה אני לא מרגיש שאני יכול לשתף פעולה עם מישהי שבוחרת להתעלם בצורה כל כך בוטה מהכאב שלנו".

בחירה מעניינת של צבע מאפריל האחרון (צילום:  Jeff Kravitz לגטי אימג'ס)

בחירה מעניינת של צבע מאפריל האחרון (צילום: Jeff Kravitz לגטי אימג'ס)

אלון ליבנה. הייתי חייב להיות נאמן לעצמי ולזהות שלי (צילום: שי יחזקאל)

אלון ליבנה. הייתי חייב להיות נאמן לעצמי ולזהות שלי (צילום: שי יחזקאל)

 

השאירו תגובה