"לא, זה לא סיליקון": רותם סלע שוב מפציצה בבגדי ים היסטריים

רותם סלע ומשפחתה חברו לאסי עזר ומשפחתו וקפצו לריזורט קפריסאי מפנק, שם ניתנה לה עוד הזדמנות להוכיח שהיא אספנית בגדי הים הכי חכמה בסביבה: אחרי שהתעלפנו על הבחירות שלה בחופשה הקודמת, עכשיו היא מציגה עוד שלוש - ביקיני אחד ושני שלמים, כל אחד יותר מוצלח מהשני. ותודה לאסי שענה על שאלה דחופה במיוחד

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2024

 

(צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

אישה בלתי סבירה בעליל (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

עוד לא הספקנו להתאושש מהחופשה היוונית השיקית שלה, והנה רותם סלע שוב משתפת בדאמפ חופשה הורס, הפעם מריזורט בשם אנאסה הממוקם בקפריסין. כבר חשבנו שסלע מצאה את בגד הים הטרנדי האולטימטיבי, כפי שתעדו התמונות שלה בלוויית דגם המונוגרמה של טוטם, אבל התמונות האחרונות גרמו לנו לחשוב שוב.

רותם היא אורזת מוכשרת במיוחד, ונדמה שהמלאכה באה לה בטבעיות קלילה. גם הפעם היא העמיסה פריטי ריזורט מוצלחים – בגדי ים וחוף מגוונים שעושים חשק לספר, קוקטייל קפוא וקצת בטן-גב.

רותם סלע

אסי פפראצי (צילום: אינסטגרם, assiazar)

הקו הלבן אפיין לא מעט מהבחירות שלה. היא נראתה זוהרת ושזופה בבגד ים לבן (שנראה לנו מוכר מסט הצילומים לפרסומת האחרונה בכיכובה, שם ציוותה אותו לג'ינס קצר), בסט של גופייה ומכנסיים מתרחבים, וגם בשמלת חוף לבנה במראה מחורר עם קשירת פרנזים.

אבל הפריט שהפתיע אותנו ביותר היה ביקיני צבעוני במיוחד, שבניגוד לפריטי מעצבים רבים שסלע נוהגת ללבוש, מגיע ממקור נגיש במיוחד ואפילו נמצא בימים אלה בהנחה. מדובר בסט מבית בילבונג שחלקו העליון מעוטר בקשר בחזית. הטופ נמכר באתר של טרמינל X במחיר של כ-160 שקלים (הנחה של 30%) והחלק התחתון, גם הוא בהנחה, במחיר של כ-150 שקלים. וכן, נשארו ממנו עוד מספר פריטים במידות שונות במלאי.

רותם סלע

בגד ים מעולה של זוהרה (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

את היום האחרון של החופשה היא עשתה בבגד ים נוסף, משגע לא פחות מקודמיו: דגם שלם עם מפתח חזה עמוק במיוחד, בגווני ורד-כתום וטקסטורת שתי וערב, שמגיע מהמותג המקומי האהוב זוהרה ועולה שם 529 שקלים. ולבסוף, תודה לבסטי הצמוד אסי עזר, שהעביר לצידה את החופשה המשפחתית הזאת וענה לעוקבים על שאלה דחופה: "לא, זה לא סיליקון". 

(צילום: אינסטגרם, assiazar)

תודה על זה (צילום: אינסטגרם, assiazar)

רותם סלע, אסי עזר

אמא ואבא של שבת (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

רותם סלע

חזקה בלבן (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

רותם סלע

מפרגנות (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

השאירו תגובה