סליחה, מי את? מצאנו קראש חדש על השטיח האדום של פסטיבל קאן
הדוגמנית הזאת אמנם גרפה בקלילות את תואר המתלבשת הטובה של הפסטיבל בינתיים, אבל היו שם גם שתי סופרמודלס מהניינטיז שהעיפו לנו את הסכך. וגם: תצוגת הקרוז הלונדונית של גוצ'י הציגה את האקססורי שכולן ירצו תכף, דיור חוברת לאיטגירל האהובה עלינו ואלה לא חדשות טובות, ופראדה מתברגת בקלילות לצמרת הווישליסט עם הפריט הקטנטן והמושלם הזה. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה
הצגת פוסט זה באינסטגרם
עכשיו כשהדי המט גאלה שוככים במרחק ואחרון פרחי האורגנזה נסחף באבק של מדרכות ניו יורק, הגיע הרגע לנדוד עם המבט אל שטיח אדום אחר, שבאופן ותיק ומסורתי מספק לוקים איקוניים לא פחות אם לא יותר: זה של פסטיבל קאן.
ואכן, בקושי שלושה ימים וכבר יש לנו שלל מטעמים, כמו נעמי קמפבל בת ה-53 (!!!!!!!) ממחזרת את שמלת השאנל בעיצוב קארל לגרפלד שלבשה ב-1996, ואיכשהו נראית אפילו יותר טוב משנראתה אז:
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
ואז הלנה כריסטנסן בת ה-55 (!!!?#) איכשהו נותנת לה פייט רציני במשבצת ה"סופרמודל מהניינטיז מנצחת את חוקי הטבע" עם שמלת כלה של ויויאן ווסטווד:
ובסוף מריל סטריפ (74 תבדל"א) כרגיל קוברת לכולן בלוק שגורם לריביירה עצמה להיראות פחות צרפתית ממנה:
אניה טיילור ג'וי מתגלה ככובענית מטורפת:
אבל גילוי מסעיר אף יותר הוא הסטייל של הדוגמנית הקונגולזית-איטלקיה סינדי ברונה, שבינתיים גורפת בקלילות את תואר המתלבשת הטובה של הפסטיבל ברצף משגע. שמנו עוקב בהול:
אירוע אופנתי נוסף סחף את אירופה השבוע, ולמרבה ההקלה כבר לא מדובר באירוויזיון. תצוגת הקרוז של גוצ'י התמקמה השנה בלונדון – לא יעד הריזורט האינטואיטיבי מכולם, אבל כן העיר שבה גוצ'יו גוצ'י קיבל את ההשראה להקמת המותג שלו. סבטו דה סרנו כנראה מרגיש מחויב להגיש את עבודת השורשים הזאת, אחרי שהביקורות פחות או יותר הגדירו את גוצ'י בעיצובו כ"לא גוצ'י".
הפעם אכן יצא לו קצת יותר גוצ'י. זו הקולקציה השלישית שהוא מציג, תחת עיני עורכות האופנה הבוחנות ובעיקר תחת הכותרות על נפילה במכירות המותג, ונראה שאווירת הקרוז הלונדונית אפשרה לו למצוא איזון עדין בין פוטנציאל מסחרי גבוה למעוף יצירתי מסוים. באופן אירוני, המראות הכי מוצלחים בתצוגה הזכירו דווקא את ולנטינו של פיירפאולו פיצ'ולי (אותו יורש עכשיו אלסנדרו מיקלה, קודמו המהולל של דה סרנו בגוצ'י), אבל כך או כך – הגלאם הוא המפתח. ובעוד מבט על יושבות השורה הראשונה העלה ספקות לגבי עתידה של נעל הסלינגבק האדומה, תיקי העור הגדולים שהציג דה סרנו בהחלט עושים קולות של האקססורי הנחשק הבא.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בשבוע שעבר התבאסנו קצת על לוק המט-גאלה של רוסליה, ועכשיו מתברר הרקע שלו, כשבדיור – מותג שלא ממש נמצא בשיא שלו, אם להתנסח בעדינות – מכריזים עליה כשגרירה החדשה. משום מה יש לנו תחושה שאלה לא חדשות טובות לסטייל הפרוע וההיסטרי שלה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בכל מקרה,עם כל הגוצ'י והדיור, יש רק דבר אחד שאנחנו באמת חמות עליו כרגע: שפתון התכלת הפיגמנטיבי של פראדה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
מסכימה עם התגובות פה. יובל, תעיפי את סימני הקריאה. את כותבת מבריקה וזה לא הולם אותך.
מאת: לילי | 25 במאי 2024 | 08:19מה הקטע שלכם עם הגילאים, זה כל כך מביך ואייג׳יסט אוף, תפסיקו
מאת: דייייי | 17 במאי 2024 | 20:13לא כ"כ ברור לי הסימני קריאה והלסת על הרצפה מדוגמניות במות 50 ומשהו. כאילו שאחרי 50 נגזר עלייך להיראות רע, וכשאת לא, זה ממש מפיל
עזבו גנטיקה וטיפוח של עשורים וטיפוח מכשירני ומשאבים וכו וכו שיש להן ואין בהכרח לכולנו, אז ברור שהן יראו טוב. אבל כולה אשה בת 50 ומשהו ועשיתן מזה רגל בקבר. כאילו אשה בת 50 פלוס זה שהיא בכלל איתנו זה וואו. הגזמתן. תעצימו נשים, בדרך הנכונה.
מאת: רקפת | 17 במאי 2024 | 19:39