הלוגומאניה חוזרת: בגדי הים הממותגים הם הלהיט הנחשק של הקיץ
כלכלת 'תיירות הנקמה' מתבססת על ביקוש חסר מעצורים לחופשות תכופות, פוטוגניות וראוותניות ביעדים רחוקים מהבית. אחת הנגזרות האופנתיות של התופעה היא בהלה ברורה לבגדי ים ממותגים עם לוגו בולט ולא מתנצל. הפשניסטות והאיט גירלס לא משחררות מהטרנד ומצרפות את הפיסים המדוברים לכל אריזת מזוודה. יקר ומיותר או סופר פאן? תחליטו אתם
View this post on Instagram
השיח על 'תיירות נקמה' ממשיך להיות סופר רלוונטי גם לקיץ הנוכחי. העולם ממשיך לחגוג את פתיחת הגבולות ותום הסגרים, כשהביקוש לחופשות מפנקות ופוטוגניות הרחק מהבית עדיין בשיאו.
אחת הנגזרות האופנתיות של התופעה הזו היא אריזה ראוותנית לחופשות הקיץ. לאחר שפריטי הריזורט היקרים היו מאופסנים עמוק בארון, הפשניסטות שולפות שוב את פריטי היוקרה וחוגגות אותם בפיד החופשה העדכני.
View this post on Instagram
בהתכתבות מלאה עם המגמה הכללית הזו, בגדי הים הממותגים חוזרים לקדמת הבמה. האסטרטגיה הכללית היא שהלוגו לגמרי קובע ובגד הים העונתי צריך לתת לו מקום של כבוד. במבחן גלילת הפיד- לא צריכה לעבור יותר משנייה עד שמתבצע זיהוי ודאי של מקור הפריט.
בין הדגמים הבולטים של העונה ניתן למנות את בגדי הים השחורים- לבנים של שאנל. הקונטרסטיות של לוגו כהה על רקע לבן (או להיפך) מחזקת את הנוכחות הממותגת ומעצימה אותה. בדגמים אחרים של בית האופנה הצרפתי מככבים אבזמים מתכתיים שעליהם מתנוסס לוגו ה-C הכפול. בית האופנה סלין מציע העונה דגם ביקיני מבוקש מדגם 'Triomphe' החוגג גם הוא אלמנט לוגו מתכתי קדמי.
View this post on Instagram
הבהלה הגדולה ללוגואים לא נעצרת בדגמי בגדי ים חדשים ולא מעט מהפשניסטות שלפו לחופשות הקיץ שלהן דווקא פריטי לוגו ישנים. יש לציין שהטרנד של לבישת בגדי ים כטופים לכל דבר מרחיב את השימוש בפריטים היקרים גם מחוץ לגבולות חוף הים או הבריכה. יקר ומיותר או לוהט וכיפי? תחליטו אתם.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
ה
מאת: ליאן | 10 באוגוסט 2022 | 13:36בגדי הים ניראים יפים ומיוחדים הלוואי והיה לי כסף לקנות אחד מהם
לא נורא נהנה מהתמונות
טושטוש
מאת: אויי | 10 באוגוסט 2022 | 08:55