בקרוב אנחנו עומדות להסתער על H&M, וזאת הסיבה

שום דבר לא יעצור את רכבת שיתופי הפעולה המעולים של הרשת השוודית, והפעם היא עוצרת בתחנה של סימון רושה: המעצבת הלונדונית שכבר מזמן הפכה לבחירת האיט-גירלס עומדת להביא ל-H&M את הרומנטיקה הוינטג'ית המושלמת שלה, בקולקציה סופר מסקרנת לכל המשפחה

מאת  | ‏ 14 ינואר 2021

סימון רושה והסטייליסט רובי ספנסר (צילום: יח"צ חו"ל)

סימון רושה והסטייליסט רובי ספנסר (צילום: יח"צ חו"ל)

כבר לפני חמש שנים הכתרנו כאן את סימון רושה כאחד השמות הלוהטים והמבטיחים בתעשיית האופנה העולמית, ומאז המעצבת האירית לא מתקררת לרגע, ולא מפסיקה לקיים את ההבטחות. עכשיו מגיעה חותמת רשמית בצורת יעד נחשק: שיתוף פעולה מסקרן עם מעוז שיתופי הפעולה המסקרנים, רשת H&M.

קולקציית SIMONE ROCHA x H&M תושק בחודש מרץ הקרוב, ותכלול פריטים לנשים, גברים וילדים. עבור רושה תהיה זו הפעם הראשונה בה היא מעצבת בגדים לכל המשפחה, וכל פאשניסטה שעוקבת מקרוב אחרי הסטייל הוינטג'י-אלגנטי של המעצבת הלונדונית מבינה שמדובר במשהו שנהיה חייבות לבדוק מקרוב. 

הטעימות מהקולקציה שנחתו ברשת ממש לפני כמה דקות מוכיחות שאנחנו כנראה לא עומדות להתאכזב: האיט-גירלס דייזי אדגר ג'ונס, טס מקמילן ואדואה אבואה מדגמנות לוקים רומנטיים אופייניים לרושה ומדברות בשבחי המעצבת והאופן בו בגדיה גורמים להן להרגיש, אבל אפילו יותר מהן – שכנע אותנו מעיל טרנץ' אחר בעיטור פנינים בצווארון שללא ספק יבוא לנו בחלום הלילה. 

כאילו היינו צריכות עוד סיבות להתפלל לחזרה לשגרה: שיתוף הפעולה יושק ב-11.3 בסניף של קניון TLV, וטווח המחירים ינוע בין 39.90-899 שקלים. 

בקרוב נתאחד (צילום: יח"צ חו"ל)

בקרוב נתאחד (צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציה מסקרנת לכל המשפחה (צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציה מסקרנת לכל המשפחה (צילום: יח"צ חו"ל)

 

השאירו תגובה