הקראש החדש: אף איט-גירל לא פספסה את הביקיני הזה
הוא לא מגיע ממותג מוכר ויוקרתי ולא נלבש על ידי כוכבות על למיניהן - אבל זה ממש לא הפריע לתנופה הוויראלית של הדגם המוצלח מבית הלייבל ההולנדי. סוד הקסם ברור ומשמח - הוא טרנדי, מדויק, מחמיא וגם לא יקר בכלל
View this post on Instagram
סיבות שבגללן אנחנו ממש אוהבות את אינסטגרם: הפלטפורמה הפורה לביטוי עצמי ואמנותי; ההזדמנות להיחשף לאנשים, טרנדים ומותגים שלא היינו פוגשות בשום מרחב אחר, והסטוריז של משפחת פראני-פדז שכוללים את יורש העצר ליאו. אבל אם לחזור רגע לסעיף השני – השבוע קיבלנו תזכורת
מענגת לכוחה האופנתי של הרשת החברתית, לאחר שביקיני מאוד ספציפי חזר והפציע לנו ברחבי הפיד.
בפעם השלישית או הרביעית שנתקלנו בדגם המוצלח כבר צללנו למסע בלשי מתיוג אל תיוג, עד שהגענו למקור (בתכלס זה לקח עשר שניות, אבל הרגיש כמו הרפתקה): המותג ההולנדי המהמם Bayu The Brand, שחביב במיוחד על האיט-גירלס הסקנדינביות, צובר לאחרונה ויראליות גלובלית מיום ליום בזכות הדגם שנושא את שם המותג, רשמית ופיזית: הפרינט מורכב מהמילה Bayu – "עוצמתי" באינדונזית, שם קיבלה המייסדת הלוהטת את ההשראה להקמת המותג – והעיצוב מתכתב (ליטרלי) עם מגמת הלוגומאניה הבולטת של התקופה.
View this post on Instagram
למעשה, ניתן לטעון שהדגם הלוהט שואב לא מעט השראה מביקיני הלוגו של דיור, אותו דגמנה לא מזמן היילי ביבר למשל, אבל זה לא באמת גורע מהסטייל המדויק שלו, בטח בשילוב עם הגזרה הנכונה של הרגע – חזיית ברזלים ותחתונים ברזילאים. באתר המותג מעדכנים כי בעקבות הביקוש ההיסטרי, בגד הים (בגרסת הבז', שכן הוא קיים בלבן-ורוד) חוזר למלאי לאחר שאזל ממנו כליל -ושמחנו במיוחד לגלות שבניגוד לעיצוב, למחיר אין שום קשר לדיור – 192 שקלים לחזייה ו-152 שקלים לתחתונים.
מעבר ללהיט הספציפי, עצם ההיכרות עם המותג הייתה משמחת למדי: תחת המוטו "כל גוף הוא גוף לביקיני" מעצבת ג'ולייט פרילינג ההורסת בגדי ים "לנשים שלא מפחדות להראות קצת עור", כפי שנכתב באתר המותג לצד שאר מסרים מעצימים. גלילת חשבון האינסטגרם מבהירה כי הפריטים של "באיו" אכן מחמיאים לכל הגזרות, לצד היותם טרנדיים, סקסיים ונגישים. אהבנו.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
קוראים למותג bayu the label , לא bayu the brand..
מאת: אלין | 4 באוגוסט 2020 | 09:48תרגום: שלחנו את הביקיני הכעור שלנו למלא "אושיות" ואלו הן מי שהסכימו להעלות איתו תמונה.
מאת: קרן | 3 באוגוסט 2020 | 17:41עכשיו שלמו לנו עליו מחיר מופקע.
המלך הוא ערום יקירותיי המלך הוא ערום
מאת: ענתי | 3 באוגוסט 2020 | 13:40