האינסטגרם מתפוצץ מתמונות של הביקיני היפה הזה

אחרי שעבדה אצל איב סן לורן, החליטה המעצבת האוסטרלית ניקול בנינג לחזור לשורשים ולפתוח מותג בגדי ים במראה רטרואי קסום ומחמיא שהפך לחביב המשפיעניות ברשת. המחיר, אם תהיתם, לא בשמיים ובהחלט עושה חשק

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sabina Socol (@sabinasocol) on

קחו את אווירת החופים האוסטרלית, ערבבו אותה טוב עם ווייב רטרואי צרפתי ופרינטים מדויקים וקבלו הבטחה למותג בגדי ים שיצבור נוכחות בפידים של כל מובילות הדעה הנכונות.

למרות שהוא קיים כבר כמה שנים, הקיץ האחרון סימן בולטות יתרה עבור EPHEREMA, מותג אוסטרלי בן שבע שקשה לפתוח את האינסטגרם מבלי להיתקל באחד מדגמיו היפים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Camille Charriere (@camillecharriere) on

משגררות אותו בווליום גבוה שורה של משפיעניות צרפתיות, כאלו שהוואקנס שלהם מצטלם יותר טוב ועושה גלים מתבקשים של באזז מדויק מסביב לעולם.

בין שמדובר בז'אן דאמאס, קמי שרייר או סבינה סוקול – החותם האינסטגרמי של המותג רק מתחזק ושועט קדימה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by EPHEMERA (@_ephemera_) on

את EPHEREMA, המשתייך לז'אנר מותגי היוקרה שמציעים אלטרנטיבה מעוצבת ומינימליסטית לחובבות מלתחות החוף, ייסדה ניקול בנינג, אוסטרלית ילידת סידני שהקריירה האופנתית הובילה אותה לפריז ולעבודה בבית האופנה היוקרתי איב סן לורן.

בשלב מסוים בנינג הבינה שהיא רוצה לצאת לדרך עצמאית, אז גם הבשיל בה הרעיון להקים מותג בגדי ים וחוף שישלב את ההשפעות השונות שספגה במהלך החיים. היא אמנם ייסדה את המותג בפריז, אך מאוחר יותר שבה לסידני, שם היא חיה כיום עם בן זוגה ובנם הקטן, לוסיאן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adenorah (@annelauremais) on

בנינג מעידה שעם השנים המותג הפך להיות אופטימי וקליל יותר ושכיום משולבות, לצד ההשפעות הפיפיטיזיות והסיקסטיזיות המינימליסטיות גם השפעות הומוריסטיות וצבעוניות.

בין הדגמים הבולטים ניתן לציין את קולקציית משבצות הגינגהם, שחוגגת צבעוניות מתוקה של גווני תכלת, ורוד וירוק לצד גזרות רטרו. עוד בולטת קולקציית Bloom שעושה שימוש בפרינט פרחוני משגע בבגדי ים וחוף ורסטיליים. בגדי החוף המשלימים, הכוללים חליפות שני חלקים ושמלות, מהדקים את הסיפור האופנתי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nicole Banning (@nicole_banning) on

מלבד חשבון האינסטגרם הרשמי של המותג מומלץ להיכנס ולהציץ בעמוד הפרטי של ניקול, שם מתחברים כל החלקים לפאזל יפה של חיי אמהות, קריירה וכמובן, מנות נדיבות של רגישות אופנתית.

את פריטי המותג אפשר להשיג באתר הבריטי Matches Fashion, שם טופ ביקיני או חלק תחתון מתחילים מ-235 שקלים, ובגד ים שלם יעלה לכן 766 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by EPHEMERA (@_ephemera_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by EPHEMERA (@_ephemera_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by EPHEMERA (@_ephemera_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by EPHEMERA (@_ephemera_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ESTELLE CHEMOUNY PIGAULT (@estellechemouny) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ada Raynal-Vulpiani (@ada_raynal) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lucie Mahé (@lucie.rose.mahe) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Claudiane (@claudianej_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Monfort (@vicmonfort) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diane Kari (@diane.kari) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Candice Lake (@candicelake) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

השאירו תגובה