הכי יפה שראינו: המותג שכל הפאשניסטות התאהבו בו השנה

אם יש לייבל אחד שבלט יותר מכולם בפיד האינסטגרם שלנו, הרי זה RIXO הלונדוני. עם שמלות מעטפת חלומיות, חצאיות מדויקות והדפסי אייטיז נכונים, מדובר בסיפור הצלחה מסחרר ומעורר השראה

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2018

סתם קפצתי לסופר בשמלה הכי נוצצת שלי. הכירו את הלייבל RIXO (צילום: Jessie Lilly Adams, מתוך האתר הרשמי)

סתם קפצתי לסופר בשמלה הכי נוצצת שלי. הכירו את הלייבל RIXO (צילום: Jessie Lilly Adams, מתוך האתר הרשמי)

לא תמיד השילוב בין חברות קרובה לעבודה מסתדר היטב, אבל לצמד היזמיות שעומדות מאחורי המותג העולה RIXO השילוב הזה עבד, ובגדול.

לפני כשלוש שנים, כשהנרייטה ריקס ואורלה מקלוסקי החליטו לשלב כוחות ולהקים מותג אופנה חדש, אפילו הן התקשו לדמיין כזה סיפור הצלחה.

שמלת תה, הדור הבא (צילום: Jessie Lilly Adams, מתוך האתר הרשמי)

שמלת תה, הדור הבא (צילום: Jessie Lilly Adams, מתוך האתר הרשמי)

השתיים נפגשו על ספסל הלימודים, והאהבה לאופנה בהשפעה וינטג'ית חיברה ביניהן. היא גם זו ששימשה כבסיס למותג שפתחו בסוג של נאיביות יזמית משותפת.

השם RIXO, הנגזר מחיבור של שני שמות המשפחה שלהן, כבר הפך לסוג של סוד ידוע בקרב חובבות אופנה, ורושם נתוני מכירות מרשימים בכמה מהמכובדות שבאכסניות האופנה, כדוגמת Net a Porter והרודס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

השתיים העידו שמה שגרם להן לפתוח את המותג הוא זיהוי של ריק מסוים בהיצע האופנתי העכשווי. לפני כשלוש שנים, סיפרו בראיון להארפר'ס בזאר, הן התקשו באיתור של פריטי אופנה שמעוררים אצלן את תאוות הקניות.

"לא היו שמלות משי יפות בהשראה וינטג'ית שהיו באמת נשיות או מחמיאות", העידו, "ואם כן היו כאלה, הן עלו 10,000 שקלים. חשבנו שחייב להיות משהו שאנחנו יכולות לעשות בנידון".

לא מצאו שמלות וינטג' טובות, אז הן פשוט עיצבו כאלו (צילום: מותך האתר הרשמי)

לא מצאו שמלות וינטג' טובות, אז הן פשוט עיצבו כאלו (צילום: מותך האתר הרשמי)

הזיהוי של השתיים התברר כנכון. שמלות הפרינט הנשיות שלהן החלו לצבור תאוצה ברשתות ואתרי המכירות. למרות התחלה מעט צולעת, שנבעה מחוסר הניסיון של השתיים בתעשייה, כיום הן נהנות מהכרה מפרגנת וחיבוק צרכני ותקשורתי מרשים.

ניתן לומר שהשתיים פיצחו מחדש אגדות אופנתיות כמו הפרינט המנומר וגזרות המעטפת. השמלות והחצאיות המחמיאות שלהן כבשו את ליבן של נשים בגילאים שונים. בקיץ חרכה את הרשתות חצאית המשי שלהן מדגם "ג'ורג'יה" ולאחרונה, אווירת סוף השנה המסיבתית מעניקה זרקור ל"ג'יג'י"- שמלת פאייטים עם נוכחות עוצמתית.

שמלת ג'יג'י - מושלמת לסוף השנה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

שמלת ג'יג'י – מושלמת לסוף השנה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השתיים מתגאות בפנייה לקהל לקוחות רחב, ומכוונות לא רק לדור הצעירות שמיומן במלאכת התיוגים באינסטגרם. לא שאלו לא עוזרות לצמיחתו של המותג, אך השתיים, שכיוונו מההתחלה גם לקהל לקוחות בוגר יותר, קוטפות היום את פירות ההצלחה.

2018 הייתה ללא ספק שנת הפריצה הגדולה של המותג המסקרן והמדויק הזה, ונמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות החדשות שלו גם בשנה הבאה ולעדכן.

הכי לונדוני שיש (צילום: Jessie Lilly Adams, מתוך האתר הרשמי)

הכי לונדוני שיש (צילום: Jessie Lilly Adams, מתוך האתר הרשמי)

חברות ומעצבות, הנרייטה ואורלה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חברות ומעצבות, הנרייטה ואורלה (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIXO (@rixo) on

השאירו תגובה