מזרח תיכון חדש: סופיה מצ'טנר בקמפיין לטופשופ עם אנוואר חדיד
סופיה מצ'טנר היא כבר מזמן גאווה לאומית, אבל נראה שגם שאר העולם לא שבע ממנה. השבוע נחשף קמפיין חדש לטופשופ בכיכובה, וכל מה שנשאר זה לבהות בתמונות ולהתמוגג
בהתחלה חשבנו שזה מקרי, אחר כך הנחנו שמדובר ברצף של הצלחות נקודתיות, אבל עכשיו כבר ברור שצמח כאן דור של דוגמניות כחול-לבן שעושות את זה בענק בעולם. אפשר לומר שסופיה מצ'טנר הייתה חלוצת הכל הנוכחי, כשהתחילה בשיא עם דיור לפני שלוש שנים, וכעת היא קוטפת עוד קמפיין עולמי נחשק – של טופשופ.
הדוגמנית בת ה-17, שברזומה שלה מופיעים כבר שמות כמו שאנל, זארה, H&M ועוד, נפגשה על סט הצילומים בניו יורק עם כמה שמות נוצצים למדי: אנוואר חדיד (אחיהן של ג'יג'י ובלה), פרסלי גרבר (בנה של סינדי קרופורד ואחיה של קאיה), והאיט-גירל הלוהטת דאקי ת'וט. הליהוק המעניין והמגוון הזה הצליח למשוך לא מעט תשומת לב בעולם, וגם ב"ווג" לא הסתירו את ההתלהבות. "הקמפיין החדש מציג את שמונה הדוגמנים של הרגע", נכתב שם בציון שמה של סופי, "הליין-אפ כל כך משמעותי שאפילו נתנו לקמפיין שם – Topshop IT".
"זה אחד המותגים האהובים עלי, ואני ממש מתרגשת לראות שלטו חוצות שלי בכל החנויות בעולם", אמרה סופיה למערכת FF. "היה כיף לעבוד עם אנוואר ופרסלי, הם סופר מקצועיים ונחמדים. יצא לי לדבר קצת עם פרסלי אבל לא עם אנוואר". והיא גם מבטיחה שיש למה לחכות: "לפני הצילומים לקמפיין המשותף הצטלמתי בלונדון לקמפיין נוסף של טופשופ לבד. הקמפיין הזה עדיין לא נחשף, אבל הוא יצא ממש בקרוב".
בשנה שעברה הייתה זאת חברתה של סופיה, דורית רבליס (המיוצגת גם היא בסוכנות R&R Roberto&Rotem), שכיכבה בקמפיין של הרשת הבריטית. כנראה שהצעירה הישראלית עשתה עליהם רושם טוב. "טופשופ הם לקוחות נאמנים, ואחרי שעבדו עם דורית והיו מרוצים הם ביקשו לעבוד גם עם סופי", מספרת הסוכנת והמלווה הצמודה של הבנות, רותם גור. "זה עוד הישג חשוב ומשמעותי בקריירה המצליחה של סופיה ואני גאה בה מאוד על החריצות והמקצועיות שלה, ולא רק אני. זאת פשוט גאווה ישראלית", היא מסכמת.
נו אז? יש לו חברה ישראלית
מאת: לי | 14 באוקטובר 2018 | 17:34