"יצאתי מהארון כשיצאתי מהרחם": הילד בן העשר שניצח את שבוע האופנה

דזמונד נאפולס הוא כבר שם מוכר בקהילת הדראג הניו-יורקית ואושייה ויראלית ממכרת כבר מאז שהיה בן 7. אחרי לא מעט הישגים ונקודות ציון מרשימות שרוב האנשים לא מגיעים אליהן בכל ימי חייהם, "ילד הדראג", כפי שהוא מכונה באתרים השונים, גנב את ההצגה לחלוטין מכמה מראות בהחלט לא שגרתיים על המסלול בניו יורק

מאת  | ‏ 12 פברואר 2018

נדמה שהשנה יותר מאי פעם, שבוע האופנה בניו יורק מהווה כר פורה ומחבק להלך הרוח החדש והמרענן שמשתלט אט-אט על התעשייה והמיינסטרים: שם הקוד הוא "מגוון" (Diversity), והוא מכיל תחתיו באהבה ובסובלנות את כל הייצוגים החברתיים שניתן להעלות על הדעת, ובמיוחד את אלה שנחשבו עד לא מזמן ל"אחרים" המוחלטים והודרו בשיטתיות מהזרם המרכזי. בהתאם, התצוגה המדוברת של הרגע היא זו של כריסטיאן סיריאנו, שנפתחה אמש בעוצמה מסחררת על ידי אשלי גראהם ומהר מאד הפכה לחגיגה של אופנה בכל המידות והצבעים.

אלא שתצוגה נוספת, קצת יותר אזוטרית, לקחה את העקרון הזה הרחק אל האדג' הכי אדג'י ועולה לכותרות עכשיו בעיקר בזכות דוגמן אחד יוצא דופן. בתוך אנסמבל אוונגרדי של דוגמנים ודוגמניות בעלי מראה לא שגרתי בלשון המעטה ובאאוטפיטים שמפרקים לחלוטין את המושג "בגד", היה קשה במיוחד לפספס את דזמונד נאפולס, המוכר בשם "Desmond is Amazing" (דזמונד הוא מדהים), ילד בן עשר מברוקלין שהפך זה מכבר לאושיית דראג נערצת.

"יצאתי מהארון כשיצאתי מהרחם", מצהיר נאפולס, שההייפ סביבו הולך וגובר כבר במשך יותר משנתיים, מאז שצעד (ורקד) במצעד הגאווה בניו-יורק ב-2015. בינתיים הוא הספיק לגזור את הסרט בחנוכת כנס הדראג הראשון לצד רופול בכבודו ובעצמו, להכריז על הפתיחה המתקרבת של מועדון הדראג שלו, המיועד לבני 20 ומטה ובעיקר, מן הסתם, להפוך לאושייה ויראלית עם חשבון אינסטגרם צבעוני בו הוא מדגמן ל-24 אלף העוקבים שלו שלל לוקים מלוטשים והשראת איפור-שיער-ביגוד-חיים מתמדת.

אמש, כאמור, הייתה הבכורה הרשמית שלו כאייקון אופנה, כשהצליח לגנוב את ההצגה מכל האיברים החשופים על המסלול של "ג'יפסי ספורט", במעין שמלת-בלייזר מהודקת במחוך עבה ומעוטרת צווארון מלמלה אליזבתני ששודכה לשיער מעוצב, איפור מעודן יחסית, מניקור תואם ומושקע ובעיקר בטחון עוצמתי ומהפנט.

"אומייגד, אני לא מאמין שזה קורה", כתב באינסטגרם לפני התצוגה. "אני מת, אני מת, הפעם הראשונה שלי על המסלול בשבוע האופנה", ואם לשפוט לפי כותרות היום, זו בהחלט לא תהיה הפעם האחרונה. "הדוגמן הכי לא צפוי של שבוע האופנה", קראו לו בסיקור המפרגן  של ווג, ודזמונד הגיב בהתלהבות המדבקת ששמורה רק לילדים בני עשר, בלי שום קשר למגדר שלהם: "אומייגד! אני לא מאמין! אני בוכה! החלומות שלי התגשמו! תמיד רציתי להיות בווג!!!".

השאירו תגובה