דוהרת קדימה: דורית רבליס מככבת בקמפיין החדש של סוניה ריקל

אנחנו לא עומדים בקצב של דורית רבליס. אחרי שרק לפני חודש סימנה וי על לא פחות מאורבן אאוטפיטרס, היא קוטפת עכשיו קמפיין חדש ונחשק לבית האופנה סוניה ריקל לצד הדוגמנית המרוקאית אימאן חמאם, והתוצאה עוצרת נשימה

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2017

דורית רבליס בקמפיין לסוניה ריקל (צילום: sonia rykiel)

דורית רבליס בקמפיין לסוניה ריקל (צילום: sonia rykiel)

הקריירה של דורית רבליס ממשיכה להתקדם בקצב מטאורי ולהביא לנו המון גאווה בתעשייה העולמית. פחות מחודש אחרי שהופתענו להיתקל בפרצופה היפה והמוכר על גבי האתר של אורבן אאוטפיטרס, נחשף הקמפיין החדש של בית האופנה סוניה ריקל בכיכובה של הדוגמנית הישראלית הצעירה.

לצדה של דורית מככבת בקמפיין גם אימאן חמאם, דוגמנית ממוצא מרוקאי-אתיופי שהתגלתה בתחנת הרכבת באמסטרדם ומאז הפכה להבטחה גדולה, עם שערים ב"ווג" על כל שלוחותיו ושמות כמו בלנסיאגה, פראדה, ורסאצ'ה ודיור ברזומה. השילוב בין השתיים הוא ללא ספק דואו התלתלים המושלם, על רקע סט ססגוני ונינוח שבמרכזו פוף ענק.

לא עוצרת (צילום: sonia rykiel)

לא עוצרת (צילום: sonia rykiel)

תמונותיהן של רבליס וחמאם מכסות את עמודי האינסטגרם והפייסבוק של המותג, שגם שיחרר הכרזה נרגשת שעושה להן כבוד: "סיפור על צבע, טקסטורה, שמחה, אופטימיות וכיף – הקמפיין החדש של סוניה ריקל לאביב/חורף 2017 מארח את אימאן חמאם ודורית רבליס".

המותג הצרפתי ספג מהלומה קשה באוגוסט של השנה שעברה, כשהמעצבת האייקונית (והיהודייה) בת ה-86 הלכה לעולמה אחרי שהתמודדה עם מחלת הפרקינסון. אם לשפוט לפי הקולקציה הנוכחית נראה כי ג'ולי דה ליברן, המעצבת הראשית המכהנת, ממשיכה לשים דגש על הרוח החיובית והקז'ואלית של בית האופנה, כמו גם על הסריגים עימם הוא כל כך מזוהה.

דואו התלתלים המושלם (צילום: sonia rykiel)

דואו התלתלים המושלם (צילום: sonia rykiel)

השאירו תגובה