אנחנו על המפה: דורית רבליס הישראלית בקמפיין לאורבן אאוטפיטרס

לאורבן אאוטפיטרס כנראה יש חולשה לישראליות, ואפשר להבין למה. אחרי סתיו סטרשקו וסופיה מצ'טנר ליהקו עכשיו ברשת הפופולרית את דורית רבליס בת ה-16, שפניה היפות מעטרות את האתר כולו ונותנות לנו עוד סיבה להתגאות

מאת  | ‏ 17 יולי 2017

דורית רבליס אורבנית (צילום: urban outfitters)

דורית רבליס אורבנית (צילום: urban outfitters)

לא מזמן שמענו על גישושים מכיוונה של אורבן אאוטפיטרס ועל עלייה אפשרית לארץ, אבל נראה שברשת הפופולרית פשוט לא מצליחים להתאפק ועושים צעד נוסף לקראתנו. אם תיכנסו לאתר בימים אלה תתקלו בפרצוף מוכר – דורית רבליס בת ה-16 ותלתליה הזהובים מעטרים את עמודיו השונים ואף זוכים למקום של כבוד בראש דף הבית של המותג.

הליהוק המרגש הזה מגיע אחרי שתי חלוצות מקומיות אחרות. סתיו סטרשקו וסופיה מצ'טנר שלנו כבר התארחו בקמפיינים שונים של אורבן בעבר הלא רחוק, כך שעכשיו אפשר לומר בוודאות: לרשת האמריקאית יש חולשה לישראליות.

היא משלנו (צילום: urban outfitters)

היא משלנו (צילום: urban outfitters)

עבור רבליס הצעירה מדובר בצעד משמעותי נוסף בקריירה הבינלאומית, אחרי שכבר סימנה ברזומה השתתפות בקמפיין הנחשק של קלווין קליין. "התרגשתי מאוד כשנבחרתי לקמפיין של אורבן אאוטפיטרס", היא סיפרה ל-FF, "אני אוהבת את הרשת ואת הרוח הצעירה שהיא מביאה אתה. מדובר במותג אמריקאי עם חשיפה מטורפת".

לצורך הצילומים נסעה רבליס לפילדלפיה, שם ממוקמים משרדי החברה הראשיים. "זאת הייתה הפעם הראשונה שלי שם, זאת עיר מהממת והיה כיף לראות מקום חדש" היא אומרת. "הצילומים התפרסו על פני יומיים, חלקם בסטודיו וחלקם בחוץ. מזג האוויר היה טוב, הצוות מקסים וממש נהניתי". ואכן, בתוצר הסופי נראית רבליס נינוחה ובובתית כהרגלה, והתמונות בהן היא מדגמת את קולקציית הקיץ של המותג משתלבות באופן מושלם באווירת הבוהו של האתר ומביאות לנו המון גאווה.

הפנים הראשונות שרואים באתר (צילום: urban outfitters)

הפנים הראשונות שרואים באתר (צילום: urban outfitters)

הנציגה שלנו בפילדלפיה (צילום: urban outfitters)

פעם ראשונה בפילדלפיה (צילום: urban outfitters)

יש לה קמפיין של קלווין קליין ברזומה (צילום: urban outfitters)

יש לה גם קמפיין של קלווין קליין ברזומה (צילום: urban outfitters)

לאן ממשיכים מכאן? (צילום: urban outfitters)

לאן היא תמשיך מכאן? (צילום: urban outfitters)

השאירו תגובה