קופצים למים: מה חשבנו על הקולקציה החדשה של קסטרו?

בשואו רום שהתחפש לבריכת שחיה, הציגה אתמול קסטרו את הקולקציה החדשה שלה לאביב/קיץ 2017. בין הפרינטים הפרחוניים, צבעי הפסטל והגזרות האווריריות, נראה שהולך להיות קיץ שכולו רומנטיקה מתקתקה. הכל על מה שמחכה לנו בעונה החמה

מאת  | ‏ 30 ינואר 2017
קסטרו לאביב/קיץ 2017 (צילום: דודי חסון)

קסטרו לאביב/קיץ 2017 (צילום: דודי חסון)

אתמול, ביום הכי קר בשנה וכשהגעגועים לשמש כבר קשים מנשוא, קסטרו הציגה את הקולקציה החדשה שלה לאביב/קיץ 2017. השואו רום של משרדי החברה, בו נערך האירוע, כמעט ולא היה ניתן לזיהוי. החלל הגדול הפך כולו למעין בריכת שחיה מכוסה אריחים בשחור לבן, ובמרכזו ניצבה עמדת די ג'יי.

הצגת הקולקציה לא התנהלה באופן קונבנציונלי – במה שמזכיר את הצגות הקולקציה של קנייה ווסט ל-yeezy, התפקידים בין המציגים והצופים התהפכו. הדוגמניות, בשיער פזור שנמתח לאחור ועם איפור קולור בלוק בכחול ניאון על העפעפיים, לא צעדו על המסלול אלא עמדו כבובות ראווה. הקהל הסתובב ביניהן באופן אקטיבי, חופשי להתעמק בפרטים הקטנים ולבחור במה להתמקד ללא הפרעה. מי שלא נצפו קפואים על הבמה כבובות אנושיות היו הפרזנטורים המוכרים של המותג, ביניהם עומר דרור, דר זוזובסקי ונטע אלחימסטר, שהתמנגלו באירוע כאילו לא מדובר ביום עבודה בכלל.

אתגר בובות הראווה (צילום: דודי חסון)

אתגר בובות הראווה (צילום: דודי חסון)

"מדובר בקולקציה עמוקה ועשירה ולכן עיצבנו את המיצג בדמות בריכה וסוג של שחייה לילית שהיא ההשראה לקולקציה" אמרה אתי רוטר, מנכ"לית משותפת בחברה. הבשורה של קסטרו השנה אמנם לא פורצת דרך, אבל היא בהחלט מתכתבת עם זו של הרשתות הבינלאומיות ומציעה פריטי קז'ואל מתוחכמים ולבישים, שמביאים את הטרנדים הנוכחיים אל המלתחה הישראלית.

גווני הורוד ששלטו בחורף האחרון ממשיכים עם קסטרו לעונה הבאה, ולצידם תכלת פסטלי, גווני אדמה והבלחות מטאליות. בניגוד לעונות הקודמות, בהן ראינו על בימת המותג כמות גדושה של דנים, השנה החליטו המעצבים לתת את הפרונט לבדים הקלילים, ביניהם שיפון, כותנה וויסקוזה, עם הרבה טכניקות של כיווץ, וולנים ומלמלה. הגזרות, בהתאם, נינוחות ומרחפות מעל הגוף, ויוצרות אווירה רומנטית ואוורירית. גם באגף ההדפסים הכיוון הוא קלאסי, ומתמקד בעיקר בפרחים ומשבצות גינג'האם.

גזרות שמרחפות מעל הגוף (צילום: טל קרת)

גזרות שמרחפות מעל הגוף (צילום: טל קרת)

לצד הפריטים הנשיים והרכים האלה אפשר למצוא גם נגיעות אדג'יות יותר של ג'קטים בסגנון אופנוענים, סווטשירטים בצבעים תואמים ונגיעות של ג'ינסים שטופים שמזכירים לנו את ה-DNA של המותג. את הלוקים האלה השלימו, בהתאם לתפאורת פארק המים, כפכפי בריכה גסים במראה אייטיז וכפכפי פרווה ורדרדים כמו שכבר ראינו בשנה שעברה אצל לא מעט מעצבים כולל גיבאנשי, מארק ג'ייקובס וקלואה.

בניגוד לאגף הנשים הנוסטלגי, במחלקת הגברים ההשראה אורבנית יותר ועם נגיעות מעולם הספורט. היא כוללת טישירטים בהדפסי בייסבול מפוספסים, גרפיקות מינימליסטיות והרבה שחור ולבן, ולצידם גם פריטים סמי-מחויטים שכוללים חולצות מכופתרות ומכנסי צ'ינו קצרים, כי בכל זאת אנחנו בארץ. לא יכולים לחכות כבר לאפסן את המעיל.

הדפסים רומנטיים קלאסיים (צילום: טל קרת)

הדפסים רומנטיים קלאסיים (צילום: טל קרת)

לצד הפסטלים יש גם הרבה גווני אדמה (צילום: דודי חסון)

לצד הפסטלים יש גם הרבה גווני אדמה (צילום: דודי חסון)

הפרזנטורים לא עמדו על הבמה (צילום: דודי חסון)

הפרזנטורים לא עמדו על הבמה (צילום: דודי חסון)

אלגנטי ולביש כיאה לקהל הישראלי (צילום: טל קרת)

אלגנטי ולביש כיאה לקהל הישראלי (צילום: טל קרת)

איפור קולור בלוק ניאוני ושיער מתוח לאחור, מזכיר את שבועות האופנה ברחבי העולם (צילום: אורית פניני)

איפור קולור בלוק ניאוני ושיער מתוח לאחור, מזכיר את שבועות האופנה ברחבי העולם (צילום: אורית פניני)

ז'קטים בסגנון אופנוענים וכפכפי בריכה מהאייטיז (צילום: טל קרת)

ז'קטים בסגנון אופנוענים וכפכפי בריכה מהאייטיז (צילום: טל קרת)

החלל כולו הפך למעין בריכת שחיה (צילום: אורית פניני)

החלל כולו הפך למעין בריכת שחיה (צילום: אורית פניני)

פשוט אבל לא סתמי (צילום: טל קרת)

פשוט אבל לא סתמי (צילום: טל קרת)

באגף הגברים ההשראות הן מעולם הספורט (צילום: דודי חסון )

באגף הגברים ההשראות הן מעולם הספורט (צילום: דודי חסון)

קופצים למים העמוקים (צילום: טל קרת)

קופצים למים העמוקים (צילום: טל קרת)

מסתכל מהצד (צילום: עומר דרור)

מסתכל מהצד (צילום: עומר דרור)

טול, מלמלה ודמוי עור (צילום: דודי חסון)

טול, מלמלה ודמוי עור (צילום: דודי חסון)

הפרזנטוריות דר זוזובסקי ונטע אלחימסטר (צילום: ערן לם)

הפרזנטוריות דר זוזובסקי ונטע אלחימסטר (צילום: ערן לם)

וככה זה נראה מקרוב:

השאירו תגובה

 

  • מכוער ונראה זול! קסטרו לא לקנות עושים צחוק מהלקוח מחיר גבוה וסחורה זבל

    מאת: bhv |‏ 31 בינואר 2017 | 10:16
  • מחריד מכוער

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 בינואר 2017 | 17:49
  • אם מישהו לא יתעורר שם, בקסטרו, זה יהיה רק עניין של זמן..וזה רק מתוך אכפתיות.
    מתוך שינה אוציא סקיצות יותר מדהימות..

    מאת: אלין |‏ 30 בינואר 2017 | 16:13