קשורים: המותג האדג'י שכל הכוכבות לובשות
את פרטי העור המשורכים של המותג האמריקאי Unravel אפשר למצוא על קים קרדשיאן, קנדל וקיילי ג'נר, ג'יג'י ובלה חדיד ועוד הרבה אחרות. מעבר לעור יש גם לא מעט סוויטשירטים ובומברים שלא ראיתם על אף אחד עדיין. למרות שתחום הפעילות הוא בייסיק, המחירים ממש לא
פריטי העור המשורכים של המותג Unravel, הפכו למאסט-האב הסלבריטאי הלוהט של העונה. לאחר שקים קרדשיאן, קנדל ג'נר ומירנדה קר תועדו עם המכנסיים והמגפיים, הבאזז רק הלך וגבר. אם לא שמעתם על המותג הלוס-אנג'לסי הצעיר, שהפך לאחרונה לחביבן של כל הדוגמניות המדוברות והפאשניסטות, זה הזמן להכיר.
לפני פחות משנתיים ניצב המעצב בן טוורניטי בפני צומת דרכים. הוא הרגיש שבמובנים רבים האופנה "מתה" ושהכל מתחיל להראות אותו דבר. הקונספט שהוביל אותו להקמת המותג החדש היה שיש צורך להרוס את הקיים על מנת לייצר בשורה חדשה. ההשקה השקטה והמדויקת שתכנן התבררה כגאונית ופריטי מפתח בעיצובו דוגמת חולצות טי קרועות במכוון, סווטשירטים גזורים וז'קטי בייקר החלו להימכר בבוטיקים יוקרתיים נבחרים.
יחד עם זאת, נדמה שהבום האמיתי של מותג הבייסיק היוקרתי והבועט התרחש במפגש בין טוורניטי לג'ויס בונלי- מאפרת העל שאמונה על עצמות הלחיים של בנות משפחת קרדשיאן. השניים נפגשו בטיסה שהכילה את פמליית האורחים המכובדת של החתונה של קים וקניה. רק כשנה לאחר מכן הקשר ביניהם התחדש ואז גם החלה השותפות בהובלת המותג.
"כשפגשתי את ג'ויס" סיפר טוורניטי לאתר Racked, "היא עזרה לי לקחת אותו לשלב הבא. היא דוחפת אותי כל הזמן. היא הראתה לי את כוחה של הרשת החברתית ועד כמה חשוב שהעיצובים שלי יראו טוב בתמונות. היא קרעה את אחד הסווטשירטים וסגננה אותו מחדש. היא לגמרי המוזה וההשראה שלי". העבודה הצמודה של בונלי עם לא מעט מהשמות הכי מפורסמים בתעשייה, חידדה את הקונספט של המותג והעצימה אותו. "אני מכירה דוגמניות שלבשו המון מותגים שונים", היא סיפרה, "אך כולן חושבות אותו דבר- Unravel מרגיש כמו משהו חדש אבל טומן בחובו גם נוחות וינטג'ית".
על אף שמגרש המשחקים המובהק של טוורניטי הוא אגף הבייסיק, עדיין מדובר במותג יוקרתי עם תו מחיר שאינו שווה לכל נפש. התמחור מתחיל בחולצות שחוצות בקלות את קו ה1000 ₪ ומאמיר למעל ל20,000 ₪ כשמדובר בבומברים מיוחדים. "זה לא כמו לקנות שמלה אדומה ב-5000 דולר שאת הולכת ללבוש רק פעם אחת", יצא טוורניטי להגן על עיצוביו, "אני לא חושב שזה הגון. אני מכוון לעשייה של פריטים מגניבים שיהיו על זמניים, כאלו שאפשר ללבוש ולכבד היום, מחר וגם בעוד 15 שנה".
הרזומה העשיר של טוורניטי בתעשייה (הוא שימש, לדוגמה, כמנהל האמנותי של מותג הדנים Hudson וכיהן בתפקיד עיצובי בכיר אצל ג'רמי סקוט), מאפשר לו לאחוז במושכות המותג באיפוק. על אף שהעיד כי קיבל לא מעט הצעות מפתות, טוורניטי טוען שהצעדים הבאים של המותג חייבים להיות מונעים ממהלך עוצמתי ומחוכם, ולא משיקולים כלכליים וכפי שזה נראה כרגע יש לו את כל הסיבות לחכות בסבלנות עד לפיצוץ הבא.
מאקו, לא הגיע הזמן להתקדם? למה לפרסם מוצרים מעור שהופשט מגופות של בעלי חיים מסכנים, זה העור שלהם ואין לנו שום זכות לקחת להם בשביל איזה בגד מסריח, זה עור עור מגוף חי.
מאת: דנה | 20 באוקטובר 2016 | 02:01זה שכל דורשת תשומי טיפשה מסתובבת עם זה בהוליווד לא אומר שזה נכון, בואו נפעיל שיקול דעת, די לשווק אכזריות