ריהאנה מציגה: מארי אנטואנט בדרך לג'ים
התצוגה של פנטי X פומה בשבוע האופנה בפריז הבהירה סופית שלגברת ריהאנה יש קול צלול בהיר ורלוונטי בעולם האופנה. הקולקציה המדוברת הייתה שילוב בין מוטיבים מצרפת של המאה ה- 18 ובין הסטריט סטייל של היום. יפה בוורוד
אנחנו זוכים לראות את ריהאנה צומחת מול העיניים והופכת לאחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם האופנה. רירי כבר לא רק פאשניסטת על ומעצבת אופנת רחוב. עכשיו היא כבר מעצבת לכל דבר, זאת לאחר שהציגה לראשונה את הקולקציה שלה של פנטיXפומה בשבוע האופנה בפריז. התצוגה הזאת מוכיחה סופית שלגברת יש קול צלול, בהיר ורלוונטי, שבנסיונות רבים והמוניים להגדיר אותו במילים ברשתות החברתיות, אף אחד לא הצליח להתעלות על התיאור הממצה שנתנה לו ריהאנה: ״אם מארי אנטואנט הייתה צריכה משהו ללבוש לג׳ים״.
המון פריטים מעולם המלוכה הצרפתי נראו בקולקציה: פנינים, רקמות פרחוניות ותחרות, משי נשפך ומחוכים, אבל כל הזמן עם אדג׳ עכשווי וספורטיבי שנותן ווייב קולי לכל הלוק. שילוב הצבעים גם היה כזה, כששני הצבעים ששלטו היו ורוד עתיק וירוק זית. זוהי התצוגה השנייה של ריהאנה ללייבל שלה תחת מטריית פומה, ובניגוד לפעם שעברה, בה נראו שם המון סווטשירטים ופלטת צבעים מונוכרומטית ומוגבלת, הפעם הסיפור היה שונה לגמרי.
אנטואנט וארמון וורסאי היו המוזה של רירי לקולקציה. זה לא סתם שהיא חשבה על זה פתאום, הרי רק לפני חצי שנה היא הצטלמה שם לקמפיין של דיור. ניכר כי רירי נהנתה מכל רגע ובמיוחד כשצעדה בחליפה ורודה עם מניפה ביד וצ'וקר פנינים לצווארה. המעצבת צעדה על המסלול כשהקהל מריע לה במחיאות כפיים סוערות. בין הדוגמנים שלה ניתן היה למצוא כמה טרנדסטרים צעירים ונכונים, כמו אנואר חדיד, אימאן חמאם וטיילור היל.
מובן שהווייב באולם ההוטל סלומון דה רוטשילד, היה קולי ואקסקלוסיבי, עם חובבי ריהאנה ופומה כבדים שמעודדים מכל עבר. ״התרחקתי מהקולקציה הקודמת״, מודה רירי בראיון למגזין ווג. ״היא היתה כבדה ואפלה יותר בכוונה. עבורי האביב נותן תחושה של משהו טרי. זה לא שאפסיק ללבוש שחור, וגם לא רציתי קולקציה יותר מדי עליזה, אז השארתי קצת תחושת סטריט. אין ספק שיש השראה עצומה מהתרבות הצרפתית במאה ה-18. בעיקר ממארי אנטואנט וארמון ורסאי. היה בה משהו מלכותי והיא עשתה הכל בגדול. רציתי לערבב את זה עם עולם הספורט שאני מאד מתחברת אליו״.
הבחירה להציג בפריז נבעה לחלוטין מתוך ההשראה העיצובית, ולא להפך. ״רציתי לתת לאנשים לחוש את הטון של הקולקציה. רציתי שיחשבו: זה מה שמארי אנטואנט הייתה לובשת לג׳ים", היא מסבירה, ומאז מצוטטת בכל מדיה אפשרית. ״אולי היא הייתה משחקת ככה טניס. אני דמיינתי את זה ככה ואני מקווה שאנשים יקבלו את זה בכיף. חלק מהאתגר שלי היה לעצב לגברים. הייתי צריכה לחזור לעצמי, אני לובשת הרבה בגדי גברים״.
את הרעיון לתצוגה אינטימית בסלון צרפתי עתיק שאבה גם מדיור, ומתצוגות עתיקות של הלייבל. ״כריסטיאן דיור היה מעלה תצוגות בחדרים קטנטנים. כשהייתי בדיור ושמעתי את הסיפור שלו זה הימם אותי, כי זה מותג ענק. למזלי זכיתי לצלם את הקמפיין של דיור בוורסאי, וההיכלים והחדרים שמארי אנטואנט הסתובבה בהם הדהימו אותי. דברים כאלה נחרטים בפנים ובהמשך נותנים השראה. וזה בדיוק מה שקרה לי״.
השאירו תגובה