אם אין לחם תאכלו דיור: ריהאנה בארמון ורסאי

אחרי שבית האופנה דיור עשה היסטוריה ובחר פרזנטורית שחורה להוביל את הקמפיין, עכשיו יוצאות תמונות ראשונות של ריהאנה מסתובבת בארמון ורסאי לבושה בשמלות הכי נוצצות של דיור. זה בלינג בלינג כמו שזה נראה

מאת  | ‏ 19 מאי 2015
רירי בארמון. מלכה

רירי בארמון. מלכה

דיור עשו היסטוריה לאחרונה ובחרו לראשונה אי פעם בפרזנטורית שחורה להוביל את הקמפיין החדש של סתיו 2015. כעת משתחררים החומרים שכולם ציפו להם, ומתוכם עולה ומגיחה המחליפה המרעננת של מארי אנטואנט, הגברת ריהאנה, לבושה בשמלות הכי נוצצות של דיור, ויוצאת להרפתקאות ליליות ואפלות ברחבי ארמון ורסאי.

ריהאנה מלווה את עצמה ובעצם זוכה פעמיים בסרטון הזה, שהופך למין מיני-קליפ שלה, והמוזיקה המתנגנת בו היא שלה. מדובר בשיר ׳a night׳, שייצא באלבום הבא והמצופה שלה. בקמפיין קשה לשמוע הרבה מהשיר אבל כן אפשר לשים לב לביט החוזר שהוא דגימה שלקחה משיר של ׳פלורנס אנד דה משין׳. זהו הקליפ הרביעי בסאגת סרטוני דיור בורסאי, וללא ספק הלוהט ומעורר העניין שבהם.

עושה היסטוריה בארמון

עושה היסטוריה בארמון

ריהאנה מחליפה בקליפ בן הדקה, אותו צילם סטיבן קליין, שישה אאוטפיטים, ביניהם שמלת מעיל טרנץ׳ שחורה ומבריקה, שמלת ערב קלאסית באדום כהה, שמלה לבנה ומתנפנפת, שמלה גרפית בשחור ולבן ושמלת קוקטייל שחורה. למרות כל שמלות האלה, יש שמלה אחת מדוברת והיא – שמלת הפאייטים הכסופה והנוצצת בגזרת צווארון הגולף עמה עושה ריהאנה את מרבית השיטוטים בגנים המטופחים ובאולמות המוזהבים לעת לילה.

״המיסתורין של ריהאנה, בשילוב המראה שלה, שתמיד חותך כמו סכין הם הבסיס של הסרטון,״ מסביר קליין. ״אלה האלמנטים שהיינו זקוקים להם כדי ליצור את המסתורין של הגן הסודי של ורסאי״. הסטייליסט האישי של רירי, מל אוטנברג, לקח חלק משמעותי מאחורי הקלעים ודאג שהכל יעבוד יחד. עיתונאי האופנה מסכימים פה אחד (אותו הם מתקשים לסגור מרוב תדהמה), כי מדובר בשידוך משמים, ושכשהאלמנטים הכי קלאסיים של דיור, העושר האינסופי וההיסטוריה, פוגשים את האדם שהכי מייצג את רוח התקופה הנוכחית, התוצאה מלבבת ומנצנצת.

מיסתורית כמו שרק רירי יכולה

מיסתורית כמו שרק רירי יכולה

אל תשכחו את התיק

אל תשכחו את התיק

הכי יפה שיש

הכי יפה שיש

גני ורסאי מעולם לא נראו טוב כל כך

גני ורסאי מעולם לא נראו טוב כל כך

השאירו תגובה

 

  • שמו לה טונות איפור אפקטים ופוטו שופ מאה אחוז
    ג'ניפר לורנס היא הדוגמנית הכי יפה שלהם

    מאת: אורח |‏ 19 במאי 2015 | 12:47