המותג שמגלגל מיליונים מתחתונים וחזיות
קלווין קליין הוא ככל הנראה הזוכה העיקרי מהחזרה הנוסטלגית אל מחוזות שנות התשעים. עם קו מינימליסטי מהודק, לוגו איקוני וחבורת פרזנטורים מתוקשרת שכוללת את קנדל ג'נר, בלה חדיד וג'סטין ביבר, אין מי שלא לובש או (חולם ללבוש) את קלווין קליין. תיזהרו, זה מדבק
על זה ששנות התשעים חזרו ובגדול, כבר אי אפשר להתווכח. הסגנון הנערי, ספק גראנג'י, שהתבטא בין היתר בדומיננטיות של דנים ועור, חולצות משובצות ושילוב של פריטי לנזר'י, ניכר בכל פינה. אבל אי אפשר לדבר על חזרתן של הניינטיז בלי להזכיר את קלווין קליין – מבתי האופנה שהשפיעו על לא מעט רבדים סגנוניים המיוחסים לעשור הזה.
לא משנה אחרי אילו מובילי אופנה אתם עוקבים ברשת, סביר להניח שלאחד מהפוסטים שלהם השתרבבו התחתונים המפורסמים של קלווין קליין עם הלוגו שאי אפשר להתעלם ממנו. אם אתם עוקבים אחרי בלוגריות בינלאומיות ואפילו ישראליות, בוודאי ראיתם גם את חזיות הלוגו של המותג שהפכו מפריט לנז'רי ספורטיבי לסוג של מאסט אופנתי ליצירת מראה שכבות מעודכן.
חזון שיווקי ופרסומי בועט פלוס חיבה לפרובוקציה הם רק חלק מהמאפיינים שביססו את הבולטות של בית האופנה הניו יורקי לאורך השנים. תחת ההאשטג myclavins# תוכלו כיום למצוא מאות אלפי פוסטים שמשמרים את הבשורה המותגית וממשיכים להעצים אותה.
את התחכום של אסטרטגיות הפרסום מגבה, איך לא, בחירה בפרזנטורים מדויקים. בשנת 1993 הייתה זו קייט מוס ששינתה את חוקי המשחק של התעשייה, בתצלומים לקמפיין של הבושם "אובסשן" שנצרבו בתודעה הציבורית והעלו לדיון את מראה ה"הרואין-שיק" ואת המראה האנדרוגיני. השנה, חזרה מוס לככב במודעות של קליין, יחד עם שורה מרשימה של שמות מפורסמים.
במאי האחרון, עם חשיפתו של קמפיין האביב של בית האופנה שכלל שמות כג'סטין ביבר, FKA טוויגס וקנדל ג'נר, הכותרות הכריזו כי יתכן שמדובר בעליית מדרגה פרובוקטיבית אפילו בהתייחס לטבעו הפרובוקטיבי של בית האופנה. בסדרת התמונות המיניות והמתגרות, שחלקן אף גררו דרישות לגניזתה, הופיעה ג'נר כשהיא מחזיקה פרי הדר עסיסי תחת הסלוגן: I eat in #mycalvins" ".
גם הקמפיין לסתיו הקרוב שצולם על ידי טיירון לבון כולל אינספור ליהוקים מעניינים שחוגגים ורסטיליות של מראות ועיסוקים וביניהם גרייס קודינגטון, בלה חדיד, פרסלי גרבר (הבן של סינדי קרופורד) ומרגו רובי. בכתבה שסיקרה את הקמפיין במגזין Esquire אף החמיאו לבית האופנה בכותרת: "האם קלווין קליין מצא את האיזון המושלם בין כוחם של הכוכבים לסקס?".
גם מחוץ לרשתות החברתיות ומעבר לדיון בקמפיינים הבועטים, ניתן לראות את הדומיננטיות של הלייבל הוותיק (שעתיד לפתוח חנות ראשונה בישראל ב-TLV Fashion Mall מתישהו בשנת 2016). השטיחים האדומים, שללא ספק מהווים אינדיקציה לרלוונטיות של בתי האופנה, מלאים בכוכבות שלובשות קלווין קליין. לא רק פריטי הבייסיק וקווי ההלבשה התחתונה זוכים לעדנה אלא מכלול הפעילות של בית האופנה. לופיטה ניונגו, אמה ווטסון וסירשה רונאן הן רק קומץ מהכוכבות שבחרו בשמלות של קליין לאירועים מגה-מתוקשרים השנה וכפי הנראה גם עונת הפרסים הבאה הולכת להיות מוצלחת במיוחד עבור בית האופנה הוותיק.
השאירו תגובה