אזעקת טרנד: כל העיניים אליי

בהשראת תרבויות עתיקות ועם קריצה לאח הגדול, הפרינט שהולך להשתלט לנו על הארון הוא קריפי במיוחד | בחורף הקרוב האאוטפיטים יסתכלו עליכם בחזרה

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2013

בזמן שמצמצתם. קנזו לחורף 2013

לפני כשנה השיק בית האופנה הצרפתי "קנזו" סווטשירט אחד, עם דמות ראש נמר בחזיתו, שהצליח להצית טרנד חייתי שעדיין לא שכך. הסווטשירט הפך לקאלט בקרב מבינות עניין שהפרוטה מצויה בכיסן, והנמר פתח צוהר לג'ונגל שלם של מחוות נשכניות ופרוותיות. בינתיים, בעודנו מתלבטים בין הדפסי חברבורות לזברה, המנהלים האמנותיים של המותג, המגה-היפסטרים אומברטו לאון וקרול לים, עושים זאת שוב ומבעירים להיט חדש.

בזמן שמצמצתם צץ הטרנד הכי מטריד נכון לעכשיו: הדפסי עיניים. עם או בלי קשר לאח הגדול, מוטיב העיניים המציצניות חוזר לאורך כל הקולקציה הנוכחית של קנזו, ששואבת השראה ממקדשים עתיקים ברחבי הודו, נפאל וסין, שבראשם מתנוססת עין שמביטה אל כל עבר – צפון, דרום, מזרח ומערב – ונועדה לסלק רוחות רעות ולספק הגנה ממבקשי רע. הגזרות עצמן, בהתאם למושא ההשראה, מנסות לקפל בבדי הז'קרד הזהובים את העושר הארכיטקטוני והוויזואלי של המקדשים, וההדפסים לא מסתפקים בעין שלישית אלא מצופפים עשרות אישונים נוקבים.

השקת הקולקציה לוותה בקמפיין מבריק שיצרה חבורת TOILETPAPER, שעומדת מאחורי מגזין באותו השם וכוללת את היוצרים האיטלקים המוכשרים כשדים מאוריציו קטלן, מיקול טלסו ופיירפאולו פרארי. כמו הקולקציה, גם הצילומים מלחיצים ומצחיקים בו זמנית. הם מציגים דוגמנים זרועי מדבקות עיניים, או זוג ידיים שנראות במבט ראשון כמו כפות רגליים מעוותות. קרי-פי.

מטריד. קמפיין חורף 2013/2014 של קנזו

מתוך הלוקבוק של קנזו, חורף 2013/2014

מתוך הלוקבוק של קנזו, חורף 2013/2014

עושים עיניים >> כצפוי, מותגים נוספים החלו ללטוש מבטים ולייצר לקנזו מחוות מוצלחות יותר או פחות. הטייק של "אמריקן אפרל" מגיע בדמות קולקציית קפסולה בשיתוף האמנית הגרפית הבריטית KESH, שביססה את עצמה בלוס אנג'לס בסטודיו שמתכנה "המערה". הקולקציה כוללת שלל פריטים לבחורים ובחורות קווים גרפיים חזקים בשחור ולבן של דימויים שנראים כמו ציורי קיר מצריים או קעקועים אפריקאיים. הפריטים מיוצרים במהדורה מוגבלת, וקומץ מהם הגיע גם לסניפים בישראל בשבועות האחרונים.

רואה לך בעיניים. אמריקן אפרל

בלי עין הרע. אמריקן אפרל בשיתוף האמנית KESH

הפאשניסטות מיישמות >> קארה דלווין, איט גירל וסופר מודל, נתפסה בעין המצלמה עם טי שירט גברית של אמריקן אפרל מהליין של KESH. פלורנס וולש, זמרת ואייקון אופנה, נצפתה במקטורן סגול מעניין של קנזו והשחקנית היילי סטיינפלד הלכה על שמלה אדומה מאותה הקולקציה. גם הבלוגריות, כמובן, עוקבות אחרי הטרנד ומתעדות למען יראו ויעתיקו.

מימין לשמאל: היילי סטינפילד, פלורנס וולש וקארה דלווין נגד עין הרע

עקוב אחריי. גם הבלוגריות בעניין

איפה קונים? >>


1. פיליפ לים, מחיר: 225 דולר (כ-800 ש"ח)
2. פמלה לאב, מחיר: 121 דולר (כ-431 ש"ח)
3. H&M, מחיר: 119 ש"ח
4. קנזו, מחיר: 270 פאונד (כ-1,520 ש"ח)
5. יוריני לסטודיו יויו32, מחיר: 1,300 ש"ח
6. לולו גינס, מחיר: 395 פאונד (כ-2,226 ש"ח)
7. אסוס, מחיר: 47.25 פאונד (כ-266 ש"ח)
8. קיארה פראגני, מחיר: 145 יורו (כ-687 ש"ח)
9. קנזו, מחיר: 404 פאונד (כ-2,277 ש"ח)
10. ג'ניפר לוסיל, מחיר: 125 דולר (כ-445 ש"ח)
11. טופשופ, מחיר: 219 ש"ח

השאירו תגובה