ההיסטריה חוזרת: הפאוץ' של גוצ'י בכל מקום ועולה "רק" 3,500 שקלים

אחרי שחגורת המונוגרמה של הלייבל האיטלקי קיבלה מקום של כבוד בהיכל התהילה האופנתי, מגיעה הגרסה המשודרגת שלה – פאוץ' קטן הנחגר סביב המותן ומכיל מקום לכל הדברים החשובים בחיים. על אף המחיר השערורייתי, אין פאשניסטה שלא נראתה איתו לאחרונה

מאת  | ‏ 27 ספטמבר 2017

הפאוץ' של גוצ'י. הוא בכל מקום (צילום: Net a Porter)

הפאוץ' של גוצ'י. הוא בכל מקום (צילום: Net a Porter)

בית האופנה גוצ'י שוב מצליח לעשות את מה שבתי אופנה אחרים ניסו ונכשלו. הפעם, מדובר במשימה לא פשוטה במיוחד – החזרת ההילה האופנתית של פריט בעייתי במיוחד, הלא הוא הפאוץ'.

אז נכון שמזה מספר עונות אתרי האופנה מדווחים על חזרתו, ומפרטים ארוכות את  הדרך שעשה מהפריט הכי מיותר בסביבה למאסט בארונה של כל פאשניסטה, אבל הפעם ייתכן שזה באמת קורה, ולא מעט בזכות גוצ'י.

 

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev) on

הפאוץ' של גוצ'י הוא ללא ספק הכוכב התורן של גלריות הסטריט-סטייל של שבועות האופנה. כשפאשן וויק הפריזאי בעיצומו, ובתומם של שבועות האופנה האחרים, אי אפשר שלא לדבר עליו. בניגוד לתיקי חגורה אחרים, שהתבלטו כסוג של גימיק חולף, הפאוץ' של גוצ'י הצליח להעפיל מעל המשוכה המעט מגוחכת, ולנכס לעצמו אופי נחשק, נכון ורלוונטי מתמיד.

שתי הגרסאות הבולטות שלו, המגיעות בעור ובקטיפה, משתלבות היטב עם טרנד מרכזי נוסף  - זה שנותן במה להדגשת המותן. יחד עם הבונוס הפרקטי (הרי שמדובר בתיק שמשאיר את הידיים חופשיות), נוצר סוג של פריט מנצח.

 

A post shared by Caroline Daur (@carodaur) on

גם בתי אופנה אחרים עודדו את הטרנד הזה. בין שמדובר בשאנל או בלנסיאגה, העין התרגלה למראה של התיק האייטיזי.  כשמפורסמות כמו קנדל ג'נר התחילו לאמץ אותו, היה ברור שלאט לאט הוא יסלול את דרכו חזרה אל המרחב הלגיטימי.

בניגוד לתיקי פאוץ' הנלבשים בסוג של "הצלב", התיק של גוצ'י נחגר כחגורת סטייטמנט משודרגת. האלמנט הזה הופך את ההשתלבות שלו בלוקים לקצת יותר טבעית ופחות מתריסה.

 

A post shared by Guti Marzari Bobbio (@imqueena_) on

כמו בכל מקרה מצוי של היסטריה אופנתית שבית האופנה גוצ'י חתום עליה, גם הפעם המחיר לא ממש מייצג את הגודל. עם הלוגו החם GG שמעטר את החזית, והידיעה שכנראה לא מדובר בלהיט שיישאר כאן לנצח, המחיר מאמיר לאזור ה-3,500 שקל.

כמה פריטים פאשניסטה ממוצעת באמת מצליחה לתחוב לתוך התיק הקטנטן?השאלה הזו כנראה מבטלת את עצמה כשלוקחים בחשבון כמה הוא מצטלם טוב. ראו בעצמכם.

 

A post shared by Hedvig Sagfjord Opshaug (@hedvigso) on

 

A post shared by Tiffany Hsu (@handinfire) on

 

A post shared by Romina Introini (@romilux) on

 

A post shared by Angela Rozas Saiz (@madamederosa) on

 

A post shared by @stylist_kristina.b on

 

A post shared by Kate Gelinsky (@kate_glitter) on

 

A post shared by Hedvig Sagfjord Opshaug (@hedvigso) on

השאירו תגובה