גברת עם סלים: התיק הכי פשוט הוא גם הכי רותח

סל הפלסטיק הצבעוני שהיה שמור עד לא מזמן לקניות בשוק או לנשיאת צעצועי ילדות עובר עכשיו לקדמת הבמה והופך ללגיטימי בקרב קהילת האופנה. אם באדום בוהק או מילניאל פינק, זה הזמן לאמץ את התיק הזול והנכון של הרגע

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2017

גברת עם סלים מעולם לא הייתה שיקית כל כך (צילום: מתור האתר lisasaysgah)

גברת עם סלים מעולם לא הייתה שיקית כל כך (צילום: מתור האתר lisasaysgah)

אם בעבר הכינוי "גברת עם סלים" היה יכול להיחשב כמעליב, היום הוא מתאר את אחת התופעות האופנתיות הכי חמות בשטח. לאחר שעולם האופנה הרשה לעצמו להשתחרר לרגע מהקיבעון סביב תיקי יוקרה "רציניים", הסלים הפכו לפריט המדובר של הרגע.

אבל לא סתם סלים, אלא כאלו שבעבר ליוו אותנו לפעולות הכי יומיומיות כמו ליקוט ירקות בשוק המקומי או קניית מצרכים במכולת השכונתית. סלי הקש הקלועים כבר מככבים מספר עונות ברשימות ה"מאסט" של אליטת הפאשניסטות ועכשיו מצטרפים אליהם עוד סלים מחומר גלם זול – סלי הפלסטיק.

בסמוך לחזרתם (השנויה במחלוקת, יש לומר) של ה"שקפקפים" לאופנה, גם סלי הפלסטיק הצבעוניים זוכים עכשיו לסוג של קאמבק. הסלים הקלועים והפשוטים האלו עושים את דרכם חזרה לפיד האינסטגרמי בגאון ובצבעוניות מרשימה.     

בדומי לסלי הקש, מדובר בפריט שמצטלם מעולה, כשהחיסרון העיקרי שעולה מהשימוש בו הוא הצורך לחשוף את החפצים המונחים בו. מכיוון שפרטיות ממילא הפכה לשולית עבור מי שהתרגלה לתעד את חייה ברשתות החברתיות, גם הפרט הקטן הזה כבר אינו פקטור משמעותי.

 

A post shared by SAL LAS (@sal__las) on

למרות שניתן למצוא בקלות סלי פלסטיק צבעוניים מהזן הגנרי, מוטב להקדיש מספר רגעים לאיתור סל פלסטיק עם טוויסט. המותג הבריטי Sun Jellies, לדוגמה, הוא מקום טוב להתחיל בו. המותג מציע ארבעה דגמים של סלי פלסטיק בסגנון וינטג'י שנעים על התפר החינני שבין רטרו לקיטש.

המחירים, כצפוי, מפתים במיוחד ומתחילים מ-25 שקלים לדגמים הקטנים. אם תפשפשו בכמות התיוגים ההיסטרית של תיקי המותג תוכלו להתרשם מהדרכים השונות שנערות האינסטגרם אימצו אותם אל הפיד.

 

A post shared by Tai Yoshida (@semtai) on

אז איך מיישמים את הטרנד הזה בלי לחטוא באובר-פלסטיקיות? מנסים להיצמד לגרסאות הפחות צבעוניות של הדגמים, או בוחרים בצעקניות שבהם רק כדי לתת זריקה צבעונית ללוק מונוכרומטי ושקט במיוחד.

גם תמונות תקריב מהונדסות הכוללות את נבחרת מוצרי הטואלטיקה שברשותכן יכולות לעבוד היטב, שלא לדבר על אננס מובחר או דובדבנים בשרניים מהשוק. 

 

A post shared by ellen quade (@ellenquade) on

 

A post shared by pas mal (@pasmalnyc) on

 

A post shared by ellen quade (@ellenquade) on

 

A post shared by LISA SAYS GAH (@lisasaysgah) on

 

A post shared by j o y c e l e (@joycejjoyce_) on

 

A post shared by Vanessa Rosa (@peggyheart) on

 

A post shared by ELENA (@gentlelights) on

 

A post shared by Tanbir Kaur (@coffeebooksandmore) on

השאירו תגובה

 

  • אין גבול לטימטום של האופנה , לא כל דבר אפשר לאמץ , ובסוף יתקעו לזה מחיר יוקרתי

    מאת: לומ |‏ 10 באוגוסט 2017 | 08:56