על הסכין: הנעליים המחודדות שהפכו להיסטריה

תופעת ה"מיולס", אותן נעליים סגורות מלפנים ופתוחות מאחור, רק צוברת תאוצה וכעת גם מקבלת מעמד נחשקות חדש בזכות דגם מיוחד מבית בלנסיאגה שנראה על כל חובבת אופנה בעלת אמצעים. אבל עד שיהיה לנו מספיק כסף בעו"ש כדי לממן את "מיולס הסכין" האלו (או לחילופין, עד שיגיעו הגרסאות הזולות שלהן) נסתפק בתמונות השראה. כי לפעמים צריך לדעת על מה לחלום

מאת  | ‏ 31 יולי 2017

כל חובבות האופנה חושקות בנעליים האלו (צילום: 5inchandup.com)

כל חובבות האופנה חושקות בנעליים האלו (צילום: 5inchandup.com)

המדדים להכרזה על זוג נעליים כאלו או אחרות כ"קראש" הנוכחי של תעשיית האופנה רבים ונזילים. פעם אלו הסניקרס החדשות של גוצ'י שמככבות, ופעם אלו סנדלי האצבע הלא תואמים של סלין. לדיון המתהווה הזה אחראים בדרך כלל כמה גורמים משתנים שמותירים את צרכנית האופנה הממוצעת בכוננות מתמדת לדבר הגדול הבא.

אז הנה היא שוב מגיעה, הבשורה על נעלי ה"איט" העכשוויות. אלו שמובילות האופנה לא יודעות מהן שובע, ובעיקר לא מסוגלות להפסיק להשחיל אליהן את הרגליים. בהמשך להיסטריה המתמשכת סביב נעלי המיולס, הנעליים התורניות מתאימות עצמן לחוקי המשחק ומצליחות להתבלט למרות ההיצע המטורף של נעליים דומות בשוק.

גם אם לא ידעתן עד היום את שמן, אין סיכוי שעדיין לא ראיתן את "מיולס הסכין" של בלנסיאגה. מדובר בנעלי סאטן מחודדות במיוחד שדגמיהן הצבעוניים השתלטו בתקופה האחרונה על הרשתות החברתיות.

על אף שהנעליים מוצעות גם בצבע שחור קלאסי, מה שהפר את מאזן הבולטות לטובת המיולס של בלנסיאגה היו דווקא הגרסאות הצבעוניות שלהן, ובמיוחד אלו הירוקות, הכחולות והוורודות. בתקופה שבה כל בלוגרית מחפשת את הפריט שיעניק זריקת צבע לאאוטפיט שלה, הנעליים של בלנסיאגה מתיישבות בול במשבצת הנכונה.

 

A post shared by @yulifab on

בלוגרית העל ליאנדרה מדין אפילו טרחה להקדיש להן שיר הלל כתוב. בפוסט שהקדישה לנעלי הסאטן הללו היא מונה את כל הסיבות למה בעצם אין אף סיבה הגיונית שתקנה אותן.

הן דומות באופן מוזר לנעליים שאמה נהגה לנעול בעבר וכבר יש בארונה לא מעט נעליים מאותו ז'אנר, אבל היא פשוט לא יכולה לעמוד בקסמיהן. "הן כל כך טובות", היא מתוודה על הצורך הבלתי נשלט לרכוש אותן, "כל כך ירוקות! בצורה שאינה דומה לאף זוג נעליים אחר".

גם מובילות אופנה אחרות כמו טאמו מקפירסון ומרי קייט אולסן כבר נכבשו בקסם הצבעוני הזה, ואת ההיסטריה ניתן לאתר באמצעות צמד המילים "סולד-אאוט" המופיעות בסמוך אליהן בלא מעט מאתרי המכר.

כמה זמן יעבור עד שתירשם ההיסטריה הבאה בתחום ההנעלה? סביר להניח שהיא כבר מתעוררת לחיים ממש ברגעים אלו.

 

A post shared by Marta Cygan (@lifeofboheme) on

 

A post shared by PARMII Fashion Flair (@parmii) on

 

A post shared by STYLEBY (@stylebymagazine) on

 

A post shared by Refinery29 Fashion (@r29fashion) on

 

A post shared by Evangelie Smyrniotaki (@styleheroine) on

 

A post shared by STYLEBY (@stylebymagazine) on

 

A post shared by All The Pretty Birds (@tamumcpherson) on

השאירו תגובה