עתידות: החודש תענדו לבן פנינה

ילידות יוני לא רק שזכו להיוולד בחודש עם מזג אוויר מושלם, אלא גם בכזה המשויכת לו אבן הולדת שווה במיוחד, הפנינה. אבל אל תבלבלו אותה עם הפנינים של סבתא - האופי התמים והמלאכי מקבל העונה טוויסט מרגש שהופך כל תכשיט לקצת יותר אדג'י. זה הזמן לסמן פריטים בוויש-ליסט ולרמוז ליקיריכם. שיהיה במזל

מאת  | ‏ 1 יוני 2017

ילידות יוני - אנחנו קצת מקנאים בכן. תכשיטי הפנינה של Mizuki (צילום: Net a Porter)

ילידות יוני – אנחנו קצת מקנאים בכן. תכשיטי הפנינה של Mizuki (צילום: Net a Porter)

בשורות משמחות לילידות יוני – נולדתן באחד מחודשי השנה היחידים שמשויכים להם יותר מאבן לידה אחת. אם ילידות אפריל צריכות "להסתפק" בתכשיטי יהלומים וילידות מאי בתכשיטי אמרלד, לכן יש אפשרות לבחור בלא פחות משלוש אבנים.

לצד המון-סטון (אבן ירח) והאלכסנדריט, האבן המוכרת ביותר המזוהה עם החודש הזה, וזו שמככבת גם ברשימות ה"וויש-ליסט" הממוצעות היא אבן הפנינה. אין זה פלא שחברות התכשיטים ואתרי המכר מציעים בתזמון מושלם לחודש זה אופציות שונות ומפתות במיוחד של תכשיטי פנינה.

ההיקסמות האנושית מהפנינה החלה לפני שנים רבות. היא נחשבה לפופולרית עוד ביוון העתיקה, ועם תפוצתן של הפנינים המתורבתות הפכו הפנינים לנגישות עבור נשים רבות. אבני הפנינה מסמלות טוהר ותמימות, ולכן בתרבויות רבות מקובלת ענידה של תכשיטי פנינה במעמד חתונה.

אז מהן האפשרויות שעומדות לפתות את ילידות יוני בקיץ 2017?השנה מתבלטת מגמה של תכשיטי פנינה שלוקחים את האופי התמים והמלאכי ונותנים לו טוויסט. במקום תכשיטים רומנטיים ומעודנים נולד גל של תכשיטי פנינה עם אדג' מעט רוקיסטי ואפילו מחוספס.

אפשר לראות שילוב בין אלמנטים צורניים כמו ספייקים לפנינה, או בשימוש באבני פנינה דווקא בתכשיטים אוונגרדיים, מה שיוצר "קלאש" צורני מעניין. עוד פרשנות מעניינת שניתנת לפנינים היא שילוב שלהן בתכשיטים בעלי אופי טרנדי מובהק.

בהקשר זה ניתן לציין את הצ'וקרים הקטיפתיים של המותג AAMAYA BY PRIYANKA שאת שוליהם מעטרות אבני הפנינה. התוצאה של השילוב הזה מעניקה טוויסט אחר למראה הקלאסי של תכשיטי הפנינה שאנחנו מכירים. עוד אופציה רווחת היא שילוב של פנינים בעגילים מסוג Ear Cuff שהפכו בעונות האחרונות לכל כך פופולריים.

מגיעות גם בצ'וקרים. הפנינים של Cornelia Webb (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מגיעות גם בצ'וקרים. הפנינים של Cornelia Webb (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אבל כמו תמיד, נשמר גם מקום של כבוד לתכשיטים המסורתיים – עגילי פנינה קטנים וצמודים לאוזן א-לה אודרי הפבורן, וטבעות פנינה שמשדרות קלאסיקה על זמנית.

אם אתן מבנות המזל של חודש יוני זה הזמן להכינס לאתרים ולסמן פריטים שווים לוויש-ליסט, רגע לפני שהקרובים של ילידות יוני האחרות ישימו עין ויד על כל התכשיטים השווים.

 

A post shared by leonyvonne (@leonyvonne) on

 

A post shared by Hod (@hodjewelry) on

 

A post shared by F A R I S (@farisjewelry) on

 

A post shared by WWAKE (@wwake) on

השאירו תגובה

 

  • רוע וכיעור.
    עם כל הכבוד לסבתות ודודות, זה פשוט גועל נפש.

    תכשיט של זקנות מרושעות

    מאת: לא תודה |‏ 2 ביוני 2017 | 08:43
  • וואו, איזה יפה הכול!
    מהמם!
    תכשיטי פנינה בארון זה באמת must! אפילו דגם אחד-שניים.. זה באמת קלאסי וכלתי.

    מאת: אפרת |‏ 1 ביוני 2017 | 19:47