עולים ליגה: פסים באדום לבן הם המאסט החדש של העונה

אם עד היום שמרנו אמונים לפסים בשחור ולבן (מקסימום בכחול ולבן), העונה מתרחש מהפך בארון והפסים האיקוניים נצבעים באדום. בין אם זה בשמלות, חולצות או תיקים, העולם הולך להיראות כמו ממתק אחד גדול. אז איך מיישמים נכון? לנו התשובות

מאת  | ‏ 15 מאי 2017

קנדל ג'נר יודעת מה טוב (צילום: Splash News)

קנדל ג'נר יודעת מה טוב (צילום: Splash News)

קשה להתווכח עם הקביעה כי פסים תמיד באופנה. אבל הקיץ הקרוב נכונה לנו הפתעה בגזרת הצבעוניות שלהם. אם עד היום הקלאסיקה הבלתי מעורערת נשמרה לפסים בשחור ולבן (מקסימום בכחול ולבן), העונה, הפסים שלנו עושים מהפך ונצבעים באדום.

הדומיננטיות הכללית של הפסים כטרנד מוביל התבררה מיד עם סיכום הקולקציות העונתיות לקיץ הקרוב. בין שמדובר ברוזי אסולין, פיליפ לים, אלטוזארה או אדם סלמן, הפסים נראו בכל מקום. יחד עם זאת, את מבחן אופנת הרחוב צלחה דווקא הצבעוניות האדומה-לבנה שכבשה את מובילות האופנה ברעננות האופטימית שלה.

החולצה הפופולרית של סלף פורטרייט (צילום: מתוך האתר הרשמי)

החולצה הפופולרית של סלף פורטרייט (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אם יש חולצה אחת שמסמלת את הדומיננטיות הזו הרי שזו חולצת הפסים של המותג סלף פורטרייט. מדובר בחולצה א-סימטרית שהפכה לפייבוריטית של כוכבות הסטריט סטייל ומגלמת את הכוח שיש לפרינט הזה בצבעוניות הזו.

כמובן שגם חולצות הטי היומיומיות, אלו שהתרגלנו כל כך לראות בקומבינציות עם מכנסי ג'ינס שונים, אימצו את הצבעוניות האדומה-לבנה ומאשרות את הנכונות שלה.

עוד מבלנסיאגה - שמלת חולצה שמכה גלים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

עוד מבלנסיאגה – שמלת חולצה שמכה גלים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

גם המפורסמות לא פוסחות על הטרנד הזה, וההופעה הכי זכורה שמורה לקנדל ג'נר שתועדה לאחרונה בחולצת פסים אדומה-לבנה של בלנסיאגה. חולצת הכותנה האוברסייזית של בית האופנה הפופולרי מצוידת ברכיסת כפתורים ושסעים בשרוולים ועולה לא פחות מ-2,600 שקלים, ומדגימה כיצד רענון קטן כל כך בגזרת הצבעוניות יכול לתת בוסט מטורף לפריט בסיס אייקוני כמו חולצת פסים גברית. ג'נר שילבה את החולצה בלוק מתוחכם שכלל גם מכנסי ג'ינס קצרצרים שקצוות החולצה מציצים מהם.

אז איך לשלב את הפרינט ההיסטרי הזה במלתחה? הטריק הבטוח הוא לבחור בחולצה. אף על פי שברשתות תוכלו למצוא מגוון פריטים שנושאים בגאון את הפרינט הזה (שמלות, מכנסיים ואוברולים), חולצה היא ללא ספק נקודת פתיחה טובה. שילוב של הפרינט הזה עם פריט ג'ינס אחר תספק לכן מראה קייצי מושלם – קלאסי, קליל אבל עם הטוויסט הצבעוני הנכון.

 

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev) on

 

A post shared by SELF-PORTRAIT (@mrselfportrait) on

 

A post shared by Desert Mannequin (@desertmannequin) on

 

A post shared by All The Pretty Birds (@tamumcpherson) on

 

A post shared by Enze Apparel (@enzeapparel) on

 

A post shared by Solid & Striped (@solidandstriped) on

 

A post shared by MSGM (@msgm) on

 

A post shared by REDValentino (@redvalentino) on

השאירו תגובה