זה כבר מעבר לטרנד: החולצות הכי נכונות לקיץ הקרוב

הטי שירט היא פריט מאסט ואף יותר מזה. אין פאשניסטה שמכבדת את עצמה שלא הצטלמה עם החולצה של שאנל, דיור או גוצ'י. אבל ביננו, יש גם לא מעט חולצות סופר שוות שעם שילוב נכון יראו מיליון דולר ויעלו הרבה פחות. כל מה שאתם צריכים לדעת על החולצות הכי מדוברות היום

מאת  | ‏ 8 מאי 2017

קיארה פראני לא עוזבת את הטי שירט (צילום: אינסטגרם)

קיארה פראני לא עוזבת את הטי שירט (צילום: אינסטגרם)

פעם היה שמור להן מקום של כבוד במלתחת הקז'ואל ומעטות היו הפשניסטות שהיו מסתכנות בלהראות איתן בציבור, במיוחד אם מדובר באירועים מתוקשרים וחשובים. יחד עם זאת, בשנים האחרונות חל שינוי מטורף במעמדן של חולצות הטי והן השתדרגו פלאים. בתי האופנה הגדולים נענים לטרנד הזה בשמחה ומנפקים עוד ועוד אופציות שקולעות לטעמן של מובילות האופנה וגם לתשוקה של ההמונים.

סוכנות התיווך של המגמה המדוברת הזו הן הרשתות החברתיות. באמצעותן, הפכו הטי שירטס הממותגות לטרנד הכי חם ומדובר בפיד כשמדי עונה מתווספות עוד ועוד אפשרויות מפתות שהופכות את גלריות אופנת הרחוב להרבה יותר מגניבות ומעניינות.

אלו החולצות שאתן חייבות להכיר:

הפמיניסטית
חולצת הטי עליה מתנוסס הכיתוב We Should All be Feminists  מקולקציית הביכורים של המעצבת מריה גרציה קיורי ל"דיור" הפכה לאחת מהמדוברות ביותר בסביבה. האג'נדה השיוויונית המוצהרת שלה פתחה את התאבון לבתי אופנה נוספים והפכה לחביבה הבלתי מעורערת של מפורסמות כמו ריהאנה קיארה פראני וג'ניפר לורנס. 

 

A post shared by Dior Official (@dior) on

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

A post shared by Dior Official (@dior) on

הממותגת
חולצת הלוגו בעלת האופי הויטנג'י של בית האופנה גוצ'י הפכה ללהיט מרגע שיצאה לשוק. המנהל האמנותי של המותג, אלסנדרו מיקלה, אחד שהפשניסטות אוהבות לאהוב, יצר את החולצה בהשראת פרינטים מהאייטיז. המראה "המרופט מכוון" שלה הפך לפייבוריט של כל מובילות האופנה הנכונות ומשמש להן כבסיס למראות מגוונים. אחד מהאימוצים הכי נפוצים של החולצה הוא ללבוש אותך מתחת לג'קט מחויט. המראה שנוצר מייצר מיקס מעניין שמשלב בין פריט "לבוש" מאוד לפריט לא מתאמץ בעליל. 

 

A post shared by Courtney Trop (@alwaysjudging) on

המודעת לעצמה
הומור עצמי תמיד באופנה והמעצבת ויקטוריה בקהאם שחררה לאחרונה את אחת מחולצות הטי הכי מדוברות בסביבה. לאחר שבראיון עבר אמרה כי רק לאחר שנכנסה לעסקי האופנה הפסיקה לחייך, היא הפכה את אחד מהציטוטים המפורסמים שלה לחולצת להיט הנושאת את הכיתוב: "Fashion Stole My Smile". מאז, היא משמשת כפרזנטורית האולטימטיבית לחולצה המוצלחת שהפכה ללהיט רשת מיידי.     

 

A post shared by Giovanna Engelbert (@bat_gio) on

 

 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

הקרוזית
צבעי פסטל ופרינט שנראה כמו ששמש יוקדת נשקה לו – הפכו את חולצות הקובה מקולקציית הקרוז של "שאנל" לאחת מפייבוריטיות הרשת הבלתי מעורערות. הצבעים החיים שלה הפכו אותה לבולטות במיוחד בהשוואה לאחיותיה המונוכרומטיות. בהתאם, אין כמעט פשניסטה שלא ששה לאמץ אותה ללוקים מגוונים- מחופשות אקזוטיות ברחבי הגלובוס ועד להופעות מהודקות יותר  לשבועות אופנה.   


יריד הטי שירטס יתקיים בראשון עד חמישי, 7-11 במאי, בקניוני עזריאלי.
הכתבה נעשתה בשיתוף קניוני עזריאלי.
לרשימת המבצעים המלאה לחצו כאן.

השאירו תגובה