מחליפים את הכחול בלבן: זה הג'ינס שישלוט הקיץ

הארון שלנו אולי מתפקע ממכנסי ג'ינס ארוכים וקצרים בצבע כחול קלאסי, אבל אין זמן טוב יותר מההווה בכדי לגוון קצת. אז קחו דוגמה מהפאשניסטות והכוכבות הגדולות ביותר שלא יוצאות מהבית בלי ג'ינס לבן וקייצי להפליא, ותאמצו גם אתן את הלוק הכי רלוונטי לשנת 2017

מאת  | ‏ 1 מאי 2017

ככה פותחים את הקיץ. הבלוגרית והמעצבת ז'אן דמאס בג'ינס הלבן של העונה (צילום: rouje)

ככה פותחים את הקיץ. הבלוגרית והמעצבת ז'אן דמאס בג'ינס הלבן של העונה (צילום: rouje)

הצלחתן להתעלם מהם בחורף? נשבעתן שלא תיכנעו לחוסר הפרקטיות שבהם? הקיץ לא נותרה ברירה אלא להתמסר לקסם מאיר העיניים של מכנסי הג'ינס הלבנים. לרלוונטיות שלהם לעונה החמה כמעט לא דרושים הסברים. המראה הנקי והקייצי זורק מיד לחופשת בטן גב באי פוטוגני או לגיחה אורבנית לאחת מבירות האופנה העולמיות.

בגזרת מובילי האופנה העולמיים נרשמת העדפה ברורה למכנסיים האלו שמזנבים בצורה מרשימה בג'ינסים בעלי צבעוניות כחולה מסורתית. רשימת המפורסמים שחורשים עליהם בחודשים האחרונים כוללת שמות כמו קים קרדשיאן, קניה ווסט, ג'יג'י חדיד וגווינת' פלאטרו. מלאכת הסטיילינג שלהם, ממש כמו אחיהם הכחולים, פשוטה להפליא, והצבע הלבן הופך אותם לבסיס מוצלח לאינספור פרשנויות.

 

A post shared by Eve Denim (@eve_denim) on

ראשית יש להביא בחשבון טוטאל-לוק לבן. כשאתן רוצות ליצור מראה בולט ועכשווי, שדכו לג'ינס שלכן גם חולצה לבנה. המראה הכולל משדר ניקיון רגוע, אבל גם עוצמה שקטה שמושכת את העין. בגזרת האקססוריז, הטוטאלוק הלבן מזמין התפרעות אותה ניתן לחספס עם אביזרים בגוונים פסטליים או מטאליים.

גם בעניין הגזרות, העונה החמה מציבה חוקי משחק חדשים. את הדומיננטיות של גרסאות הסקיני הצמודות מחליפות גזרות רחבות, ובמיוחד כאלו עם סיומת "קרופ". המראה המתקבל משוחרר יותר ומתאים במיוחד לכפכפים או לנעלי סניקרס לבנות.

אמרתם קיץ אמרתם ג'ינס לבן (צילום: Frame Denim)

אמרתם קיץ אמרתם ג'ינס לבן (צילום: Frame Denim)

 עוד תוספת ששווה לאמץ בגזרת פריטי הדנים הלבנים היא חצאית הג'ינס הלבנה. מדובר באחד מהפריטים הכי בולטים העונה שזוכה לאינספור תרגומים מצד רשתות האופנה המובילות, וכן מאומץ על ידי המפורסמות הכי לוהטות דוגמת בלה חדיד. הצבעוניות משדרת את אותה קלילות קייצית נחשקת, אבל הגזרה המאווררת מקנה גם בונוס פרקטי משמעותי.

עוד פרט קטן שעשוי לשדרג את הג'ינס הלבן שלכן העונה ולתת לו את הטוויסט הנכון הוא בחירה בפריטי דנים עם סיומות פרומות. המראה הלא עשוי במכוון הוא אקורד הסיום המנצח לאופי הלבן והבתולי של הג'ינסים הלבנים. בין שמדובר במכנסיים ארוכים, מכנסי שורטס, חצאיות או אוברולים קצרים, בכוחו של האלמנט הקטן הזה לשדרג את כל הלוק ולהפוך אותו בקלות להכי קיץ 2017. 

בלה חדיד עושה ג'ינס באגי לבן (צילום: Splash News)

בלה חדיד עושה ג'ינס באגי לבן (צילום: Splash News)

לו ולה (צילום: currentelliott)

לו ולה (צילום: currentelliott)

הכי קליל וכיפי שיש (צילום: rouje)

הכי קליל וכיפי שיש (צילום: rouje)


 

A post shared by Shopbop (@shopbop) on

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

 

A post shared by M.i.h Jeans (@mihjeans) on

 

A post shared by RE/DONE (@shopredone) on

 

A post shared by Eve Denim (@eve_denim) on

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein) on

השאירו תגובה